Goeie service.

Zeer vlotte en goeie dienstverlening. Perfecte uitvoering. Vakwerk!

Super firma

Zeer tevreden over het werk

Zeer stipt en goede service

Goede service!

Uitstekende service!

Correcte afspraak en prijsofferte.

Vriendelijk goeie service

Perfecte service en snel Zeer blij van de service

zeer tevreden

heel tevreden, vriendelijke service, een echte aanrader

vlot, snel en correct

ok

geweldig

Vakbekwame en snelle service. Extra service roest. Aan huis bediening. Half de kostprijs van carglass.

Correcte en snelle dienstverlening

Prijsofferte snel ontvangen Snel afspraak kunnen maken Leuk om thuis de voorruit wagen te kunnen laten vervangen Op de dag van de afspraak alles correct verlopen prijs zoals in offerte afgesproken Vriendelijke en bekwame stielman

Goede en snelle service!

Na een telefoontje kreeg ik een offerte en kon ik binnen de week een afspraak maken voor een correcte prijs.

Correct en gemakkelijk

Zeer leuke manier om een voorruit te vervangen Vlug, goedkoop en zeer vriendelijke werknemer

Perfecte service

Zeer snel en vriendelijk geholpen geweest. Heel tevreden !

Zeer goede service

Mijn voorruit was ingeslagen door onbekenden, en ik heb geen glasschadeverzekering, dus ik zag mijn spaarrekening al leeglopen. Via via hadden ze mij de Voorruitspecialist aangeraden en dat heeft me echt gered! Zeer vriendelijk aan de telefoon, duidelijke afspraken qua prijs en dan komt een sympathieke mens het nog eens bij u thuis installeren! Zeker aan te raden!

Vlot, snel en correct.

Gebeld op dinsdagmiddag. Prijs afgesproken: uitstekende prijs-kwaliteit. Donderdag morgen was de ruit al geplaatst. Volledig in orde. Top

Na het opzoeken op het web vond ik al goede recenties Ik kan dat alleen maar beamen wat er staat ! Een heel snelle reactie nadat jullie mijn mail ontvingen werd ik opgebeld om de ontbrekende info toe te lichten . De prijs was zeker ok ! Ook bij de installatie waarbij alles op een vriendelijke wijze werd afgehandeld . Ik zal jullie zeker aan raden bij mijn kennissen.

Heel tevreden

Heel tevreden heel.netjes alles perfect

Superservice

Superservice en een heel vriendelijke man die zijn job uitstekend kan . We zijn heel tevreden

Hele goede service

Hele correcte service

correct en snel

vriendelijk en netjes afgewerkt .

Perfecte service een aanrader.

Vriendelijk aan de telefoon, een heel goede prijs, duidelijke afspraak en heel goed werk afgeleverd. Kortom beter kan niet. Bedankt. Mvg, Jules Schoutteten Dadizele Belgie.

snelle en degelijke service

Het was mijn eerste ervaring met een ruit vervangen dus ik kan moeilijk vergelijken. Mijn eerste reactie was bij carglass langsgaan maar gelukkige heb ik dat niet gedaan. Die zijn minstens dubbel zo duur. Ik vond de service van de voorruitspecialst super. Vlotte reservatie, mij zelf verwittigd dat er een plaats vroeger was opengekomen en de plaatser was ruim op tijd aanwezig! alles is zeer vlot gedaan en het was duidelijk dat er kennis van zaken was. Wat de prijs betreft is die zeer scherp maar als je inderdaad het ontbreken van een werkplaats erbij rekent, komt het overeen met wat andere, normale plaatsers (buiten carglass) aanrekenen. Ik kan De voorruitspecialist zeker aanraden!

Punctueel, beleeft, in orde

Niets op aan te merken. Vervanging verliep snel en vlekkeloos.

Snelle en vriendelijkee service

Vriendelijke monteur die vlot en netjes werkt. Een afspraak maken ging snel.

een echte aanrader!

Ik ben super tevreden klant, alles verlopen zoals afgesproken, op tijd, snel, correct.

Beste prijs en zeer goede en sympathieke service