Fijn bedrijf, goede producten

Heel blij met de shirts en persoonlijk contact met eigenaar

Kwaliteit en persoonlijk

Al vaker besteld bij AW, kwaliteit van de Carhartt kleding is top. Er wordt meegedacht en geadviseerd over kledingmaten, met name wanneer deze anders uitvallen dan verwacht, erg fijn en snel contact. Zeker een aanrader.

Prima levering

Prima levering alleen duurde twee keer zolang als beloofd

Top kwaliteit tegen goede prijs. Service ook super.

Top kwaliteit tegen goede prijs. Service ook super.

Drie sterren door de feestdagen

Bestelling liet wel even op zich wachten, maar dat kan je hebben met het eindejaar. Voor rest de is alles correct gegaan!

Meerdere bestellingen gedaan en elke keer weer perfect, prima service!

Zeer positief

Een bestelling geplaatst wat vlot en makkelijk ging, snelle levering ook, Ik had een jas te groot besteld, ik gemaild en gelijk stuurde hun een kleinere maat op!! Kortom ik ben zeer tevreden over American Workwear

Alles correct verlopen

Heb bij deze mensen nog nooit geen problemen gehad alles verloopt heel correct en ze helpenje altijd met raad en daad. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden . Rob Kuypers

Goed product en uitstekende service

Ik bestel nu al enkele jaren mijn werkkleding bij American Workwear. Altijd vlot geleverd. Ook zeer goede service, top!

Prachtige Carhartt werkkledij

Jullie verkopen oerdegelijke authentieke werkkledij van Carhartt, mijn favoriet al sinds begin jaren '80!

Blij met goede en snelle afwikkeling

Na het eerste bezoek in Oosterwolde zeer tevreden. Nu online, en ook tevreden.

Very professional

Probably the largest selection compared to other online stores. Fast delivery. Can be recommended.

SUPER

Snelle levering & Top Kwaliteit

Ging iets mis met ruilen van product, maar is zeer netjes afgeleverd daarna met een extraatje. Erg blij hiermee.

Correcte service

Prima materiaal van Carhartt

Zeer goede service.

Zeer goede service en goed meedenkende verkoper.

Super "werklijn" carhartt materiaal!

Zeer hoge kwaliteit van kledij, vlot geleverd!

Goed assortiment en snelle accurate levering

Goed assortiment en snelle accurate levering

Vlotte dienstverlening, plezierig contact

Werkschoenen van Carrhart besteld, bleken maatje te groot. Omruilen ging vlot. Plezierig contact.

Goed geleveed

Kwaliteits spul en goede levering

Goede kleding met ongevraagd goed advies over de maat. Betrokken bedrijf met goede service dus. Tot de volgende keer!

Zeer goede service, goed bereikbaar. Persoonlijk contact gehad wat ik als zeer prettig heb ervaren. Had zelf een fout gemaakt bij de bestelling, snel en accuraat verholpen door Amarican Workwear.

Super snelle service en makkelijk geruild voor een andere maat!

Werk jas

Stevige werk jas van carhartt gekocht. 3 dagen later kreeg ik hem binnen. Kost een paar centen, maar dan heb je ook een echte jas die tegen een stootje kan.

Goede service!

Goede service!