Prima professionele hulp

Telefonische informatie, afspraak en offerte: helder en snel. Correcte uitvoering en vriendelijke monteur!!

Superervaring aan een zeeeer democratische prijs!

Helaas kan ik geen 6 sterren geven, want deze firma doet wat men beloofd op het afgesproken tijdstip. Onze voorruit was total loss en we konden dus niet meer van de plaats. Voorruitspecialist.be kwam deze ter plaatse vervangen. Supertevreden dus! Snel geregeld, vervangen en afval en oude ruit werden netjes meegenomen! Grote dank is op zijn p´arts!

Vlott en correct geholpen

Voorruit binnen 1 uurtje gemonteerd. Top specialist

Super en vriendelijke survive.

Door het regen weer moest er binnen gewerkt worden, maar mijn garage was te klein. De monteur hielp mee zoeken naar oplossingen.

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Ik heb niets aan te merken in negatieve vorm. Alles is verlopen zoals van te voren was verteld tegen een gunstig tarief.

Van planning tot plaatsing dik in orde!

Zeer tevreden over de Voorruit specialist. Zowel het maken van afspraken als het plaatsen van de voorruit verliep zeer aangenaam. Je krijgt voldoende informatie mee vooraf en tijdens de werken. De medewerkers waren ook bijzonder vriendelijk .. Altijd fijn natuurlijk!

Zeer goede service

Uw medewerker Dhr.Geraets is vriendelijk en voorkomend. Niets op aan de merken.

zonder (halve) omnium was dit de voordeligste aanbieder voor het vervangen van mijn geplakte voorruit! Zeer vlotte communicatie, helder en klantvriendelijke bediening bij aanvraag en sympathieke, stipte reparateur! Goeie ervaring

Perfect!!

Perfecte service gehad! Ze laten op tijd iets weten wanneer ze er zullen zijn. Aangename mensen! Profesionalisme op en top!

correcte uitvoering volgens afspraak

correcte uitvoering volgens afspraak

Toffe en snelle service aan een scherpe prijs

snelle, kwalitatieve en vriendelijke service

vriendelijk, vlug, gemakkelijk

Vriendelijk, snel en een correcte prijs

Vriendelijk, snel en een correcte prijs

Alles volgens afspraak correct verlopen

Correcte communicatie, Perfecte plaatsing Scherpe prijs

Zeer positief

Positief

Perfecte service (at home!) zoals je als klant mag verwachten

Vanaf de offerte-aanvraag tot de installatie van de voorruit door een vriendelijke installateur : duidelijke afspraken die correct nageleefd werden zonder verrassingen en dit aan een heel concurrentiele prijs.

Uitskekende service van begin tot einde!

Van het eerste telefonische contact tot de betaling was de geleverde service perfect.

Goeie en correcte firma

Ik kreeg reeds op voorhand heel correcte info over de prijs, wanneer de vervanging kon plaatsvinden en hoe alles ging verlopen. Een afspraak maken lukte binnen de 2 dagen. De prijs was veel goedkoper dan bij garage en/of andere bedrijven. Ze komen ter plaatse en werken snel en efficiënt waardoor je dat veel tijd en energie spaart. Heel tevreden over prijs, snelheid en kwaliteit. Tevens ook telkens zeer vriendelijk. Heel goeie ervaring dus!

Snel en correct

Na de aanvraag van de prijs, werd ik bijna onmiddellijk gecontracteerd. Enkele dagen later werd mijn voorruit thuis vervangen voor een degelijke prijs. De monteur deed dit heel snel en correct. Vriendelijke mensen, zowel telefoniste als monteur. Zeer tevreden.

Snelle goede prijs kwaliteit service

Als je niet verzekerd bent tegen glasbreuk is dit een van de goedkopere oplossingen die toch perfecte kwaliteit aflevert met zelfs 10 jaar garantie.

Zeer tevreden vriendelijke man Beleefd Zeer aangenaam verrast vlotte werker

Goede ervaring

Alles is vlot verlopen. Op 2 dagen tijd had ik een nieuwe voorruit aan een zéér betaalbare prijs! Bedankt!

aangenaam verrast!!

Het is de dag van vandaag niet zo evident om nog een echte dienst of een deftig service van een firma te verkrijgen, vandaag heb ik het kunnen beleven. Eerste, een vriendelijk en competent madame aan t' telefoon, en vandaag een nog vriendelijker en competenter monteur aan huis!! Alles is verlopen zoals afgesproken zonder boe of bah. De Voorruitspecialist mag zeker aanbevelen worden. Een dikke proficiat aan de hele ploeg!!!

heel goed

zeer goede prijs kwaliteit