super

Al van bij het contact met de firma liep alles perfect, vriendelijk onthaal en adequate informatie. En dan kwam de dag waarop mijn voorruit werd vervangen: de man getuigde van veel stielkennis en een snelle werking zowel bij het uithalen van de gebarsten ruit als bij het plaatsen van mijn nieuwe voorruit. Dit is een firma die ik iedereen kan aanbevelen.

Supersnelle en goedkope service!

De dag nadat ik contact opnam met ‘de voorruitspecialist’ kwamen ze reeds langs om mijn voorruit te plaatsen! De meneer was supervriendelijk! Een uur later zat de voorruit er al in. De prijs is merkelijk lager dan bij andere firma’s en ze geven 10 jaar garantie! Kortom, ‘de voorruitspecialist’ is een aanrader!

Heel professioneel

Dinsdag een barst in de voorruit opgemerkt....s'avonds prijs opgezocht en verbaast door het grote prijsverschil op de markt(in positieve zin, helft van de prijs Carglass)....een offerte aangevraagd....woensdag opgebeld en bevestigd...vrijdag geplaatst.... TOP !! Alle revieuws kloppen....professioneel, volgens afspraak en sympathieke monteur.

super

zeker aan te bevelen

Herrausragend!

Puenktlich, schnell und herrausragend. Monteur war sehr freundlich und zuvor kommend. Ich vergebe hier 5 Sterne, da hier nichts zu bemaengeln war. Immer wieder.

Prijs kwaliteit ok.

Snelle en goede service

Verrassend snel, correct & stipt

zeer vlotte communicatie op voorhand aan telefoon, en uitstekende & vriendelijke service tijdens uitvoering zelf.

Van bij het eerste contact tot de plaatsing: een perfecte service!

Ik kende "de voorruitspecialist" niet maar kwam door een zoekterm op Google bij hen uit. Het contact leggen, ging makkelijk en werd snel en correct opgevolgd. De prijsopgave was helder en de prijs lag een héél stuk lager dan bij de concurrentie. De plaatsing verliep vlekkeloos. Ook dat is makkelijk, ze komen gewoon aan huis of op het werk. Niet nodig om je te verplaatsen, of er verlof voor te nemen. Voor herhaling vatbaar? Ja, hoewel ik liever geen barst in meer in mijn voorruit zou hebben. Aan te bevelen? Absoluut! Heb ik trouwens al gedaan!

Meneer is vandaag geweest en heeft de voorruit vervangen. Top service, komt langs aan huis en vervangt de voorruit en laat alles netjes achter, voor een mooie prijs all in.

Beter dan ik had verwacht

De technieker was stipt, het koste hem amper een uur om mijn voorruit te vervangen. Het was een gemak dat hij gewoon bij ons op het krijg kwam. Na een uur kon ik gewoon weer de baan op.Geweldig!

Heel vriendelijk, behulpzaam, correcte prijs,...alleen maar positieve woorden hiervoor

Fantastische service en mijn complimenten aan Uw monteur..Een 10 in alles

Informatie uitstekend .Monteur en stipheid boven verwachting Prijs vergeleken met andere zeer goed

Prima werk

Alles snel en netjes afgewerkt.

Knap werk

Fantastische service, vlot, op tijd en snel, vriendelijke technieker. Prijs een pak onder die van de concurrentie. Aanrader

Vriendelijke man, belde ruim op voorhand, heeft de ruit heel netjes gemaakt en alle afval meegenomen. De prijs die ze je doorgeven via mail is ook de prijs die je betaald.

Zeer vriendelijke monteur en telefonisch ook zeer vriendelijk geholpen geweest door katja.

Zeer aangenaam verrast

was online gaan googlen naar een nieuwe voorruit. Vroeg offerte aan de voorruitspecialist en carglass. Kreeg ze beide zeer snel. Prijs was bij jullie 200 eur goedkoper én de herstelling gebeurde dan ook nog eens thuis. De keuze was dan ook snel gemaakt.

Ik werd heel snel terug gebeld nadat ik een offerte op de site had gevraagd, de afspraak kon ook heel snel plaats vinden. Keurig op tijd gekomen en super vriendelijk! Ben ook zeer tevreden over hun werk, materiaal dat ze gebruiken en betaalgemak (bancontact of cash)

Fantastisch en 10 sterren waardig!!!!

Wat een geweldig maar veel te onbekend bedrijf is dit zeg. Gisteren om 15.00 uur gebeld, vanochtend om 8.00 uur stonden ze met een nieuwe voorruit voor de deur en 45 minuten later was alles weer vanouds. Het allermooiste: in plaats van €538 bij Carglass moest ik €261 afrekenen. Ik gun dit bedrijf 100 jaar voorspoed en succes!!!

topervaring

- makkelijk en snel een afspraak gemaakt - heel vriendelijke en snelle communicatie - monteur was er exact op het afgesproken uur - op iets meer dan een halfuurtje was het al klaar - betere prijs heb ik nergens gevonden! => aanrader dus!

Correcte prijs en service, originele ramen en snel vervangen.

De monteur komt bij u ter plaatse, thuis of op het werk. Verzekering wordt gecontacteerd. TOP SERVICE!!

Vlotte service

Goeie communicatie , vriendelijke mensen en het werk is mooi afgeleverd

Duidelijk, professioneel, faire prijs

Vlotte communicatie, snelle service, eerlijke prijs.

Efficiënt

Zéér snelle service en hoge prijs kwaliteit.

Super vlotte en perfecte service

Het contact om een afspraak te maken ging heel vlot. De voorruit werd met veel precisie geplaatst. Eindconclusie: zeker aan te raden!