Correcte afspraken

Vriendelijke technieker. Professionele manier van werken.

Zeer tevreden over het geleverde werk. Vriendelijke en behulpzame service. Zeker een aanrader!

Prettige ervaring

Komen afspraken na en werken snel en vakkundig.

Correct op alle vlakken!

Duidelijke communicatie. Afspraak :TOP! Vriendelijke omgang. Vakmanschap.

Prijs kwaliteit is super

Proper vriendelijk

Vriendelijke persoon werkt heel proper.

snel geholpen voor een goede prijs

vlotte service voor een goede prijs (nu nog hopen dat de voorruit blijft zitten)

Topservice

Snelle, vlotte, vriendelijke service. Betaalbaar en komen aan huis.

Snelle goede service

Ik ben zeer blij met de snelle service, vriendelijkheid en kostprijs

Scherpe prijszetting en stipte uitvoering

Heel tevreden, eventjes moeten wachten op een medewerker die in de buurt was om de werken uit te voeren, maar het wachten was de moeite waard. En dat zonder mij te moeten verplaatsen!

Van het maken van de offerte en de afspraak, tot het zetten van de voorruit. Alles verliep supervlot, duidelijke en vriendelijke communicatie. En de ruit wordt aan huis gezet, topservice!

wauw!

- email gezonden - telefoon gekregen om afspraak te zetten - duidelijk prijsverschil met de andere specialist in 'sterretjes of barsten' scheelt wel 2/3 - vriendelijke persoon om het glas te plaatsen - snel geklonken - prima service ik raad het iedereen aan .. echt! super!

Vlot contact, vlotte afhandeling

In de late namiddag (donderdag) een scheur in de voorruit vastgesteld, online een offerte aangevraagd en diezelfde avond nog telefonisch contact gehad met exacte prijs en voorstel tot installatie. Maandag e.d. de technieker voor de deur voor de afhandeling. Vlot contact, vlotte afhandeling. Helemaal niets op aan te merken!

Correcte afspraak en prijs

De technieker belde mij half uur voor aankomst, nette plaatsing, geen afval achtergelaten en mogelijkheid om met Bancontact te betalen en eerlijke prijs.

Top en veel goedkopen dag carglass

Zal altijd op deze service beroep doen

Zoals het zou moeten zijn.

Interessante offerte gekregen, kort daarna afspraak gemaakt, ruit kwalitatief vervangen. Ik was door omstandigheden niet thuis tijdens de vervanging. Locatie sleutel afgesproken, geld in de auto gelegd. Technieker heeft zelfs energie gestoken in het verwijderen en opnieuw plaatsen van enkele reiszaken zoals milieu sticker Duitsland & Bip & go. Aanrader! gr. P. Waasmunster.

votte szrvice, goede en klare communicatie, uitstekend werk

Vlotte service, goede en klare communicatie, uitstekend werk en prima prijs

Goed service, vriendelijke mensen, correct en goede prijs/kwaliteit- een aanrader

Goede, snelle en betaalbare service!

Voorruit tegen een mooie prijs op de eigen oprit vervangen. Snelle en vriendelijke service. Ik ben erg tevreden.

3x goedkoper dan een ander bedrijf, 2x zo snel! Top!!

Ze hebben me erg snel geholpen en het was 3x goedkoper (voor hetzelfde voorruit merk)!! Plus thuis service! Ronduit fantastisch!! Ik raad het iedereen aan.

Snel en degelijk werk.

Super goede ervaring. Online een offerte aangevraagd, deze werd onmiddellijk beantwoord. Eenmaal ik toegezegd had op de offerte heeft het maar 5dagen geduurd voor ik een afspraak had. Super snelle service. De monteur was ook heel vriendelijk. Super tevreden.

Excellente en snelle service !

Mijn voorruit was aan vervanging toe wegens grote barst in het zichtveld. Na wat lang zoeken op internet bij "voorruitspecialist.be" terecht gekomen. Via email afspraak gemaakt. De technieker die ter plaatse kwam was supervriendelijk en het werk werd héél professioneel uitgevoerd. Het vervangen van de voorruit zelf nam iets meer dan een uurtje in beslag. Daarna nog een 75 minuten drogen van de lijm. Positief is dat ze tot aan huis komen voor de herstelling EN dat ze zelfs de defecte voorruit zelf meenemen! Bovendien is de prijs van de herstelling MINDER dan de helft van wat je bij ander "gerenommeerde" voorruitherstellers zou betalen. Wat mij betreft : DIKKE PLUIM voor dit bedrijf en het geleverde werk. Doe zo verder !!!

Vriendelijke medewerkers, zowel de receptioniste alsook de man die mijn voorruit heeft vervangen. Ze zijn stipt en vlot. Op minder dan een week tijd had ik al een afspraak. Top service!