vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar

goede informatie, meedenkend, mooie prijs, komen afspraken na en communiceren hierover

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte en goede service !!! Extreem sympathieke technieker !!!

Een zeer vlotte en snelle herstelling van mijn voorruit . De mechanieker was ongelooflijk vriendelijk !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super vriendelijk personeel, mooi optijd en snel gewerkt

Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de klantvriendelijkheid van het personeel!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer vriendelijk personeel, alles in orde zoals afgesproken, geweldig dat ze thuis komen!

Alleen maar een positieve ervaring!

Top service!

Snelle en correcte prijsofferte. Stipt aanwezig op de afspraak, het werk professioneel uitgevoerd binnen de voorziene tijd.

Goed werk geleverd ,Zoals afgesproken

Zeer goede ervaring ,vakwerk en vriendelijk aan een goede prijs.

Ervaren en vriendelijke monteur 👌

Rappe en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bereikbaar, betaalbaar, vlot, vriendelijk en betrouwbaar.

Goede en vlotte service. Topkwaliteit aan een veel betere prijs dan de grote concurrent in België.

Perfect op alle gebied

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super, vlotte, professionele service en heel vriendelijk

Minder dan een week geleden gebeld. Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die heel duidelijk was. Welke raam, welke prijs, welke mogelijke extra kosten, manier van werken, … Plaatsing op een moment dat in mijn agenda paste zonder dat ik andere afspraken moest annuleren of verlof moest nemen op mijn werk. Nadien een mail ontvangen met alle nodige informatie op een overzichtelijke manier. Dag van de plaatsing heb ik zelf het adres nog gewijzigd omdat de plaatsing niet buiten kon gebeuren owv de regen. Opnieuw werd dit zonder problemen aangepast. De plaatser was netjes op tijd, heel vriendelijk en leverde mooi werk. De prijs is ook een pluspunt. ( Veel goedkoper dan in een officiële garage of een "raamspecialist" die je auto een hele dag opeist.) Al bij al heeft het werk een dik uur geduurd nadien moest de auto nog een uurtje droog staan dus in minder dan 2.5 uur had ik mijn auto terug ter beschikking. Ik zal/wil deze firma aanraden aan iedereen die een voorruit moet laten vervangen. Echt heel tevreden. Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professioneel werk tegen een goede prijs.

Alles volgens de offerte en keurig uitgevoerd !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer vriendelijk personeel aan een zeer scherpe prijs

positieve ervaring. ik had binnen 1 kwartiertje een offerte en dat was ook het eindbedrag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

elke klant bij ons met voorruit problemen adviseer ik de voorruit specialist . logisch toch

het was de vierde voorruit die werd geplaatst in ons voertuigen park . en zoals altijd . correct op tijd en vakkundig werk vriendelijk proper en alles weer als nieuw . bedankt pascal

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Makkelijk en in orde

Hele snelle afspraak kunnen maken. Er was duidelijk gecommuniceerd over de prijs (die stukken lager ligt dan de concurrentie). De herstelling is vlot verlopen en met een goede service!

correcte en snelle service

Communiceren correct met de klant zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurige en tot in de puntjes uitgevoerde afspraak...

Op een zeer gemakkelijke manier een afspraak gemaakt. Afspraak werd correct opgevolgd en uitgevoerd. Heel vriendelijke ontmoeting en leuke babbel. Kort gezegd... ik zou dit zeker aan iedereen aanraden. Bedankt aan het ganse team. Proficiat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service, snel en efficiënt

Prima service, snel en efficiënt

goede service en vriendelijk

voorruit snel en goed geplaatst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en propere dienst, vriendelijke mecanieker, afwerking perfect.

Snelle en vriendelijke behandeling

Één aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede en vriendelijk personeel heel belangrijk

zeer goed gedaan ook 10 jaar garanties en kost veel minder dan bij de grote namen je weetwel zal ik altijd beroep op doen als ik wat heb aan de ramen zekker voort vertel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle correcte afhandeling. Korte wachttijd. Vriendelijke technieker.

Snelle correcte afhandeling. Korte wachttijd. Vriendelijke technieker.

Perfecte snelle service

Via de telefoon gemakkelijk een afspraak gemaakt, en ze komen die afspraak tot op de minuut na. Na 45 minuten zat er een nieuw ruit, perfect gemonteerd en zonder afval. Monteur is overigens heel vriendelijk.

Zeer goede service

Aan te bevelen : snel - correct - perfecte afwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correct, snel en goede prijs!

Prettige manier van contact, afspraken worden nagekomen. Duidelijkheid vooraf. Professioneel!

Over De Voorruitspecialist

Filter op Taal