betrokken bij de aankoop

prettig om hier te bestellen, werd nog telefonisch geattendeerd op de verandering van de maten in de nieuwe kledinglijn en van advies voorzien, n.a.v. m'n eerdere bestellingen.

All good, quick delivery.

Product was as advertised, was kept posted about delivery date. No complaints.

Twee keer besteld en alles op tijd binnen gekregen.

Super vriendelijke verkoper.

Een super winkel om kleding te bestellen, denken echt met je mee!

Goed en klantgericht

Prettige en eerlijk

helemaal goed

helemaal goed

Denkt mee, levert kwaliteit, fijne vent

Altijd goed, leuk om even heen te gaan. Maar ook via internet is de service top!!

Heel correcte verkoper

Uitstekende ervaringen reeds 2x besteld bij hun telkens prima verlopen. Zeker een aanrader

Duidelijke website, prettig contact en goeie service.

Na online een short besteld te hebben, bleek de kleur niet in de maat te leveren. Dus kreeg ik een aantal opties. Na het product te hebben ontvangen was de maat niet zoals ik het moest hebben dus geruild voor de juiste maat. Top!!

Correct en netjes

Er zijn wellicht teveel online shops en ze roepen allemaal om het hardst het beter de toen en kunnen dan hun conculegga’s. Deze webshop doet waar ze voor staat, netjes en correct tot achter de komma. Met zelfs een belletje, ipv “koud” e-mailtje, om je op de hoogte te stellen van voortgang. Product was ook nog eens top dus absoluut een aanrader. Succes en ik zal verder doorverwijzen!

Perfecte behandeling en levering

Precies zoals het hoort,ik blijf zeker klant hier.

Goede werkkleding met nog een beter service!

Zeker een aanrader, ik koop nergens anders meer!

Super service en de gekochte producten zijn boven verwachting!

De service was top. Vriendelijke uitbater. Producten zijn super.

Top, prima communicatie

Order snel opgevolgd, goede communicatie.

Goed geholpen

Spullen besteld, was verkeerd opgestuurd maar daarna super netjes opgelost ( geruild)

Goeie service

Bestelling kwam met wat vertraging wegens corona. Werd hiervan keurig op de hoogte gehouden.

goeie toko

goed spul - vlotte gozer ..

Fantastisch!

Vakkundig personeel, verstand van zaken, en oplossing gericht. Hele fijne winkel/webshop. Ga zo door.

Ok

Goeie service en op tijd geleverd

Voel me er prettig bij al ik wat bij hun heb besteld. Komt altijd goed en als er wat is bellen ze nettjes om je op de hoogte te houden.

Zeer goed!

Prettig contact met American Workwear; er bleek in de prijs iets niet te kloppen, en werd ondanks dat ik direct betaald had gewoon netjes opgelost. Super service, waarbij je ziet dat niet iedereen een webshop heeft om er geld mee te verdienen, maar om tevreden klanten te hebben!

Geweldig !!

Eindelijk een site die een mooie, betaalbare collectie Carhartt heeft. Goed overzicht, duidelijke communicatie, snelle levering en kwalitatief goede producten.

Perfect! Echt super broek

Perfecte broek. Snel geleverd.

Goeie website voor werkkleding

Heldere website, goede prijzen. Snel bezorgd.