Perfecte service.

Super service, goed in prijs , heel vriendelijke monteur

Klantvriendelijk en professioneel

Super ervaring, van telefoniste tot plaatser. Kwalitatief werk, sterk beneden de prijs van andere grote namen. Tevreden en aan te raden!

Volledig zoals het hoort. 100% correct

Vorige maand een nieuwe voorruit laten plaatsen in mijn wagen. Door een misrekening van mij zei ik dat de prijs hoger was dan afgesproken. Quod non!! ik was mis! De prijs was de prijs MET NIEUWE RUBBER, en dat was afgesproken. De plaatsing gebeurde op afspraak. Die is correct nageleefd en de uitvoering gebeurde door een heel vriendelijke en uiterst bekwaam persoon. Ik vind het mijn plicht om dit recht te zetten en bied mijn excuses aan voor mijn eerdere recensie.

Top in afspraak en levering

Een topservice met vriendelijk personeel

Mijn ervaring met voorruitspecialist.be is me enkel maar positief bevallen. Van A tot Z was alles vlot en netjes verlopen. Om een afspraak te maken ging dit vlot en geen te lange wachttijden. De monteur die kwam opdagen was erg vriendelijk en werkte verzorgd met erg goed materiaal. Op nog geen uur was alles afgehandeld. Ik kon geen betere specialist inbeelden. Het is ook erg gunstig dat dit alles thuis kon afgehandeld worden. Prijskwaliteit was het erg ok. De goedkoopste die ik kon vinden. Goede materialen met topservice! Enkel maar positieve woorden. Ik prijs dit zeker aan bij vrienden, familie en anderen!

Snelle, goede en relatief goedkope service.

Vrijdag gebeld, maandag ter plaatse. Goede service.

Snelle en correcte bediening. Heel vriendelijk en duidelijke uitleg. Pluspunt: komen ter plaatse raam vervangen.

Hele snelle en goedkope service!! Zeer tevreden!

Zowel het contact, opvragen van offerte en de service aan huis verliepen vlot met zeer vriendelijke mensen!

- snelle afspraak - gunstige prijs - goede, vriendelijke service - kwaliteit van de plaatsing is pas na verloop van tijd beoordeelbaar uiteraard

Topservice

Alles vlekkeloos uitgevoerd volgens afspraak.

Prefect

verzorgd, mooi, proper en vriendelijk wat moet er nog meer zijn .....

Snelle vriendelijke service en goed van prijs

Ik was aangenaam verrast door de prijs. De Mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk en behulpzaam om een afspraak te boeken. Ze heeft daarna nog teruggebeld toen er eerder die week een afspraak vrij kwam. Monteur was op tijd en heeft de ruit netjes vervangen. Alle afval heeft hij meegenomen. Uiterst tevreden.

Zeer goede en snelle service.

Duidelijke afspraken, vriendelijke en competente hersteller. 1 minpuntje is dat ik niet op voorhand wist dat na de herstelling de wagen 1,5h moest blijven staan om te drogen. Alles samen zeer tevreden.

Professionele service

Snelle, vlotte en professionele service. De monteur kent zijn vak heel goed. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

Snel offerte gekregen en snel gekomen

Gewoon mooi netjes een voorruit gemonteerd korrekt en proffesioneel uitgevoerd met de juiste tooling uitgevoerd

snel, professioneel en goedkoop

via de overzichtelijke website een offerte aangevraagd voor mijn wagen, waarna ik zeer snel iemand aan de lijn kreeg met een uitstekende offerte. meteen een afspraak gemaakt waarbij de plaatsing gewoon bij mij thuis kon gebeuren zeer korte termijn. De plaatsing is zeer professioneel gebeurd, na een uurtje werk stond de nieuwe voorruit erin. na nog eens 1,5 uur was ik alweer op de baan. prijs/kwaliteit lijkt mij onklopbaar, na verschillende offertes kwamen zij er als de goedkoopste uit, zelfs minder dan de helft van sommige andere (grote) aanbieders op de markt! En het geleverde werk is voortreffelijk! Ik weet waar ik bij een volgende reparatie meteen weer zal aankloppen.

Goede communicatie ivm met afspraken. Stipte, proper werkende en vriendelijke man. Kent zijn vak en levert kwaliteit

goede service

Zeer beknopte uitleg over verloop en factuur. Stipt aanwezig op afgesproken uur en na ongeveer 45 min een nieuwe voorruit geplaatst. Top is ook dat ze gewoon aan huis komen en moet je niet wachten in een garage je kan thuis gewoon je ding doen.

Een vlotte en correcte service.

De gebarste voorruit is na contact met De Voorruitspecialist 2 dagen na de barst ter plekke vervangen op de afgesproken dag en uur (20 min op voorhand krijg je nog een telefoontje dat de technieker onderweg is). Dit alles tegen een heel scherpe prijs. Een aanrader.

Top service!!!

Vlotte communicatie, snelle en professionele uitvoering.

Aanrader

Vriendelijke snelle service, netjes gewerkt. Prijs kwaliteit oké. Lange garantie van 10 jaar!

Super Tevreden

Ik ben super tevreden met de service die De Voorruitspecialist heeft geboden. Snelle reactie, perfecte response en uitvoering. Daar kan Carglass zeker een voorbeeld aan nemen. En dan nog niet te spreken over het prijsverschil. Klasse....

perfect

alles perfect verlopen, op tijd en stip en vriendelijke medewerker... een aanrader

Correct.

De prijs is hoger dan gezegd. Zelfs met de rubber erbij. Geen afsppraak omtrent de factuur...

Beste, Wij hebben u inmiddels gesproken en u geeft aan dat u zich vergist heeft over de hogere prijs, de prijs klopte zoals aan u doorgegeven. Helaas kunnen wij geen nieuwe link sturen om de beoordeling aan te passen. Graag ontvangen wij van u nog reactie. Mvg De Voorruitspecialist