Duidelijke afspraken en goede service

Duidelijke afspraken en komen deze afspraken keurig na

Heel blij dat mijn laptop weer zo fijn werkt na jullie reparatie

Ik werd snel en efficiënt geholpen was binnen 5 minuten de winkel weer uit!

goed behandeld en de computer werkt weer goed

zeer tervreden en snel

Zeer vriendelijk

Eerlijke en deugdelijke reparatie uitgevoerd binnen het gestelde budget.

Ze zijn duidelijk en doen wat je afspreekt

Vriendelijke ontvangst en puike service

Gewoon netjes behandeld

Klantvriendelijk. Behulpzaam. Eerlijk. Professioneel.

Snel gerepareerd

Mijn laptop elders afgekeurd terwijl het op te lossen was met een reparatie van 49,= Let op mensen, breng je laptop naar dit bedrijf want zij kunnen het wel repareren.

Heel goed geholpen

Heel blij met mijn nieuwe laptop. Alles van de oude pc overgezet naar mijn nieuwe laptop zonder extra kosten. Service en hele goede klantvriendelijkheid

Beter als bij DJI

Mijn Drone had ik bij DJI laten maken omdat de camera niet goed werkte. Na 3 keer terug gestuurd te hebben omdat het niet in orde was besloot ik om naar dit bedrijf te gaan. De kennis die ze hier hebben zouden ze bij DJI moeten hebben. Perfect gerepareerd en nog betaalbaar ook. Super vriendelijke en verstand van DJI Drones

Recent mijn telefoon laten repareren. Repair service NL is zeer bekwaam en professioneel. Kundig advies gekregen over mijn reparatie. Zal hier zeker terug komen!

Top en betrouwbaar!

Recent mijn drone verstuurd voor reparatie. Echt super! Was binnen no time gemaakt en alles werkt weer op en top. Fijne service en snelle, vriendelijke reacties. Zou ze zeker aanbevelen!

Top drone reparatie!

Afgelopen maand mijn zoon’s drone laten repareren bij Repair Service Nederland. Hele klantvriendelijke service en alles werd netjes met mij doorgenomen en uitgelegd. Snel gedaan en mijn zoon kan er weer heerlijk van genieten. Toppers!!

alles doet het weer

Prettig geholpen, prima resultaat.

Laat je drone door een gespecialiseerd bedrijf repareren, niet hier!

Nogal vreemd. Ten eerste dacht ik dat Repair Service bekend was met dit probleem, ten tweede zou ik mijn drone ongerepareerd terugkrijgen en ten derde dacht ik: hoezo 'door DJI gerepareerd dan wel vervangen'? Je weet toch wel of hij gerepareerd of vervangen is teruggestuurd vanuit DJI? Ik testte deze Platinum en direct hoorde ik al vreemde geluiden die ik bij mijn vorige Mavic Pro en Mavic Pro Platinum nog nooit had gehoord. Een ratelend geluid en wanneer de gimbal is opgestart maakt hij nog een snerpend geluid, welke echt niet goed klinkt. Ik heb er even mee gevlogen en hij lijkt het verder wel te doen, maar het is natuurlijk een belachelijk verhaal. Volgens Repair Service was dit een nieuw type ventilator. Ik besloot dit probleem bij DJI voor te leggen. Zij adviseerden de drone terug naar DJI op te sturen. Echter moest dit dan wel via Repair Service, aangezien het allemaal via Repair Service was gegaan. Vervolgens kreeg ik de vraag van Repair Service hoeveel ik zou willen betalen om de drone 100% in orde te krijgen. PARDON?

Vervelend dat u zo'n "slechte" ervaring heeft met ons. Zoals u weet heeft een verhaal kanten zo ook dit verhaal. Daarom even onze kant van het verhaal. U was niet bereid om enige kosten te betalen maar wou dit betalen door het maken van reclame via Facebook. U heeft met voorbedachte rade een reparatie aangeboden met de intentie om niet te gaan betalen. U heeft gebruik gemaakt van onze gratis verzendmogelijkheden. U heeft gebruik van onze gratis onderzoek. En als wij dan vragen om iets te willen betalen geeft u geen gehoor. DJI heeft aangegeven dat wij zeer coulant zijn geweest door alle kosten voor onze rekening te nemen. DJI heeft aangegeven uw nieuwe Drone (die zij hebben geleverd en betaald is door ons) na te kijken. Is het dan zo vreemd dat wij dan een vergoeding vragen? U heeft immers een Drone aangeleverd die defect was door u toedoen. Nu heeft u een nieuwe Drone en gaat achter onze rug om contact leggen met DJI om het aldaar onder garantie te laten maken en tevens WEER niets te hoeven betalen. Ik wil daarom bedrijven oproepen voorzichtig te zijn met reparaties aan te nemen van deze mevrouw. Mocht u hierover meer informatie willen dan kunt u mailen naar info@rsnld.nl Inmiddels hebben 2 bedrijven zich gemeld die zijn benadeeld door mevrouw. L Verberne uit Utrecht.

