Perfecte service

Perfect binnen de voorziene tijd aangekomen, met een telefoontje 30 minuten ervoor. De voorruit is met veel vakmanschap geplaatst, zeer proper en zonder enig probleem, daarna naar de technische controle gegaan, en geen enkel probleem. Het is een originele ruit!

Top technieker

Gfjkk

Betaalbare stipt uitgevoerde service binnen een kort tijdsbestek

Zeer vlotte heer die z'n werk zeer zorgvuldig uitvoerde, proper, van alle goed werkend materiaal voorzien, vriendelijk, sociaal, onderlegd en me decennia lange ervaring in het vervangen van ramen. Zoek niet verder, dit is de firma die u nodig hebt.

Vriendelijk,communicatie is goed prijs is heel goed tot nu toe een superbedrijf zou ze zeker aanbevelen alleen hopen we dat we ze niet te vaak nodig zijn.

Fijne snelle service!

Monteur was mooi optijd op de afgesproken tijdstip. Deed zijn werk netjes en snel En vooral het fijne is het stukje service dat jullie op locatie komen. Ik ben zeer tevreden!

afgehandeld zoals het hoort, stipt op tijd ter plaatse en kwalitatief werk. Prima!

Topservice!!

Heel efficiënte firma! Telefonisch contact opgenomen met firma voor plaatsing van nieuwe voorruit, deze werd thuis geplaatst conform offerte, de monteur was netjes op tijd, uurtje nadien zat ruit erin. Ze werken met de originele merken. Veel goedkoper dan andere firma's en topservice aan huis! Een aanrader!

Uitstekende service, goede communicatie en voordelige prijzen

Mijn ervaring met de voorruitspecialist was zeer prettig! Erg flexibel wbt planning, goede duidelijke communicatie. Vriendelijke mensen en zeer voordelig geprijsde service! Ik raad de voorruitspecialist zeer zeker aan!

uitstekend

vlotte, vakkundige service. Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Zeer goede commerciële opvolging en nette uitvoering

Na offerte aanvraag snel telefonisch contact gehad met prijsopgave. Nadien zeer flexibel voor het maken van de afspraak voor vervanging. Vervanging van de ruit op locatie en zeer professioneel uitgevoerd.

Snel, gemakkelijk, goede prijs en goede service, wat wil je als klant nog meer?

Zeer positief.

Gewoon perfect zoals afgesproken, alles wordt op voorhand in details uitgelegd en dan komt de mekanieker op het juiste uur Deze service kan ik echt aanraden voor elke persoon met een voorruit probleem. Doe zo verder...

Zeer vlotte dienstverlening tegen een topprijs !

Ik vroeg online een offerte aan, binnen de 5 minuten ontving een gepast voorstel. Vervolgens werd ik opgebeld door een heel vriendelijke dame met om te vragen of alles duidelijk was en of ik nog vragen had. Er werd een datum voorgesteld waarop de ruit kon worden vervangen bij ons ter plaatse. De man kwam stipt op tijd en binnen een uur was alles geregeld. Het beste is : Heb minder dan de helft betaald dan een collega die heel vaak als eerste keuze wordt voorgesteld door verzekeraars en merkverdelers ....

Vlotte service, vriendelijke behandeling

Vlotte service, vriendelijke behandeling. Direct geholpen na maken afspraak. Nieuwe voorruit zat erop binnen het uur. Zeker aan te raden!

Prima service aan huis

Vriendelijk, korte wachttijd, ideaal dat men aan huis komt. Stuk goedkoper dan Carglass.

Vlotte service met een prima vakman

Ik had een afspraak gemaakt via internet. Alles is gegaan zoals het mij vertelt werd. De monteur was keurig op tijd.

Ik ben geweldig geholpen

Goede service Ik ben aan huis geholpen aan een nieuwe voorruit T was super snel klaar voor een mooi bedrag. Ik vondt t niet duur tenopzichte van andere bedrijven. Ik zou de voorruit specialist voortaan bellen bij ruit problemen en zou t iedereen aanbevelen Ik ben super blij. BEDANKT VOORRUIT SPECALIST

Snelle verzorgde dienstverlening ook in corona tijden

Klantvriendelijk en goede service.Knap werk.

Goed georganiseerd,snel en vakkundig!

Prettig

Super tevreden

Snelle service en zeer verzorgd uitgevoerd werk!

Zeer professioneel,vriendelijk en vakkundige uitleg !

Het is prachtig om weten dat er nog firma:s opereren met dergelijke vakkennis en een up-to-date service ,zowel telefonisch als het werk ter plaatse . Een absolute aanrader. Proficiat!

Snelle service, goede afspraken, goede prijs!

Goede prijs en zeer goede service.

Zeer professionele, vlotte service.

Prima service!

Alles ging tip top, van mijn eerste contact met de firma tot de vervanging van mijn gebarsten voorruit. Zoals beloofd belde de reparateur mij ook nog een half uurtje voordat hij ter plaatse kwam. En qua prijs vragen grote bedrijven zoals Carglass dubbel zo veel! Dus ik kan De Voorruitspecialist zeker aanbevelen. Prima werk, prima prijs!

Perfect geplaatst snel en goedkoop