Geweldig, zeer professioneel

Heel goede ervaring. Heel leuke meneer die echt wist wat hij deed en moest doen. Kan het iedereen aanbevelen. En zeker ook de prijs is oké, had ook elders prijsopgave laten maken, maar hun kwamen er een stuk goedkoper uit.

De plaatser was zeer vriendelijk, stipt en professioneel. De service was top: we konden thuis wachten tot hij er was. Hij heeft de voorruit mooi vervangen en alles netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden! Mvg, Chloé en Kevin

Perfecte service voor een zeer scherpe prijs!

Men had een paar foto's nodig om zeker te zijn welke voorruit ik nodig had en daarna liep alles super vlot! Afspraak binnen de 2 weken aan huis, wat een luxe! De technieker verwittigt 30minuutjes op voorhand en plaatst een nieuwe ruit zoals "af fabriek". Stickertje en zender tolwegen netjes overgezet... Binnen een uurtje alles geklaard!

scherpe prijs, foutloos uitgevoerd

De prijs was ongeveer 1/3e van carglass En thuis uitgevoerd perfect zoals afgesproken

Snel en vakkundig door een vriendelijke man.

Prima opgelost, zal UU zeker aanbevelen bij mensen met hetzelfde probleem.

Vanaf het eerste contact tem de herstelling: top professionals

Vriendelijk, professioneel, stipt en correct. Een aangename ervaring met deze firma en zeer concurrentiële prijzen. Zeker aan te raden.

Vriendelijk, punctueel en proper werk.

Alles precies zoals afgesproken. Het werk perfect uitgevoerd. Een aanrader.

Uitstekend service

Hele goede customer service - enorm klantvriendelijk en flexibel -samen gezicht naar beste oplossing. Gebarsten voorruit heel snel vervangen door vriendelijke specialist. Bovenop heel goedkoop tov konkurentie met 10 jaar garantie! Een aanrader!

Ter plaatse gekomen exact op afgesproken tijdstip, half uurtje op voorhand verwittigd. Verwijdering oude raam en plaatsing nieuwe super snel en goed gedaan!

Super service!

Goede communicatie vanaf het moment van offerte aanvraag tot aan de plaatsing en voor een goede prijs.

Echt super en snel

Ze waren super vriendelijke en hebben me goed voor geholpen

Stipt op afspraak, perfecte afwerking en correct van prijs.

Een aanrader

Is vandaag maar geplaatst

Het is nog te vroeg voor een oordeel te geven maar van de plaatser ben ik heel tevreden ,Hopelijk blijft alles naar wens met de autoruit.

Ik zou ze zo terug contacteren, wat een service

Correct, goedkoop, kwaliteit, kortom de ideale hersteller!

super tevreden!!!

1. stipt nakomen van gemaakte afspraken. 2. zeer professionele uitvoering van het geleverde werk. 3.zeer goede prijs...echt niet duur in vergelijking met andere bedrijven. 4. zeer vriendelijke mensen.

Top service.duidelijk en juist Afspraaken. Correct en scherp prijs.!!een echte aanrader

Een echte aanrader voor u ruit herstel..niet twijfelen top service

Topservice

Uitstekende service *Vriendelijk *Herstelling aan huis *Vlot

zeer vriendelijk

Alles werd naar afgesproken gedaan. Het uur klopte, de vriendelijkheid van de technieker was er en het werk werd perfect uitgevoerd. Een aanrader. (de beste prijs op de markt)

Op tijd en correct!!

Vriendelijk, beleefd en zorgzaam

Zeer snel en goed geholpen!

Gisteren gebeld, vandaag aan huis de ruit vervangen. Proper afgewerkt. Prijs misschien niet de goedkoopste, maar wel een pak goedkoper dan bvb Carglass.

Goed qua prijs en service. Eindresultaat anders dan verwacht.

Qua prijs zeer goed, veel goedkoper dan het absurd dure Carglass. De service is ook top. Men komt aan huis en de afspraken worden nagekomen. Wat betreft het uiteindelijke resultaat: na installatie van de nieuwe ruit lijkt deze dieper te zitten en er zit een dikke rubberen rand boven. Dit was niet zo bij de originele ruit en het ziet er minder mooi afgewerkt uit. Dit verbaasde me eerlijk gezegd wel in negatieve zin.

Beste, U rijd een Skoda Superb. Bij dit type auto is vanuit de fabriek de rubber op de ruit verlijmd.(origineel) Onze monteurs verlijmen de ruiten op hoogte blokjes zodat ze op hoogte blijven. U kunt aan de zijlijsten zien dat deze aansluiten op de ruit dus op de juiste hoogte. Mvg. De Voorruitspecialist.

Vriendelijk en snel werken.

Proper werk geleverd.

Tip top service, snel, en zeker niet te duur.

Snel, vriendelijk en goed van prijs. Voorruit vervangen op locatie dus zelf geen tijd verloren met heen en terug rijden.

Snelle goede service

Plaatsing binnen de 2 dagen door een super enthousiaste en bekwame werkman. Topservice een aanrader.