Uiterst aangename ervaring !

Zeer vlotte vervanging van een voorruit. Professioneel van begin tot einde, en nemen ook de tijd om je vragen te beantwoorden. Alles was gedaan op 1h10min. Een echte aanrader dus...

Allemaal zeer vlot verlopen. Zowel contact aan telefoon voor het maken van de afspraak als contact tijdens de afspraak verliepen prima en correct. Bedankt!

vakmanschap

Een snelle en vriendelijke bediening

Goede afspraken was iets later door file optijd laten weten vriendelijke man kent zijn job

goed!

duidelijke communicatie op voorhand, ook duidelijk de dag zelf. Nuttige tips en handige informatie

Prima service aan top prijsje

Voorruit vervangen volvo v70 MY 2006 op de oprit in 45 min. Vriendelijk, snel en proper. Toppie.

Vriendelijk .Goede prijs .correcte service

Gelezen via recensies dat de voorruit specialist de beste was.dus heb ik daar een afspraak geregeld.zeergeregeld.zeer.de helft goedkoper dan bij carglas en mooi werk geleverd.zeer tevreden

Vriendelijk,optijd en zeer goede. Prijs

Vriendelijk,optijd,en zeer goede prijs

Alles prima

De persoon was vriendelijk. Alles leek prima te lopen. Werk is net. Het was zelfs vrij snel gedaan.

Snelle en accurate service

Na mijn offerte aanvraag werd ik meteen opgebeld en na goedkeuring van de offerte werd snel een afspraak ingepland. De reparateur was op tijd, heel vriendelijk en leverde snel werk. Kortom heel tevreden van deze service.

Super service en erg vriendelijk

Professioneel geholpen, binnen een uur was de hele ruit vervangen. Heel tevreden over de service voor ook nog eens de goedkoopste prijs.

De afspraak tot in de puntjes nageleefd en een deskundige uitleg naar mij als klant.

Het is de eerste maal dat ik beroep doe op jullie maar ik zal een wandelend reclamebord zijn. Correcte service verlenen jullie. Zelf kon ik mijn werk verder doen terwijl de technieker op de parking mijn voorruit kon vervangen.

correct over de hele lijn: bestelling, planning en uitvoering top

top zowel qua uitvoering als prijszetting.

Uitstekend werk geleverd, wij zijn heel tevreden!

De mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk en bezorgde ons alle info die we nodig hadden. Er werd onmiddellijk een afspraak gemaakt, datum en uur werd meegegeven en correct nageleefd. De vervanging gebeurde professioneel. Wij zijn heel tevreden klanten!

Zeer vriendelijke man en correct. De afspraak is nagekomen en alles is zeer netjes afgewerkt. Topkwaliteit!

perfecte service en uitvoering volgens afspraak !

Perfecte service en uitvoering volgens afspraak ! Vriendelijke service-man die graag wat uitleg gaf.

Snel en professioneel

Vriendelijk en steeds bereid om uitleg te geven

Goede snelle service

Zeer goed en snel!

Prijs ok, snel dus goede ervaring

Uitermate uitstekend!

Bij een concurent geweest deze vroeg mij de dubbele prijs. Via internet zocht ik naar andere alternatieven en kwam ik uit bij de voorruitspecialist. telefonische contact opgenomen, netjes een offerte gekregen, afspraak gemaakt, voor de deur in een uur een nieuwe originele vooruit erin zonder enige resten van het oude raam. Via pin of contant de mogelijkheid gekregen om af te rekenen hierbij kreeg ik een garantie bewijs. Aanbeveler!

Topbedrijf!

Ik had afspraak gemaakt met vriendelijke dame op voorhand.Vandaag uiteindelijk paar dagen na afspraak technieker mij 1,5u op voorhand gebeld wanneer hij juist aan huis zou zijn...Was keurig op tijd,alsook een vriendelijke man die zelfs bij de zoon zijn Opel Tigra Twintop de rubber recupereerde van 50 euro.Prijs ook dikke aanrader net als de plaatsing.Ook papier erbij voor 10j garantie.Ik weet 1 ding,elke ruit die nu in ons wagenpark vervangen wordt zal gebeuren door de Voorruitspecialist.Bedankt voor alles!Groeten uit Belgistan

Zeer klantvriendelijk en vakkundig!

Vanmorgen is Patrick van Voorruitspecialist langs geweest. Netjes op tijd. Ik kan zijn service alleen maar omschrijven als zeer professioneel en zeer vriendelijk. Ik ben blij dat ik voor voorruitspecialist heb gekozen. Ruim de helft goedkoper en veel betere service als Carglass!

Schitterend!

Correcte dienst

Heel vriendelijk en ervaren.

Heel vriendelijk, goede service, ...

Professioneel werk aan een betaalbare prijs.

Ik kreeg onmiddellijk een correcte prijs via telefoon en een datum voor de reparatie. Alles werd bevestigd via mail. De vervanging van de ruit gebeurde tijdens mijn werkuren op de plaats van mijn werk en duurde nog geen uur. Pure luxe! Netjes afgewerkt en opgeruimd. Echte aanrader!