Super behulpzame winkel.

Super winkel met geweldige producten.

Snelle levering.

Snelle levering en bij twijfel over de maat wordt je door een medewerker op gebeld om de juiste maat te bepalen. Fantastisch service.

Prima zaak, aan te bevelen

Uitstekend geholpen bij en na telefonisch contact, er werd zelfs na gebeld om mij de laatste afleverinfo te verschaffen - hier ga ik dus vaker kopen!

ruim aanbod, goede service & snelle levering

Al een paar jaar klant bij American Workwear door met name de goede service en rappe levering

Was iedereen maar zo goed van vertrouwen

Eerste broek had ik 2 maten te groot besteld. Ipv omruilen en crediteren sturen zij mij er één met de juiste maat. Daarna hoef ik pas de eerste broek te retourneren. Grote klasse !

Bestelling was correct en zeer goed verpakt. Alleen zou het beter zijn om te verzenden met bpost of ups, pakje lag ganse dag voor mijn deur....

Carhartt the best

Blij met jullie kleding

Goede service en snelle levering!

perfect

vriendelijke eigenaar..

niet goed

bestelde altijd in de vs 2xl en krijg hier dan 1 xl.dus volgende keer weer vs.

snelle service

American Workwear was eigenlijk in verlof, maar toch ontving ik mijn bestelling en zelfs heel snel!

alles goed verlopen

Zoals altijd heel goede service

Had werklaarzen gekocht twee dagen later was het bezorgt heel tevreden met de laarzen. Volgende keer koop ik mijn laarzen hier weer M.v.g. Mathijs

Makkelijke website

Goede spullen en snelle levering

perfect!!!!!

maatvoering en kwaliteit kloppen zeer goed en er werd gebeld over het feit dat ik mn huisnummer was vergeten in te vullen.... kortom goede betrokken mensen en goede broeken.

Snelle verzending. Een paar spullen terug gestuurd wegens verkeerd gekozen maat. Goed verwerkt en snel de juiste maten thuis opgestuurd gekregen.

prima service!!

snelle duidelijk mail en redelijk snel de kleding geleverd

Perfecte service! Verkoopt producten van hoge kwaliteit

Fijne winkel

Net dat ietsje meer

Ze doen hun best

Altijd goed!

Altijd zeer behulpzaam en snelle reactie als je vragen of wijziging in je bestelling hebt. Het aanbod is goed geprijsd en de kwaliteit is zoals je van Carhartt kan verwachten, hufterproof!

goede ervaring

stipt op tijd en goede kwaliteit

Super goede en snelle service

Super goede en snelle service Een voorwerp was niet op voorraad netjes een berichtje op hun web site , !!

goeie zaak

verkoopt alleen kwaliteit spul ..

Niet alles wat op voorraad was volgens de website was effectief op voorraad

Je bestelt op een bepaalde website omdat ze direct kunnen leveren... Achteraf blijkt dat niet zo te zijn en krijg je welliswaar uw geld terug maar bon, je hebt niet wat je wilt wanneer je het wilt

Goede communicatie

Altijd juiste, vriendelijke en snelle communicatie.