Goede service en snel geholpen

Snel een afspraak kunnen maken en werd goed ok de hoogte gesteld waar en wanneer de monteur was. Monteur werkte secuur en had mijn voorruit snel vervangen en gaf goede info wat belangrijk was voor mijn nieuwe voorruit. Kortom werd snel en goed geholpen door de autoruit specialist. Dank je wel nogmaals.

Heel goed verdergeholpen

Heel professioneel en snel verder geholpen. Uitstekende service. Top.

De plaatsing verliep volkomen naar wens

Stipte en vlotte service (Voorlopig nog zonder rij-ervaring na plaatsing)

Prima duidelijke en snelle service

Aanvraag via internet Snel een offerte Offerte werd telefonisch toegelicht Afspraak gemaakt Snelle en probleemloze vervanging van voorruit

Op donderdag een offerte laten maken via de website en maandag in de voormiddag op een 30 min gefikst. Goeie service en zeer vriendelijk

Goed en snel

goed Snelle levering Goede prijs

Top-service!

Snelle reactie op mail, zeer vriendelijke dame aan de telefoon die de afspraken regelt, zeer vriendelijke man die de ruit kwam vervangen! Netjes werk afgeleverd aan een correcte prijs. Ik voel nog beroepsfierheid bij deze firma!

Correct en netjes afgehandeld.vriendelijk en duidelijk.

Aanbeveling

Snel en zeer mooi gedaan

Snel en goedkoop

Afspraak was snel geregeld. Medewerker was binnen 1,5 uur klaar en goedkoper dan de concurrent.

Zeer vriendelijk en vakbekwaam!

Ik had via de website een offerte aangevraagd en deze verscheen vervolgens meteen in mijn mailbox. Binnen een paar minuten telefonisch contact met een zeer vriendelijke dame en ook meteen een afspraak ingepland. De servicemonteur was ook echt heel vriendelijk en vakbekwaam, en de prijs was 100% zoals vermeld op de offerte. (Overigens véél goedkoper als de andere "bekende" glas bedrijven) Ik hoop niet dat het nog een keer nodig is, maar als dit weer voorkomt zal ik zonder twijfel weer een beroep doen op de voorruitspecialist.

Zoals het hoort

Goed werk, voor de afgesproken prijs, op het afgesproken tijdstip.

Sympathieke beleefde gast met grote behendigheid.

Prettig en attent contact in het traject naar feitelijke vervanging.

Alles ganz toll verlaufen, so wie abgesprochen

Vorbildlich

snelle zeer correcte en vriendelijke hulp gekregen

zeer positief niets ook aan te merken

niet duur, vriendelijk , snel en top!!

Heel tevreden,van deze firma, Niet duur. Correkt. Stipt. Goede afspraken. En bovenal heel vriendelijke mensen die uitstekend werk verrichten! Kortom de naam "specialist" is meer dan verdiend!

Vlot contact via telefoon en mail. De reparateur was keurig op tijd. Zeer goede service. Aanrader.

Vriendelijke en zeer snelle service!

Van afspraak maken tot het werk dat verricht werd, was alles op een zeer vriendelijke manier verlopen! Echt een aanrader! En natuurlijk ben ik ook tevreden van het eindresultaat. Prijs/kwaliteit? DE nummer 1 in zijn branche.

Begrijp niet dat carglas nog werk heeft ! Gewoon perfecte service van jullie!

Profesioneel, vriendelijk, netjes en faire prijs

Kortom Uitstekend.

ZÉÉR GOED

Vriendelijk en veel kennis van zaken. Zal ZEKER dit adres aanraden aan vrienden,kennissen en familie. Waarom duur doen,als het zelfde werk en kwaliteit ook voor véél minder kan. Ook vind ik het ter plaatsen repareren een puntje wat bij mij de doorslag heeft gegeven bij mijn keuze. En uit eindelijk,na de klus een goede keuze gemaakt.

Perfecte service!

Keurig op tijd, netjes gewerkt en de kosten voor vervangen rubber lager dan aangeboden Top!

Perfecte afhandeling, correcte prijs,

Ik kende de firma niet maar zeer tevreden mer het geleverde werk. Heel vriendelijke plaatser ook.

Snel, vlot efficiënt en vriendelijk

Een echte aanrader, waar Carglass ons in de steek liet, werden we hier super snel geholpen

Snel, goedkoop en topkwaliteit

Prijs is meer dan vijftig procent goedkoper dan cargla... Vriendelijk geholpen, en binnen vijf minuten een plaatsings afspraak thuis Echt topkwaliteit met eveneens tien jaar garantie