Top product met een uitstekende service!

Top zaak

Top zaak

Goede service en vlotte , transparante communicatie

Heb erg goede ervaring met dit bedrijf. Transparante communicatie. Denken en handelen in oplossingen. 5 sterren

Topservice

Wederom vlot besteld en alles correct geleverd!

The quantities I ordered & paid for were not in stock

My order was placed & paid for but the quantities I paid for were not in stock. This was not such a big problem, but it is probably better to let your customers know you don’t have something before they pay for it.

Super!!!

Nu tweede bestelling geplaatst - zeer goede service. Telefonisch ook al contact gehad : zeer vriendelijk, behulpzaam ... Een absolute aanrader !! Dankuwel !!

Zeer tevreden.

Geachte, Dit was mijn eerste en zal zeker niet mijn enige aankoop zijn. Stipt op tijd geleverd, prima en met kwaliteitsmateriaal verpakt! Daarenboven eerste klas materiaal -Carhartt-. Prima service tout court! Beste groeten, CARTOIS, Yves

Gewoon goed

Alles netjes ontvangen

Ik twijfelde over de maten van mijn broek , ik kreeg een telefoontje waar ik uitstekend met ben geholpen in mijn keuze!

Vlotte lebering

Vlotte levering en site is goed bijgehouden.

Prima levering

Prima levering

Goed product en snel geleverd.

Snel geleverd en een heerlijk zittende carhartt broek.

Snel en vriendelijke service

Ik heb niets te klagen.

Correct

Correcte afhandeling

Ga zo door

Uitstekend…

Meerdere keren Carhartt kleding besteld bij Americaworkwear en dat blijf ik doen. Snelle verzending en en uitstekende service

Denkt goed met de klant mee.

Het komt altijd goed! Carhartt is ons favoriete kledingmerk en dit is een goede winkel om bij te shoppen.

Ruim assortiment en goede service.

Zeer tevreden over de vlotte levering.

Top geregeld!

Mijn maat bleek niet voorradig te zijn. Werd gebeld om samen tot een oplossing te komen. Uiteindelijk een grotere maat gekozen. Mocht deze toch te groot zijn dat zouden we tot een andere oplossing komen. Uiteindelijk paste de grotere maat prima.

Zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam!

Zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam!

Leuke webshop, goede service

Werkkledij is iets persoonlijks, ik zelf vind carhartt veruit het beste…

altijd alles en correct verlopen

Goede zaak

De hulp, service en kennis vind ik perfect. Ik ben blij en tevreden met mijn aankoop bij American Workwear.. Hartelijk bedankt van deze tevreden klant.

Goed advies, snelle verzending

Erg tevreden over mijn aankoop, prima telefonisch advies ontvangen en direct de zelfde dag verzonden. De levering met DPD duurde een dag langer dan normaal, maar dat was naar verwachting ivm. de kerstdrukte.