Supervriendelijkzeer bekwaam en behulpzaam!,

Mevrouw helpt de klanten zeer vriendelijk en geduldig,neemt alle tijd voor "digibeten" zoals ik.. Men is er zeer bekwaam,helpen altijd zoeken naar een oplossing. Efficiënt in reparatie en zeer nauwkeurig in klanten met voortgang op de hoogte houden. Kortom:Kan niet beter!!

Service top je wordt goed geholpen

Laat je drone door een gespecialiseerd bedrijf repareren, niet hier!

Nogal vreemd dat er zonder overleg zomaar een andere drone wordt teruggestuurd terwijl ik in de veronderstelling ben dat ik gewoon mijn eigen drone ongerepareerd terugkrijg. Dan verwacht ik op z'n minst een juiste en redelijke terugkoppeling. Het is tenslotte mijn eigendom! Ik moest Repair Service maar dankbaar zijn dat ik nu kosteloos een 'nieuwe drone' heb gekregen. De communicatie gaat naar mijn mening absoluut niet zoals je zou mogen verwachten van een bedrijf. Los van de algehele gang van zaken vind ik de toon van 'meneer de directeur' ook op z'n zachtst gezegd merkwaardig. Deze man weet totaal niet hoe hij met zijn klanten moet communiceren. Transparantie is al helemaal ver te zoeken. Omdat ik wilde weten hoe het nu met de garantie van deze drone zat kwam DJI als klap op de vuurpijl nog met een foto waarop te zien was dat mijn drone onder het gras zat en dat er beschadigingen op zaten die er echt nog niet op zaten toen ik hem naar Repair Service stuurde. Trek zelf je conclusie maar. Ondanks dat Repair Service een jaar garantie zegt te geven op gerepareerde producten mag ik het nu zelf maar uitzoeken. Joe, bedankt! Ook heb ik na twee toezeggingen nog steeds mijn kabel niet mogen ontvangen.

Vervelend dat u zo'n "slechte" ervaring heeft met ons. Zoals u weet heeft een verhaal 2 kanten zo ook dit verhaal. Daarom even onze kant van het verhaal. U was niet bereid om enige kosten te betalen maar wou dit betalen door het maken van reclame via Facebook. U heeft met voorbedachte rade een reparatie aangeboden met de intentie om niet te gaan betalen. U heeft gebruik gemaakt van onze gratis verzendmogelijkheden. U heeft gebruik van onze gratis onderzoek. En als wij dan vragen om iets te willen betalen geeft u geen gehoor. DJI heeft aangegeven dat wij zeer coulant zijn geweest door alle kosten voor onze rekening te nemen. DJI heeft aangegeven uw nieuwe Drone (die zij hebben geleverd en betaald is door ons) na te kijken. Is het dan zo vreemd dat wij dan een vergoeding vragen? U heeft immers een Drone aangeleverd die defect was door u toedoen. Nu heeft u een nieuwe Drone en gaat achter onze rug om contact leggen met DJI om het aldaar onder garantie te laten maken en tevens WEER niets te hoeven betalen. Ik wil daarom bedrijven oproepen voorzichtig te zijn met reparaties aan te nemen van deze mevrouw. Mocht u hierover meer informatie willen dan kunt u mailen naar info@rsnld.nl Update: 5-11-2019 Inmiddels hebben 2 bedrijven zich gemeld die benadeeld zijn door mevrouw L. Verberne.

Uitstekende dienstverlening

Zakelijk en vriendelijk geholpen voor de reparatie van mijn iMac.

SUPER

We zijn enorm goed geholpen, in het verleden, nu maar ook na de aankoop

Vriendelijk, snel, helder over de kosten.

VERVANGING AKKU IPAD PRO. SNEL BESTELD EN VERVANGEN.

Prettig geholpen en snelle service tegen redelijke prijs.

Vlotte en deskundige hulp , duidelijke prijsafspraken zoals het hoort te zijn .

Geweldig, vandaag ingeleverd, morgen gerepareerd terug

In de winkel wordt je fantastisch te woord gestaan en worden er diverse voorstellen gedaan om tot een zo bevredigend mogelijke oplossing te komen. Er worden zelfs handelingen uitgevoerd die niet in rekening worden gebracht. Volgens mij is er een grote dosis kennis aanwezig. Erik is geniaal

Super snelle service

Super snel in reparatie en herstel met een goede service