Uitmuntend

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site, correcte prijs/kwaliteit verhouding, service zoals gemakkelijke retour procedure, kortom uitmuntend.

Absolute aanrader!

Zeer tevreden, American Workwear denkt met je mee en geeft eerlijk advies, bovenop een top service. Bij aanschaf van nieuwe bedrijfskleding bleek een gewenst model uit de Carhartt collectie te verdwijnen, American Workwear was de enige die dit netjes vooraf aangaf en vervolgens een alternatief bood. Achteraf was het alternatief ook nog eens beter dan de eerste keuze. Dit geheel in combinatie met een kraakheldere en servicegerichte communicatie. Daarbij een correcte verzending en orderafhandeling. Kortom ik raad iedereen American Workwear aan :-)

TOP

Hartstikke goed,zelfs de moeite gedaan om mij te bellen i,v,m moeilijke levering.Daarna toch al het bestelde gekregen.Top Johnnie.

Always excellent service

I've been using American Workwear for over 5 years and have always received excellent service. Highly recommended.

Word altijd netjes geholpen

Prima levering.

Goede en snelle service

Kwalitatieve artikelen en een zeer goede service

Heel vlotte levering

Goeie service, mensen denken mee

Zeer prettig

Vriendelijk personeel en een fijne communicatie

uitstekend

Beste prijs/kwaliteit die ik op het net gevonden heb voor het product dat ik kocht. Een werkbroek. Zit me als gegoten en voelt prima aan. Prima kwaliteit, mooi model. Enfin, niks dan goeds!

Top geregeld

Goed advies en snelle afhandeling

Snel, persoonlijk en professioneel!

Snelle, persoonlijke en professionele service!

Goede service! Meedenken, adequaat reageren en op persoonlijke manier contact onderhouden. Waren maar meer winkels/webshops als deze!

Snelle levering.....goede service

...

Leuke vent en goede service

Super goed en persoolijk geholpen.

super service

vriendelijk te woord gestaan toen ik de bestelling moest herzien omdat ik een verkeerde maat had opgegeven. duidelijke voorlichting over juiste maatkeuze en inzicht in levering die ook op tijd was volgens afspraak. perfecte producten die comfortabel passen

Goede service, persoonlijke opvolging.

Goede service, correcte prijzen, snelle levering.

Prima product en service

Geweldig product, snelle levering en uitmuntende service !!

Geweldig product, snelle levering en uitmuntende service !! Absolute aanrader om hier je Carhartt spullen te bestellen. Toppers !!

Prima contact!

Vriendelijk en zeer attent!

Denk mee met de klant.

Fijn bedrijf- goed geadviseerd- snelle levering.

Fijn bedrijf,Goed geadviseerd, snelle levering, correcte afwikkeling, een aanrader!

Wat een fantastische sweaters

Had eerst een L besteld, veel te groot. Nu medium en zit als gegoten! Carhartt is echt super.

goed geprijsd assortiment & snelle levering

Dat ik niet voor de 1e keer bij American Workwear iets bestel, zegt genoeg. American Workwear heeft veel keuze qua kleding. En ook niet verkeerd, een snelle levertijd

Mooi op tijd geleverd en goede kwaliteit van werkkleding

Goede ervaring met american workwear