Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Snelle service, met duidelijke telefonische uitleg. Zeer goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke mensen en correcte afwerking.

Uitstekende service en prijzen!

Heel correcte offerte, goede afspraken voor herstelling, goede technieker!

prijs, service, vriendelijkheid ! Perfect !

Zéér goed !

afspraak was snel gemaakt, nu enkele dagen later is de autoruit ter plaatse al vervangen, perfect en voor een zeer scherpe prijs.

Vriendelijk en netjes

Prima prijs-kwaliteit/service verhouding. Snap niet dat iemand nog naar Carglass gaat als je ook dit bedrijf kunt inhuren. Op tijd en alles keurig opgeruimd.

geweldig

voorruitspecialist goede service werken snel netjes en voor een betaalbare prijs een aanrader voor iedereen je hebben een klant erbij als het aan mij ligt mvg ri-jo-hoveniersbedrijf

Vlotte service

Top, goede vlotte sevice en correcte prijs.

Herstelling helemaal volgens verwachtingen uitgevoerd.

Zeer vlotte klantvriendelijke respons aan de telefoon. Nauwgezet opzoeken van de juiste voorruit via het telefonisch contact. Er waren voor mijn wagen enkele versies mogelijk vandaar. Perfecte afspraakregeling met zeer bekwame en sympathieke monteur. Prijs was ongeveer de helft van deze van de marktleider. Montage thuis op de oprit was standaard zonder meerprijs. Zeer tevreden dus.

Heel goed en net gewerkt ook een goede ontvangst en te woord gestaan in alle opzichten

De mensen waren netjes op tijd en hebben mijn voorruit heel netjes afgewerkt top mensen

Top en goedkoop

Ruit dit er nu 3 weken in en zit nog perfect. Top services voor een goede prijs.

Fantastische diensten aan huis!

Verschillende prijsaanvragen gedaan. Bij Carglass meer dan het dubbele als ze het aan huis komen doen!!! Zelfs indien we zelf naar Carglass garage zelf zouden gaan, was het nog steeds bijna het dubbele!!! We zijn zéér tevreden, mooi geplaatst, sensoren en dergelijke werken ook perfect. Héél klantvriendelijk en op tijd. Niets van"verborgen" kosten. Zéér zeker een aanrader!!!

Mijn voorruit werd in een mum van tijd vervangen. Zeer vriendelijke vakman.

Professioneel en klantvriendelijkheid

De installatie ging vlot en professioneel. De service was boven mijn verwachtingen. Uitstekend werk geleverd!

Super snel, en alles netjes gedaan en achter gelaten!

Geen klachten van mij, leuke spontanen man en hij weet ook wat die doet. Volgende kapotte auto ruit en ik weet waar ik moet zijn, zeker een aanrader!!

perfect

perfect

Heel vriendelijke en zeer professionele mensen. Super in omgang en geven heel goed uitleg. Hopelijk niet meer nodig maar anders is dit het eerste bedrijf waar ik naar bel. Familie vrienden collega.s En kenissen ga ik jullie bij aanbevelen

Perfecte service

Niet de eerste keer dat ik een beroep doe op De Voorruitspecialist. Bijzonder handig dat ze naar je toe komen! Vriendelijke en correcte behandeling, zowel aan de telefoon als bij de vervanging van de voorruit. Prijstechnisch interessant! Niets op aan te merken! Toch hoop ik ze lang niet meer te zien! ... dat wil zeggen: lang geen barst meer in mijn voorruit te hebben! ;-)

Heel sociale kerel, leuke babbel en top werk geleverd

Uitstekend!

Wat een service! Vriendelijk aan de telefoon, mooi op de afspraak en knap werk. Vriendelijk en scherpe prijs; wat wil je nog meer?

Heel vriendelijk en top service van de man in kwestie

Goede service top!

Goede service top!

Snelle respons en goede opvolgiong

Vrij snel kreeg ik een afspraak voor de vervanging van mijn voorruit. Ondertussen ontvang je vriendelijke berichten ter bevestiging i.v.m. de afspraak en tijdstip. De monteur was mooi op tijd, en de klus was snel geklaard. Al bij al is ook de prijszetting correct: zowat de helft van andere bekende aanbieders!

Geweldige service

Houden zich perfect aan hun afspraken. De ruit werd netjes vervangen op het afgesproken moment, binnen de afgesproken tijd en voor de afgesproken prijs. Vriendelijk en kundig personeel. Absoluut een aanrader

Prijze zij goed en de service ook

Zij te vrezen van service en vooral de prijzen als jij geen glasbreuk verzekering hebt. Carglass vroeg 774euro en bij vooruitspecialisten moest ik its meer dan de helft betalen en plus zij komen na huis.