goede service

Ik had een fout gemaakt door een radiator een tweede keer te bestellen. Na een belletje is uiteindelijk alles goed opgelost, radiator kosteloos retour en aankoopbedrag teruggestort. Super!

snelle levering, fantastische after-service

aangezien wij al 2 google nest protects hadden, die ook hun nut hadden bewezen, vonden we het raadzaam om op 2 andere locaties dit uit te breiden. maar omdat per 1 juli er in Nederland een verplichting was op rook/co melders, waren ze overal uitverkocht. vonde er nog 2 bij CV koopjes. deze werden snel geleverd vanaf de importeur. echter bij ontvangst bleek er 1 een productiedatum 2020 te hebben, en de ander 2016. dan kan je ze dus minder lang gebruiken dan de 10 jaar die ze meegaan. contact met de service afdeling gehad, gingen alle 2 kosteloos retour. dat ging niet in 1 x helemaal goed, maar lukte uiteindelijk prima. na een aantal dagen 2 nieuwe toegestuurd gekregen, productie datum 06-2022. dus helemaal happy. maar vooral complimenten voor de nette afhandeling gedurende de vele emails. eigenlijk werd er onder werktijd, zeg 0900-1700 binnen een uur gereageerd, en altijd correct. dat geeft vertrouwen, in een tijd waar je als consument soms ook andere ervaringen hebt. zal in ieder geval deze website bij mijn favorieten bookmarken en zeker vaker ook bezoeken als ik iets nodig heb. Louis en Jasper mijn complimenten en bedankt

Geweldige ondersteuning voor doe-het-zelver bij foutopsporing montage nieuwe cv ketel

Geweldige en snelle ondersteuning die ik als dhz-er (onterecht) niet had verwacht. Intergas Xtreme 36 CW5 ketel correct en snel geleverd. Dit was de 3e keer dat ik zelf mijn cv ketel verving. Na installatie echter geen warm/koud water, c.q kreeg geen water in de ww leiding; ik veronderstelde dat iets in de ketel dit blokkeerde. CVkoopjes gebeld, waarna mij gevraagd werd om kort mailtje met probleemstelling te sturen. Werd binnen 10 minuten teruggebeld met indicatie van mogelijke oorzaak, t.w. mogelijk dichtgedraaide/afgesloten "inlaatcombinatie" etc. Deze had ik overigens (vanwege gemakkelijker montage) omgekeerd gemonteerd; had ik nooit mogen doen, dom dom. Direct aan de slag gegaan; werd verrassend binnen 10 minuten (proactief!) nogmaals door CVkoopjes terug gebeld; hadden in hun magazijn een inlaatcombinatie bekeken en vastgesteld dat ze slechts in één richting werken; dat had ik kunnen weten, maar toch fout gedaan. Inlaatcombinatie omgekeerd en probleem verholpen! Wat mij verraste was dat het contact met CVkoopjes werd gekenmerkt door goede bereikbaarheid, snelheid, vasthoudendheid en proactief terugbellen........ Normaal schrijf ik nooit beoordelingen omdat ik vind dat een bedrijf zijn werk goed moet doen en er vaak "fake" beoordelingen zijn echter in dit geval maak ik een uitzondering vanwege bovengenoemde geweldige ondersteuning "op afstand".

Top service!!

Super service. Snelle, duidelijke en beleefde communicatie.

Aanrader!

CVkoopjes is top! Ik had een paar stomme meetfouten gemaakt en hierdoor een verkeerde radiator besteld. Kwam hier pas laat achter, maar dankzij volle inzet van alle medewerkers kon dit toch geregeld. Hulde! Correcte zaak met een goed bereikbare klantenservice met “know-how” en goede prijs- kwaliteit verhouding. Wat mij betreft: aanrader, Willem de Mol

niks mis mee

niks mis mee

Komen na wat ze beloven

Op zondag besteld en op dinsdag netjes geleverd

Maandelijks bestel ik hier mijn cv-ketels aangezien ze toch de goedkoopste zijn Mocht er onverhoopt toch iets misgaan ivm voorraad dan word ik meestal gelijk gebeld. Super service. Installatiebedrijf Kramer

Heel goed snelle levering goede prijs

Ik zal het zeker aanbevelen goedkoper dan bij concurrentie.

