Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Prima uitleg en snelle levering, ook bij retourzending goede uitleg en snelle betaling.

Fast and efficient customer service

Got an issue with my Intergas boiler, contacted CVKoopjes and they collected all necessary informations in a timely manner to share with Intergas and send a technician who repaired the boiler. Super fast, super pro.

Goed advies en een verademing dat je direct iemand aan de lijn krijgt. supersnelle levering. Donderdag einde dag besteld, vrijdagochtend 08.30 geleverd door Wasco door uiterst vriendelijke chauffeur. Geen extra verzendkosten ivm lengte kortom gewoon top!

perfect bedrijf

Ik deed deze week mijn eerste aankoop bij cvkoopjes.nl Daar heb ik geen spijt van,wat een fantastisch bedrijf. Op de bestelling wordt zeer vlot gereageerd. Planning bij dit bedrijf is uitstekend. Jasper reageerde heel erg goed en snel m.b.t.levering van de radiator. Ook telefonisch contact gehad,dit was zo goed en relaxt,het leek wel of we elkaar al jaren kennen,grote klasse!! Dat heb ik wel anders meegemaakt,niets dan lof. Ook heeft cvkoopjes.nl een heel duidelijke site met mooie en duidelijke afbeeldingen en goede beschrijving. Mijn eventuele aankoop op het gebied van verwarming gaat zeker naar cvkoopjes.nl,ik word hier heel blij van. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aan iedereen aanbevelen. En niet te vergeten,de levering door Rensa transport was dik in orde. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan. Nogmaals,Jasper heel erg bedankt voor je inzet!!!

Klantvriendelijk en goede service

Als klant ben ik zeer tevreden. Bij het melden van een defecte radiatorkraan werd de dag erna een nieuwe afgeleverd. Dat is service op niveau. De communicatie via mail is erg prettig en men weet waar ze over praten. Een dikke tien. Ik kom hier zeker terug.

Perfect levering en behulpzame contacten...

op woensdagavond 22 november heb ik 2 boilers besteld en inderdaad een perfecte levering op vrijdag daaropvolgend! Dat stond ook op de website... perfect toch. Voorafgaand aan het leveringsmoment nog twee telefoongesprekken gehad met dhr Jasper. Prima en vriendelijke uitleg gekregen, dat is niet overal zo. Ga zo door en velen worden goed geholpen.... Met vriendelijke groeten, Peter Kierkels

zehnder valt tegen

De bestelde electrische radiator werd vlot en netjes geleverd. De installatie was voor mij niet moeilijk. Het bedienen van het apparaat is echter zeer lastig omdat het display slecht leesbaar is, onverlicht. Bovendien erg ingewikkeld. kortom: De kachel werkt prima maar de bediening is onder de maat.

Goed bereikbaar en deskundige hulp

Ik kwam bij CVkoopjes terecht vanwege de relatief lage prijs. Dan is de service natuurlijk wel spannend. Ik kreeg het bestelde zelf niet goed aangesloten en heb toen contact opgenomen met CVkoopjes. Daar werd ik zeer snel en accuraat van hulp voorzien. Ze hebben de vraag echt serieus opgepakt en uitgebreid toegelicht. De apparatuur werkt nu. Ik ben zeer tevreden.

Prima service, ook na aankoop.

Ben heel tevreden over CV-koopjes. Bestelde radiator en standconsoles werden snel en netjes geleverd. Toen bleek dat de consoles niet pasten werd meteen actief en snel gereageerd en binnen een aantal dagen het probleem opgelost door me nieuwe producten te sturen. Heel fijn.

levertijd

Ik moest bijna 1 week op mijn bestelling wachten waar er op de site aangegeven is dat er vóór 17.45 uur besteld is komt ie volgende dag in het huis. Dit had ik in vertrouwen maar helaas.

Uitstekende klantenservice

Via internet bij CVkoopjes een CV-ketel aangeschaft. De CV-ketel had problemen, waar CVkoopjes niets aan kon doen. Desalniettemin hebben zij steeds zeer snel geantwoord via e-mail en proberen te helpen waar zij konden. Hierbij nogmaals bedankt voor jullie hulp en klantvriendelijkheid!

goede prijzen, snelle levering en ook na levering nog deskundig installatieadvies! Dank!

