Filters

9

Zeer tevreden!

Heerlijk vlees besteld en was snel geleverd. Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na meerdere bestellingen uitermate tevreden over kwaliteit en service.

Al meerdere malen een bestelling geplaatst. Kwaliteit is altijd naar wens en ze hebben ook een uitgebreid aanbod! Een enkele keer een product gehad wat niet meer in vacuüm zat, maar heel snel tot een mooie en goede oplossing gekomen. Ik raad het iedereen aan en blijf hier zeker bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

super goed

December is altijd een drukke maand, vooral voor ondernemers. bij sommige bedrijven gaat het redelijk goed en bij andere gaat er veel mis. ik heb voor kerst en oud&nieuw twee keer moeten bestellen, ik heb niet zo'n hele grote vriezer. beide keren op tijd!! keurig verpakt en top vlees geleverd. ik geeft een 10+ voor de vervoerder, belt je even op als hij eraan komt, je weet via e-mail wel het tijdsbestek. wil je dus kwaliteit? Ga dan voor BBQuality.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi vlees, perfecte levering

Mooi vlees, perfecte levering.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Bestelling van bijna 90,- werd slecht afgeleverd. In een doos, om de hoek… Door een chauffeur die zonder melding direct weg reed. Het verzoek te kloppen ipv bellen werd volledig genegeerd. Ik had geluk dat ik in het donker de doos nog gevonden had, anders was deze de nacht blijven staan en zeker ontdooid. Hier een klacht van ingediend, en 0,0 terugkoppeling op gekregen. Het vlees zelf, eenmaal ontdooid zag het er maar wat grijzig uit. Één van de twee rib eyes was ook niet vacuüm verpakt. Een 1,5kg Bavette smaakte redelijk, maar ik had er meer van verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima vlees, wel prijzig

Het vlees was prima, en de kerstgasten hebben er van genoten. De levering was ook reuze snel. Enige minpuntje was toch wel de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi stuk vlees en keurig verpakt

Goede 1e ervaring, mooi stuk vlees voor goede prijs verzending in ijs prima verzorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed!

Als vaak besteld en nog niet teleurgesteld. Goed vlees en levering op het afgesproken moment. Mijn favoriete online slager.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed, altijd snel geleverd.

Een aantal keer bestelt bij Bbquality. Het is altijd zeer snel geleverd, zeer netjes ingepakt met onder andere koelelementen die je nog kunt hergebruiken ook! Super handig. Ik zou Bbquality iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hoge kwaliteit

Perfect mooi en erg lekker vlees van goede kwaliteit. Super service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Helaas is met de bestelling weleens wat mis gegaan maar altijd tot tevredenheid opgelost, Vlees is van goede kwaliteit, levering verzorgd en ruime keuze. Leuke aanbiedingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten voor een eerlijke prijs in een eerlijke verpakking

Ik heb altijd hele mooie producten ontvangen voor een eerlijke prijs. Kwaliteit heeft eenn prijs, zo hoort het ook. Ook heel belangrijk vind ik dat de verpakking geheel uit karton bestaat en geen piepschuim, we moeten immers niet alleen nu van al dat lekkers kunnen genieten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gourmet pakket besteld en zeer tevreden !

Mooie en grote stukken vlees Meer dan voldoende. Heel veel plezier van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker vlees netjes geleverd

Goed vlees, eñ keurig op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar, snel en erg goede kwaliteit

Betrouwbaar, snel en erg goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

De naam zegt gennoeg

Je krijgt wat je besteld en alles is goede (quality) kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

goede en lekkere producten

levering zoals afgesproken. top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima winkeltje

Goed vlees, heerlijke worsten en gerechten uit eigen keuken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Mooi verpakt en altijd op tijd

  • Aanbevelen? Ja
9

Super lekker vlees

Het lekkerste sukade vlees, rib eye, varkenshaas sate. Gyrosreepjes vielen tegen en rundergehakt heel erg compact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer goed vlees en uitstekende bezorg service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal top!

Prima bezorging evenals de speciale verpakking. Het bestelde vlees was 1e klas.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede kwaliteit vlees, en prima levering

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top-producten en snelle levering!

Volop keuze en daarnaast ook nog eens mooie aanbiedingen. Kwalitatief goed vlees en dat voor een mooi prijsje. Snel bevestiging dat er geleverd wordt en tijdige updates over de precieze leverdatum. BBQuality is wat mij betreft een aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Kwalitatief goed vlees en nette bezorging!

Het vlees is altijd van goede kwaliteit en betaalbaar. Het wordt bezorgd in een doos met koelelementen. Heel netjes!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gasstraat Oost 30 K

5349AV Oss

06-21902822

[email protected]

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.