super vlot en correct

Al veel besteld en altijd even vlot en snel. Ook bij herstelling een even onberispelijke service en dit laatste maakt het grote verschil met de concurrentie.

TOP, TOP, TOP

Alles perfekt en snel verlopen.

Ben zeer tevreden met de geleverde service.

Pluspunten

kwalitatieve trolley golfbag een stuk minder

Ik kocht samen met mijn trolley een waterdichte golfbag. Twee ritssluitingen zijn ondertussen al stuk. Waar en hoe repareren?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijke site. Goede levering.

Niet vermelden levering binnen 24-48 uur als je dit niet kan waar maken. Product komt uit Duitsland.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De levertijd zou volgens de website binnen 48 uur zijn. De golftas werd echter na 5 dagen pas geleverd. Ondertussen was mijn moeder al jarig geweest, jammer.......

Pluspunten

Goede en snelle service

Prijzen zijn echt wel aan de hoge kant

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

goed bereikbaar en een geweldige service

prijsstelling

Pluspunten

Meedenken met de klant en zeer vriendelijk

Pluspunten

Zeer vlotte dienstverlening en deskundigheid

Pluspunten

hoge kwateit producten en service

Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie. Ze hebben zeker kennis van wat ze verkopen. Fijne online offerte tool voor het samenstellen van de trolley. Levering zeer vlot via GLS (in 3 werkdagen) terwijl er 1-2 weken voor stond.

Levering kan sneller

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling gedaan, track en tracenummer blijkt een niet bestaand nummer. Contact opgenomen met de helpdesk, geen enkele reactie ontvangen.

Geachte heer Pronk, Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent over onze service. Wij streven er altijd na op snel te reageren alleen is dit helaas in u geval niet gebeurt. Zie in ons systeem dat uw vraag op maandag, 1 werkdag na u vraag, is afgevinkt als behandeld omdat de bestelling inmiddels was afgeleverd. Had pakket was op 29-08 verzonden en had op vrijdag afgeleverd moeten worden, maar is helaas 1 dag te lang bij de bezorger blijven hangen. Zoals gezegd betreuren wij ook hoe uw vraag is afgehandeld en zullen nog een separate mail sturen met een tegemoetkoming om de pijn wat te verzachten. Met vriendelijke groet, JuCad.store

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

velocidade no serviço e qualidade do produto.

Suggestions

preços mais caros em comparação com a compra em outro lugar

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Tout se passe comme prévu

Suggestions

rien a priori

Pluspunten

Geen

Zijn er ook onderdelen te koop, ik kan deze niet vinden

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijk personeel dat meedenkt in oplossingen. Ik had maar 1 band nodig, normaalgesproken wordt het alleen als set van 2 geleverd. Medewerker heeft set uit elkaar gehaald en 1 band voor de helft van de prijs van de set geleverd. Ook nog een beetje korting gekregen en ik hoefde de verzendkosten niet te betalen, ondanks dat het totaalbedrag lager dan 150 euro was.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

communicatie via de mail prima. tijdelijk uit voorraad goed opgelost met een aanvullende aanbieding waarvan ik echter geen gebruik heb gemaakt.Wel werd aangeboden levering naar een afhaalpunt, hetgeen men niet is nagekomen.

op mijn vraag of er kon worden afgeleverd bij een afhaalpunt kon niet worden voldaan want er werd direct af fabriek geleverd. Pakket is afgeleverd ZONDER voor ontvangst te tekenen.!

Meneer van der Panne, hartelijke dank voor uw positieve terugkoppeling. We hebben bewust het pakket vanaf de fabriek rechtstreeks naar uw huisadres gestuurd zodat u er sneller gebruik van kon maken. Pakket mocht in dit geval ook afgeleverd worden bij de buren. Er had wel getekend moeten worden voor ontvangst, dit was een foutje van de koerier. Van deze koerier was helaas geen afhaalpunt in de buurt.

Pluspunten

Goede service, betrouwbare leverancier! Uitmuntende kwaliteit golfartikelen

Kampakkers 38

9531 HT Borger

Over JuCad.store

NL: JuCad.store is een gespecialiseerde website en verkoopt uitsluitend producten van het Duitse merk JuCad. JuCad maakt al 30 jaar push trolleys en elektrische golftrolleys van de hoogste kwaliteit. Hiervoor gebruiken ze materialen als Carbon, Edelstaal (RVS) en Titanium. De trolleys die door JuCad worden gemaakt behoren tot de lichtste golf trolleys ter wereld en zijn ook zeer compact mee te nemen. EN: JuCad.store is a specialized website and only sells products of the German brand JuCad. JuCad has been making push trolleys and electric golf trolleys of the highest quality for more than 35 years. For this they use materials such as Carbon, Stainless Steel and Titanium. The trolleys made by JuCad are among the lightest golf trolleys in the world and are also very compact to take with you. DE: JuCad.store ist eine spezialisierte Website und verkauft nur Produkte der deutschen Marke JuCad. JuCad stellt seit mehr als 35 Jahren Schubwagen und elektrische Golfwagen von höchster Qualität her. Dafür verwenden sie Materialien wie Carbon, Edelstahl und Titan. Die von JuCad hergestellten Trolleys gehören zu den leichtesten Golf-Trolleys der Welt und sind außerdem sehr kompakt mit zu nehmen.