Voor aankoop kort advies gevraagd en gekregen, leveringsdatum kon ik zelf bepalen, en de radiator werd ook prima verpakt en stipt op de juiste dag geleverd en binnengedragen. Ik wilde hem zelf gaan installeren, en had enige twijfel over de benodigdheden. De klantenservice was heel hulpvaardig, gaf me goed advies, en stuurde me ook linkjes van Youtube als werkinstructie. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Dank je wel, Robin Paul! Als ik weer een radiator moet vervangen, koop ik die zeker weer bij jullie!

Alles dik in orde!

Zo hoort kopen via internet te zijn! - overzichtelijke website - ruime keuze - kloppende omschrijvingen - vriendelijke prijzen - heldere en keurige communicatie - snelle leveringen - artikelen volgens verwachting Dikke 10!

Keurig en zeer correct bedrijf.

Alles goed en op tijd geleverd en mijn vragen via e mail zijn iedere keer meteen en zeer correct beantwoord. Zeker de moeite waard om zaken met dit bedrijf te doen.

klasse levering

Besteld op de site,leverings datum af gesproken en prima af geleverd zo als het moet en hoort

Zeer eerlijk en klantvriendelijk

Ik had bij CVkoopjes een thermostaat besteld. Deze bleek na plaatsing (wat pas een paar maanden na aankoop gebeurde) niet te werken. Ik mocht deze in de originele verpakking terugzenden en als na controle zou blijken dat het product nog in orde was mijn geld terug ontvangen. Dit is precies zo gegaan. Een hele dikke plus voor dit bedrijf.

Na bestelling heel behulpzaam in kleine wijzigingen

Online werkt alles zoals je zou verwachten. Bevestiging van mijn bestelling kwam echter niet binnen. Toen even gebeld en heel vriendelijk geholpen door Jasper. Bleek namelijk dat niet alle radiatoren op voorraad waren. Razendsnel kon hij zien welke vergelijkbare radiatoren er wel beschikbaar waren. Bestelling aangepast, 61 euro bespaard en met een goed gevoel het weekend in. Ervaring dus helemaal super!

Na problemen met levering uitekend opgelost

Er was een probleem met de levering. Na contact met de klantenservice is er echt alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Dikke pluim voor de goede service!

deze mannen / en vrouwen zijn erg klantvriendelijk

per ongeluk verkeerde maat radiators besteld en daar veel te laat achter gekomen, maar geen enkel probleem, omruilen was in no time geregeld, TOP!!

Eindeloos vertraagde levering, maar uiteindelijk gelukkig toch uit de brand geholpen

3 augustus heb ik hier een warmtepompboiler besteld en betaald onder de belofte dat deze eind augustus/begin september geleverd zou gaan worden. Nu zijn we vijf maanden verder en heb ik de boiler nog altijd niet ontvangen. Dat er leveringsproblemen bij de fabriek zijn en de levering daardoor vertraagd zou zijn, daar heb ik alle begrip voor. Maar nu is mijn geduld wel écht op. En al die tijd ligt onze badkamerverbouwing stil. Inmiddels hebben we de boiler gelukkig ontvangen. Jasper van het bedrijf heeft contact opgenomen en een oplossing gevonden. De levering ging prima. Eigenlijk op een pallet voor de deur, maar de koerier was bereid om te helpen om hem in de gang te zetten. Ik kan nog niets zeggen over de werking van de boiler, nu eerst die badkamer snel afmaken en de cv-ketel er uit!

Geweldige service.

Snelle levering. Goede service

Grandioos

Goedkoper dan mijn groothandel, Binnen 5 min contact met klantenservice. Zonder meerkosten bestelling gewijzigd. Zeer klantgericht. Super strakke levering op aangeven tijd in 1dag.

Doordachte service-verlening

Een uitstekende service en vlotte levering van een intergasketel en thermostaatkranen droeg bij aan een aanmerkelijke besparing op een recente andere offerte voor dezelfde materialen en installatie. Enkele niet gebruikte kleinere onderdelen werden gerestitueerd. Deze firma kan ik van harte aanbevelen!

onderdeel besteld , zou volgende dag binnenkomen . helaas kreeg ik mailtje was niet in voorraad , dat was al een teleurstelling , maar uit eindelijk goed opgelost, is opgestuurd . bedankt c.v koopjes . mvg Lammert

Snel en accuraat geleverd en toch teleurgesteld.

Alles snel en goed geleverd, vragen zijn kordaat en effectief naar wens afgehandeld.

Over CVkoopjes

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken. Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!