Mijn eerste kennismaking met de voorruitspecialist was een succes. Het begon met een zeer interessante offerte voor een nieuwe voorruit van mijn audi A6, aansluitend werd ik gecontacteerd door een vriendelijke dame om een datum af te spreken en tensotte kwam de technieker Patrick langs om binnen de afgesproken prijs en tijdslot de kapotte voorruit te vervangen op mijn oprit. Kortom, De Voorruitspecialist is een betrouwbare en professionele firma die ik iedereen zou aanraden. Stefaan wasiak

Perfecte service voor, tijdens en na de plaatsing

Dit is een aanrader voor al wie snel en degelijk een nieuwe voorruit nodig heeft. Vastleggen van de afspraak is duidelijk, uitleg voor en na de plaatsing. Geen afval.

Correcte service

Alle afspraken correct nagekomen.

Nooit durven denken dat dit zo snel en perfect kon.

Na tell contact kon het de dag nadien al,zelfs het afgesproken uur werd gehaald, toffe vriendelijke man die duidelijk niet aan zijn proefstuk toe was,na een uurtje was de voorruit al geplaatst,de oude stikkers werden gered en alles werd keurig en netjes opgeruimd. Helemaal geen minpunten en heel tevreden .Echt aan te bevelen.

Perfecte service, snel en kwalitatief.

Goeie prijs, kwalitatieve vensters met keurmerk en supersnelle service aan huis. Ik raad hen aan bij al mijn kenissen, ze steken kop en schouders boven de concurrenten uit.

TOP!

Vriendelijke man die de voorruit kwam plaatsen. Alles verliep zeer vlot en het was perfect gedaan !

Zeer snelle vervanging, vriendelijk, eerlijke prijs.

Eerste telefonisch contact zeer vlot verlopen, snel prijsofferte, en een vervanging kunnen regelen. De persoon die de voorruit vervangen heeft, was zeer attent, vriendelijk, en heeft proper en ordentelijk gewerkt.

Super fantastisch

Supersnel...goedkoop.....supervriendelijk...topper

Top bedrijf

Voor de tweede maal de voorruit van de wagen laten vervangen.. Wederom alles perfect in orde..

Klantvriendelijk, goedkoop, ordelijk

Ik heb een offerte aangevraagd bij carglass, opel beide zaten rond de 840€ omdat een sterretje nietgemaakt kon worden. Toen belde een vriendin me om ruitenspecialist te contacteren. Na een mailtje te sturen rond 01.00 uur kreeg ik op 10 uur de volgende dat al antwoord met dat het mij 411€ zou kosten. Toch getwijfeld, " waarom zou goedkoop, en aan huis inclusief verplaatsing en btw"... uiteindelijk de keuze gemaakt en de man was zeer vriendelijk, op tijd 9u10, leuke babbel mee gedaan. Na 10u20 was de man al weer vertrokken met de nodige rommel. Raam netjes gepoetst, afval meegenomen. Ik kan hun alleen mar aanbevelen !!!!

Goede service, Vriendelijk personeel. Geplaatst zoals vernoemd op website, vlot en aan de deur

Vlot gedaan,

Heel positief , goede communicatie en correct in afhandeling en timing

Heb eigenlijk weinig aan te merken de communicatie was van de eerste moment duidelijk en correct . De vervanging van het raam is professioneel verlopen en op het juist aangegeven tijdstip. Installateur was correct en vriendelijk

Keurig vervangen thuis op afspraak tegen een correcte prijs!

Vriendelijke monteur komt thuis op afspraak de voorruit vervangen, keurige service, neemt alle vuil terug mee, tegen de afgesproken correcte prijs.

uitstekende service

waren goed volgens afspraak en vriendelijke monteur

Topwerk en service

Zie boven

Vriendelijke, snelle en correctie service ter plekke

Dit voor "slechts" 40 procent van de prijs van Carglass

Super in zijn job

Super goed gedaan weet met wat hij bezig is ervaren iemand en vriendelijk

Great, fast, clean, Professional

Great, fast, clean, Professional

• Ne-ai recomanda? Yes

Goedkope prijs en uitstekende servie

Topservice en zeer vriendelijke plaatser

Door een technische controle werd ik verplicht voorruit te vervangen van oude bestelwagen. Bij mijn vraag naar de prijs waren jullie veel gunstiger van prijs t.o.v. andere gekende aanbieder. Binnen de week zijn jullie ter plaatse geweest en alles is zeer goed verlopen. Nogmaals top service en aanrader om ruit te vervangen.

Goede en correcte service

Goede en correcte service

Een absolute aanrader

Wat een top service! Echte topper en zeer vriendelijke mensen! Zou 6 sterren geven indien ik dit kon.

Correcte samenwerking, goed en snel geplaatst. Komen aan huis, dit vindt ik geweldig..... Kortom zeker een aanrader Een vooral een eerlijke prijs....

Gewoon zeer goed!

Zeer korecte firma. Lossen problemen direct kosteloos op, zelf mee gemaakt. AANRADER.

Geen gezever of lege beloften , perfect

Prijs gevraagd op zondag, overeen gekomen op maandag, geplaatst op dinsdag. Wat willen we nog meer?