Vlot, zowel om de afspraak vast te leggen, als het vervangen van de ruit zelf. Vriendelijke medewerker (Patrick), de klus was snel geklaard inclusief 10 jaar garantie.

Geweldige firma

Offerte gevraagd, binnen een paar uur antwoord, afspraak gemaakt, monteur belt netjes vantevoren op,vriendelijke en professionele monteur. En nog eens 3 keer goedkoper dan carglass ook!! Voor iedereen een dikke aanrader

super service

Zoals vorige keer, vlot, proper en correct.

Zeer efficiënte service tegen een zeer goede prijs

Wij hebben vorige week de voorruit van onze S-Max laten vervangen door de "voorruitspecialist". De communicatie was uitermate duidelijk en efficient en de prijs een heel stuk minder dan die van vergelijkbare firmas. Wanneer je geen aanspraak kan maken op de verzekering, zeker een aanrader.

Goede Service

Op afspraak aan huis. Beste prijs, een ervaren monteur en snel vervangen.

Super en vriendelijke dienstverlening

Professionele dienstverlening waarbij vriendelijkheid en dienstbaarheid primeren.

Zeer efficient bedrijf voor het vervangen van mijn voorruit

Ik had een scheur in de vooruit van mijn bestelwagen. Ik had vervolgens gebeld met de voorruitspecialist, kreeg een sympathieke vrouw aan de lijn die me goed begeleide naar een afspraak. De firma is volgens afspraak en op tijd bij ons langsgekomen. Op een klein uurtje was de ruit volledig en netjes vervangen. De firma heeft oog voor kwaliteit en netheid en is vervolgens ook heel schappelijk in prijs! Een aanrader!

Vriendelijk Professioneel Prachtig werk

Prima service!

Hele fijne samenwerking! Door het vrijkomen van een plaats de volgende dag al,werden we sneller geholpen dan verwacht, wat ons goed uitkwam! De reparateur was heel vriendelujk en heeft alles netjes achtergelaten!

Uitstekend op alle vlak!

Uitstekende service, vlot en correct.

uitstekend

zeer professionele monteur, snel en efficient ,punctueel sterke aanrader!

Snelle en uitstekende service.

Snelle en uitstekende service.

Klantvriendelijk, komt afspraken na. Goede communicatie. Je merkt dat ze al jaren ervaring hebben. Ze moeten absoluut niet onderdoen voor de grote speler op de markt.... alleen de prijs al.

Topservice en zeer vriendelijk

Snelle service , correcte afspraken

Beste service en betaalbaar!!

Hele goede nette service! Vanaf het 1ste telefoon contact met Katja en daarna de vakkundige ruitvervanging door Patrick! En niet te vergeten stukken goedkoper als de tv reclame..van concurrent. Bedankt!

Professionele plaatsing aan huis. Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken. Prima service!

Super tevreden van de service van de Voorruitspecialist!

Heel vriendelijk (zowel van de planning als de installateur), goede prijszetting, snelle opvolging én flexibel, want de installateur kwam zelfs tot aan mijn werk i.p.v. bij mij thuis.

Ik ben zeer tevreden!

De medewerker was stipt op tijd en werkte zeer nauwkeurig.

Een heel correcte en snelle service aan een scherpe prijs!!!

Heel snelle reactie na het aanvragen van offerte. Heel vriendelijke monteur die alles netjes afgewerkt heeft en dit aan een zeer scherpe prijs ! Top!!

Ik werd goed bevraagd in functie van mijn type wagen en voorruit. Ik kreeg snel een afspraak en de herstelling verliep vlot. Vriendelijke dienstverlening en goedkoop!

Duidelijk communicatie, monteur werkt netjes en goede prijs.

Supper

Zeer snel levering van mijn voorruit auto Zeer professioneel geplaatst Dankjewel

Zeer vlotte werking, vriendelijk

100% tevreden klant. Vriendelijke man, vlotte service. Alles netjes achtergelaten en voldoende informatie

Stipt en vakkundig

Mooi op de afspraak, met de juiste ruit, en op een uurtje afgewerkt. Dat alles voor een zeer correcte prijs!

Supersnel en goedkoopste

De donderdag besteld de maandagvoormiddag al gestoken. En dat nog es thuis gestoken voor de goedkoopste prijs die ik vond. Super