Perfecte afhandeling, correcte prijs,

Ik kende de firma niet maar zeer tevreden mer het geleverde werk. Heel vriendelijke plaatser ook.

Snel, vlot efficiënt en vriendelijk

Een echte aanrader, waar Carglass ons in de steek liet, werden we hier super snel geholpen

Snel, goedkoop en topkwaliteit

Prijs is meer dan vijftig procent goedkoper dan cargla... Vriendelijk geholpen, en binnen vijf minuten een plaatsings afspraak thuis Echt topkwaliteit met eveneens tien jaar garantie

Geen enkele negatieve opmerking Prijs-service zéér correct

Professioneel, vriendelijk, snel en kwaliteit

Werkt professioneel met kwaliteitsproducten, vriendelijk en snel, kan het iedereen aanbevelen.

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden met de snel en precies werk.

Perfecte service

Alles netjes volgens afspraak : 30 min voor aankomst gebeld. Op een uurtje alles in orde en alles netjes opgekuist en proper.

Stipt, correct en profesioneel

Gewoon geweldig!

Alles gaat vlotjes, heel vriendelijk en alles netjes opgeruimd!

Snelle afwerking!

Vriendelijke gast, die een snelle en propere vervanging deed van onze voorruit

Topservice

Topservice. Exact zoals geadverteerd. Zeker aan re raden.

Uitmuntende service

Hele goede service, zeker een aanrader

Goede kwaliteit, goede service en goede prijs. Heel vriendelijk en correct. Zeker tijdens deze coronacrisis.

goede service

snelle vervanging en goed geholpen en goede prijs zeker een aanrader

super

het bedrijf is TOP, zowel de communicatie als de werken zelf zijn vlot en aangenaam. De prijs je betaald is heel eerlijk en is de helft van wat je betaald bij andere bekende spelers op jullie marktgebied. Dat jullie dan nog de week zelf het werk konden uitvoeren was al helemaal op en top. bedankt en tot de volgende ruit :-)

Niets dan lof

Na een duidelijke afspraak over prijs, werkwijze, resultaat van de herstellingen, werd het werk zeer stipt en met de nodige zorg en professionaliteit en stiptheid uitgevoerd. Zowel telefonisch als op de werkvloer werd ik vriendelijk en beleefd begeleid. Niets dan lof over deze mensen. Daarbij komt dat de prijs ook nog eens merkelijk lager was dan bij meerdere concurrenten. Ik weet beslist wie ik bij mijn vrienden zal aanbevelen.

toffe gast met veel ervaring

Toffe gast en deskundige jongen ,heel vriendelijk

Goeie service en zeer vriendelijk

Boven

Top service!

Heel snel geholpen en een aardige man

top service. numero one

super ervaren monteur super vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad snelle service ZEKER EEN AANRADER

Prima uitgevoerd!!

Prima uitgevoerd!!

Gewoon perfect

Voor de 2de maal gebruik gemaakt van jullie service, nu voor onze 2de wagen. De service is snel, eerlijk en correct.

Super en snelle service voor een goede prijs!

top!

Zeer snelle service. Heel vriendelijke medewerkers

Zeer snel een afspraak kunnen vastleggen bij heel vriendelijke dame. Zelfde week nog ruit vervangen aan huis. Topservice door 2 heel vriendelijke medewerkers

Snelle oplossing

Ik had een positieve eravring met deze firma. De mensen waren stip op tijd and alle werk ging door zonder problemen en de ruit van de auto ziet prima uit. Ik was ook heel blij met de prijs.