Wat een fantastische sweaters

Had eerst een L besteld, veel te groot. Nu medium en zit als gegoten! Carhartt is echt super.

goed geprijsd assortiment & snelle levering

Dat ik niet voor de 1e keer bij American Workwear iets bestel, zegt genoeg. American Workwear heeft veel keuze qua kleding. En ook niet verkeerd, een snelle levertijd

Mooi op tijd geleverd en goede kwaliteit van werkkleding

Goede ervaring met american workwear

Toppers

Zeer prettige communicatie. Geen gedoe. Lekker handelen op vertrouwen.

Zoals de titel zegt.

Kwaliteits spullen en nette service

Denkt goed mee met mij als klant. Erg attent en hulpvaardig. Be wel eens gebeld omdat mijn bestelling 2 verschillende maten betrof. Dit was een fout van mij wat opgemerkt is door de verkoper. TOP

Klantgericht en vriendelijk

Prima service naar aanleiding van mijn bestelling.

Gewoon top!

Snelle levering, van een super merk.

Heel goede verkoper

Klantvriendelijk en betrouwbare Afhandeling

Geweldige service!

Je wordt ontzettend goed geholpen in mijn geval met een online bestelling van een tuinbroek.

Prima ervaring

Goed, snel en keurig verpakt

zeer vlot en snel ondanks de drukke periode

alles correct,snel en probleemloos verlopen ondanks de drukke periode. Maw een topbedrijf

Producten zijn top en de service ook!

Johnny is een fijne en behulpzame gast die het beste voor heeft met zijn klanten!

Supper

Top service en super mee denkend!!

Duidelijke bestelling en goede communicatie indien retourneren

Een eerste werkoverall was beetje te klein. Volgende dag werd er meteen een grotere maat verzonden. Alles verliep vlot.

Goede kleding met persoonlijke service

Alleen maar goede ervaringen met American Workwear, zowel vwb de kleding als de service. Top! ░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░ ███████▄▄█░░░░░██████▄░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█░░ ██████▀░░░░▀▀██████▀░░

zeer tevreden

alles wat ik ervan verwachte kwaliteits materiaal.

Geweldige service

Geweldige service bij een administratieve aanpassing

Vriendelijk en goed geholpen

Fijne webshop met goede service!

De webshop is overzichtelijk met de juiste producten. Daarnaast denken ze graag met je mee en zijn ze zeer vriendelijk!

Helemaal goed

Product is zoals beschreven en prima op tijd. Al met al zeer tevreden.

betrokken bij de aankoop

prettig om hier te bestellen, werd nog telefonisch geattendeerd op de verandering van de maten in de nieuwe kledinglijn en van advies voorzien, n.a.v. m'n eerdere bestellingen.

All good, quick delivery.

Product was as advertised, was kept posted about delivery date. No complaints.