Geweldig, vandaag ingeleverd, morgen gerepareerd terug

In de winkel wordt je fantastisch te woord gestaan en worden er diverse voorstellen gedaan om tot een zo bevredigend mogelijke oplossing te komen. Er worden zelfs handelingen uitgevoerd die niet in rekening worden gebracht. Volgens mij is er een grote dosis kennis aanwezig. Erik is geniaal

Super snelle service

Super snel in reparatie en herstel met een goede service

Prettig geholpen en heel goed gerepareerd. Onze computer was vervuild van binnen en ook de software zat vol virussen en mallware. Nu functioneert hij weer goed.

Degelijke service en goede adviezen

De service is meer dan goed, degelijk en snel. Goede adviezen ter voorkoming van vervelende reparaties, klantgericht, duidelijk en vriendelijk.

Uitmuntend

Super goede service, doen hun best om snel het probleem op te lossen. Vriendelijk ,top .

Probleemoplossers eerste klas

Hedenmiddag met een I-Pad probleem vlot en vriendelijk (zelfs gratis) geholpen. Reeds langer klant, al van de tijd dat de zaak nog in de Walstraat gevestigd was. Nu een ruime en mooie zaak hartje centrum. Een aanrader voor iedereen die goede Service met een glimlach wil.

Een hele warme douche verdiend, TOP!

Zo fantastisch geholpen word je maar zelden. Kan er een lang verhaal van maken, maar kort gezegd: super goed, lief, begripvol en deskundig geholpen! TOP! Soms ben je zo blij met iemand en dat was ik met de mensen van Repair Service NL!

Snel, duidelijk,flexibel,goede service en vriendelijke service

Zoals boven staande beschreven

Van kapot naar weer goed, prima!

Prettig bedrijf. Nette ontvangst en goede procedure voor het informeren van mij als klant. Een werkende desktop als resultaat!!

Goede service met a Smile! !!!!!

geweldig

goed en er wordt gadaan wat beloofd is

Super.

Fijne en vriendelijke mensen.Je moet van te voren wel eventjes een afspraak maken maar na een uurtje wel weer een mooi nieuw scherm.

Super goed en snel geholpen!

Altijd praktisch denken voor een oplossing en deze ook nog snel uitvoeren. Ondanks dat het vakantieperiode was, ben ik zeer snel geholpen.

Goede service duidelijke afspraken snelle reparatie

Snelle beoordeling en reparatie

Duidelijke uitleg over te volgen weg qua onderzoek en reparatie. We werden goed op de hoogte gehouden wat er aan de hand was en elke volgende stap. Reparatie was binnen paar dagen klaar. Fijne mensen

Klant vriendelijk , goede en snelle service

Duidelijk goede informatie

Je word er Goed geholpen heel vriendelijke medewerkster

Fantastisch!

Mijn toestel laadde niet meer op. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Het bleek dat er zand in het oplaad gedeelte gekomen was. Toestel schoongemaakt, en niets hoeven af te rekenen . Top service en van harte aan te bevelen!

Helder en transparante service

Android update liep steeds in een foutmelding binnen 1 uur update geinstalleerd. Ik moest alleen zelf nog thuis de accounts weer activeren.

Heel klant vriendelijk en zorgzaam

Mijn ervaring met uw winkel is heel goed de eerste keer heel vriendelijke en behulpzaam en jhr komt dan altijd terug omdat je de eerste keer goed bent geholpen en dan kom je altijd terug .

Goede, snelle en vriendelijke service!

Ik had een probleem met mijn camera van mijn telefoon. Ik legde het probleem uit en ik werd meteen geholpen. Na 5 minuten was mijn camera van mijn telefoon gemaakt, terwijl de Mediamarkt zei dat het niet meer te maken was! Kortom: vriendelijke mensen, een goeie service, snelle service en een tevreden klant.

Echt super service!

Mijn DJI Mavic Pro had een crash doorgemaakt waarbij de camera met gimball er compleet af lag. Na telefonisch contact de drone afgegeven. Binnen 2 dagen had ik een offerte, na het bevestigen is de drone gerepareerd en binnen een week klaar om op te halen! Gezien de schade toch een hele snelle service, de drone kon gelukkig toch mee op vakantie!

Top service en zeer professioneel.

Duidelijke prijsopgave

Goed en snel geholpen.