Snelle levering en goede prijs

Was opzoek naar een nieuwe thermostaat, daar door uitgekomen bij CVkoopjes. Hier was deze thermostaat stukken voordeliger dan elders. Na bestelling ook een snelle levering!

Supersnelle levering.

Nieuwe CV ketel besteld. Volgende dag geleverd. Top geregeld. Vriendelijke klantenservice! Staan je netjes te woord.

Vriendelijke, accurate, goede service en snelle leveringen.

Wij hebben in 2 delen radiatoren besteld bij CV Koopjes. Bij de eerste levering moest de vriendelijke bezorger met de grote vrachtwagen op de hoek van de straat blijven staan en naar onze woning lopen. Zeer opgewekt en vriendelijk en dat is altijd fijn als je de deur opent voor een bezorger. Bij het uitpakken bleek een kleine beschadiging te zitten aan de zijkant van de radiator. Na telefonisch overleg mochten we nieuwe zij panelen ontvangen. Ook bij de andere betstelling is het weer keurig afgehandeld. Wij zijn blij met onze nieuwe radiatoren. Dank je wel voor jullie ondersteuning en services.

snel geleverd, en voor schappelijke prijs

vervoerder was een hark, zet de doos van 32kg voor de deur, dus niet even in de gang, mijn vrouw heeft hem zelf naar binnen moeten slepen ook voor het papier tekenen, moest ze zelf een pen gaan halen

Duidelijke site, niet duur en snelle levering

Ook bij een foute levering, snel opgelost. TOP

Gewoon helemaal prima!

Goede prijs en levering precies zoals afgesproken.

het is goed verlopen

cv koopjes is prima het is op tijd geleverd

Radiatoren op tijd en netjes geleverd

Twee radiatoren besteld, netjes en op tijd geleverd.

Super goede deals

Zeer goede geprijsde onderdelen en super snel geleverd.

Gewoon goed

Alles netjes geleverd en tegen een nette prijs Gewoon een dikke prima

Super bedrijf

Online diverse spullen besteld, snel geleverd, en ook nog eens de laagste prijs !! Prima bedrijf, aanrader.

Een dikke 10 waard.

Het lijkt mij een strak gelijnde organisatie zonder franje. Bezorging was perfect op tijd met een zeer enthousiaste chauffeur en de man van de DHL ook. Beiden visitekaartjes voor de firma. Ga zo door en ik snap die 9,3 gemiddeld nu ook . Ik zal jullie graag aanbevelen hier kunnen veel bedrijven nog een hoop van leren.

Snel en gemakkelijk de gewenste producten kunnen bestellen

Scherpe prijs en vlotte levering

Bij het zoeken naar een nieuwe radiator in de afmeting 60x100 kwam ik deze onder andere bij CVkoopjes tegen. Voordelig geprijsd en snel geleverd.

Top materiaal, correcte prijs en levering. Enig minpuntje is dat de levertermijnen die op de website staan niet aangehouden kunnen worden voor België. Enerzijds begrijpelijk omdat de goederen langer onderweg zijn, maar anderzijds is dit wel iets waar je best rekening mee houdt in de planning. Radiatoren waren 2 dagen later ter plaatse dan ik had ingeschat: dit valt dus zeker nog goed mee. Zeer vriendelijke mensen: ze antwoorden onmiddellijk op je vragen. Zeker aan te bevelen.

Product niet leverbaar meer geen geld retour

Ik heb een product besteld en betaald. Volgens de website was het direct leverbaar. Krijg ik een melding dat het in backorder is gezet. 2 maanden later bedenk ik: hmm had ik niet dat ene product besteld? Ik zoeken. Is het niet meer leverbaar. Kijk in in mijn mailbox: Geen bericht gekregen. Als je niet kan leveren, moeten jullie dit melden!!!

Over CVkoopjes

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken. Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!