Zeer goede service

Zeer goed en vlot geregeld

Snelle bezorging

Bij contact goede info en afstemming levering

Vriendelijk , goede info bij contact. Levering op maat

Danke sehr gut

Ich bin mit dem guten Service sehr zufrieden

Meedenkende mensen die weten waarover ze praten!

Omdat ik de artikelen ivm vakantie, sneller dan mogelijk via de site wilde hebben, een telefoontje naar Jucad die op hun beurt contact hebben opgenomen met Duitsland. Nog geen half uur later teruggebeld dat dat mogelijk was. Ook uitvoerig en deskundig overleg over de nuances die mogelijk waren om twee identieke trolleys uit elkaar te kunnen houden werden meegenomen. Wie schetst mijn verwondering dat 3 dagen later de bestelling werd bezorgd! Hier past alleen maar hulde.

Zeer goed ervaring

Goed product en snelle levering.

Mijn ervaring met JuCad.store was uitstekend.

Van eenvoudig bestellen tot met levering alles correct.

Perfecte service en snel geleverd.

Spijtig niet in rood

Vlotte levering

Fantastische service!

Jucad Store maakt hun belofte van een goede service en een goed advies meer dan waar. Ze hebben voor mij alles gedaan om de door mij aangeschafte trolley op tijd in huis te krijgen. Zelfs een fout van DHL werd snel en efficiënt opgelost. Alles om mij als tevreden klant te behouden. Dat is gelukt! Ik zou Jucad Store iedereen aanbevelen.

bedankt voor de professionele uitleg

Per internet de bestelling gedaan... er waren er nog 3 op stock via de site. ... maar bleken toch niet meer op stock - kleine frustratie! Omdat ik toen toch moest wachten heb ik verschillende mails uitgewisseld met Dennis, de verkoper. Hij heeft alles meer op mijn maat bekeken en heb ik uiteindelijk voor een ander model gekozen met de passende accessoires. Ik ben heel blij met mijn Jucad GHOST 2.0

Ware unzureichend beschrieben

Ware (Ladestandsanzeiger ist unzureichend beschrieben, so daß das falsche Modell bestellt und geliefert wurde. Retourenverfahren ist unklar.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Jammer maar het onderdeel paste niet op mijn golfcar.

Prima service om via de mail en foto’s geïnformeerd te worden waar het probleem is. (Chinees product niet meer leverbaar)

Uitstekend, super behulpzaam en zeer snel!

Zowel in het aankooptraject alsmede achteraf bij vragen, perfect geholpen!

adequate serviece en snelle reacties

Super geholpen en en stipt de afspreken nakomen

Prettig en snel

No control on shipping

I parcel was returned after sendt from factory. No explenation on why?

• Would you recommend us? No

Quick and good

Quick follow up and good product.

Danke alles perfekt

Danke alles perfekt gelaufen!!!!

Hatelijk maar zeer slordig

Een Sunday bag ontvangen vol met drek en modder. OK, een weekje wachten tot Jucad weer opent. Daarna kon ik vragen wat ik wilde, ik kreeg alsmaar halve antwoorden. Nu heb ik van Jucad een nieuwe bag gekregen maar de oude beschadigde staat nog steeds bij mij. Ik lees nu in de versendbrief, die ik natuurlijk pas opende nadat ik de bag ontvangen had, dat ik die andere bag gelijk mee terug had kunnen geven. Totale miscommunikatie. Jammer, dat kost geld , dat kost energie en is volledig onnodig. Volgende keer beter

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Uitstekende levering op tijd

Correcte service

Perfecte klant-behandeling! Levering zoals aangegeven!

Zie boven.

Over JuCad.store

NL: JuCad.store is een gespecialiseerde website en verkoopt uitsluitend producten van het Duitse merk JuCad. JuCad maakt al 30 jaar push trolleys en elektrische golftrolleys van de hoogste kwaliteit. Hiervoor gebruiken ze materialen als Carbon, Edelstaal (RVS) en Titanium. De trolleys die door JuCad worden gemaakt behoren tot de lichtste golf trolleys ter wereld en zijn ook zeer compact mee te nemen. EN: JuCad.store is a specialized website and only sells products of the German brand JuCad. JuCad has been making push trolleys and electric golf trolleys of the highest quality for more than 35 years. For this they use materials such as Carbon, Stainless Steel and Titanium. The trolleys made by JuCad are among the lightest golf trolleys in the world and are also very compact to take with you. DE: JuCad.store ist eine spezialisierte Website und verkauft nur Produkte der deutschen Marke JuCad. JuCad stellt seit mehr als 35 Jahren Schubwagen und elektrische Golfwagen von höchster Qualität her. Dafür verwenden sie Materialien wie Carbon, Edelstahl und Titan. Die von JuCad hergestellten Trolleys gehören zu den leichtesten Golf-Trolleys der Welt und sind außerdem sehr kompakt mit zu nehmen.