Gisteren de boiler besteld, en vandaag geleverd. En een mail gestuurd hoelaat ze ongeveer kwamen leveren . Maar ze waren voor de tijd die hun opgaven. Een super service.

Super service!

Onze zending was op een verkeerde bestemming afgeleverd, de firma heeft onmiddellijk ons de goederen opnieuw opgestuurd .. wij bedanken voor de goede service.. Mevr Thijsen uit België

Superduidelijk advies!!

Een hele hoop kletsverhalen over het gebruik van een Flexofit waterslagdemper zijn door de medewerkers van CV KOOPJES ontkracht en uit de wereld geholpen worden. Bedankt voor de hulp! HULDE!!

Uitstekende service!

Met de aankoop van een zone klep en een thermostaat, krijg ik problemen met mij glasvezelconveter van KPN. Ik heb het probleem voorgelegd bij service afdeling en ze hebben met mij meegedacht en zelf contact gezocht met Honeywell. Ze hebben er alles aangedaan om mij te helpen ,omdat het mogelijk in in apparatuur zou zitten. Meerdere malen nieuwe onderdelen opgestuurd gekregen, dit allemaal zonder problemen om er maar te zorgen dat het opgelost zou worden. Uiteindelijk bleek het ergens anders in te zitten. Als ik een mail stuurde kreeg ik snel reactie of ik werkt gebeld. Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen, dank daarvoor.

Erg goed

Dit is een bedrijf waar je wat aan hebt. Eerst goede voorlichting voor je wat koopt, daarna goede service als je er niet uit komt. Helaas ging de kamerthermostaat na drie maanden kapot. Even bellen, met Robin Paul en er wordt direct actie ondernomen. 2 werkdagen zonder kamerthermostaat gezeten. En nu werkt alles weer perfect. Heel goede service en nazorg waar menig bedrijf een puntje aan kan zuigen. Wij komen zeker nog een keer terug voor 2 radiatoren.

Super ervaring

Snel contact, goed geholpen, super advies en snelle levering. Mooi bedrijf waar ik nog veel vaker ga bestellen. Bedankt Robin-Paul!

Fijne service

Meegedacht en scherpe prijzen

Uitstekende klantenservice, goed product.

Een remeha iSense gekocht via cvkoopjes.nl ter vervanging van de oude kamerthermostaat. Bestelling verliep vlekkeloos, levering was snel, zelfs tijdens de december drukte. Bij het installeren van de iSense bleek dat ik een aantal vragen had over de specifieke situatie bij mijn cv-ketel. De klantenservice heeft aan de hand van de foto's die ik ze heb gestuurd binnen een paar minuten geantwoord en de juiste instructies gegeven zodat de iSense zonder problemen kon worden geïnstalleerd. Ik heb zelden zo'n effectieve en fijne klantenservice mogen ervaren als bij cvkoopjes.nl. Zonder twijfel een enorme aanbeveling.

Uitstekende service!!

Al 4 bestellingen geplaatst ivm de aanleg van één cv + leidingen met alles erop en eraan . Al de volgende dag voor 10:00uur in huis. Geweldig.

Super!! Ervaren en fijne mensen!

Nog de allerbeste wensen en een goed 2022! Groet,Erik Jansen.

Al mijn vragen zijn op deskundige wijze beantwoord dus ik heb het als top service ervaren.

Goede service en snelle levering

Goede service en uitleg via de mail mogen ontvangen. Snelle verzending van de benodigde producten

Komt aangegeven levertijden niet na en communiceert dit niet.

Bestelling geplaatst van ondermeer een Intergas Extreme 36 . Aangegeven levertijd 2 tot 3 weken. Na 3 weken geen materialen en geen berichten. Na contact te hebben gehad is er wel een poging gedaan om op de laatste dag te bezorgen echter met blijkbaar een enorme vrachtwagen welke de straat niet in kon rijden. In de week erna wel bezorgd en alles compleet.

gouden leverancier

niks anders als lof alles punktueel nagekomen

Probleem met koerierdienst Hopelijk vlug opgelost

prima levering en service

Thermostaat knop gekocht met aansluiting M30x1,5. Ik kreeg hem er niet op maar na een tip van CV koopjes is het prima gelukt. Helemaal top. Tip was overigens, Knop op max zetten (stand 5 of max temp) en dan recht ervoor en krachtig aandrukken. Toen pakte de M30x1,5 wartel prima de kraan. Daarna verpakkingsdoos kapot gescheurd en toen zag ik aan de binnenkant van de doos een montage instructie staan. Niet slim van fabrikant want om dit te kunnen lezen moest je toch echt het doosje open scheuren wat bij mogelijke retour toch een probleem zou kunnen zijn.

perfect bedrijf alles zeer correct en snel geleverd

een zeer betrouwbaar bedrijf met een zeer nette en snelle werking . had een radiator bestel die op dat moment niet leverbaar was , kreeg meteen bericht voor een alternatief , dat zeer goed of zelf beter was dan ik besteld had , vandaag besteld morgen geleverd , zeer nette vriendelijke en betrouw bedrijf . TOP.

Goede service én snelle levering!

Super goede service

Dit is een bedrijf dat zich echt mag en kan onderscheiden. Super goed geholpen voor het plaatsen en zeker meedenken naar en van de juiste onderdelen.

heb hier op de beoordeling flink afgegeven op de service van mijn convector moet hier nog wel vermelden dat het bedrijf mij heel netjes en goed heeft verder geholpen uiteindelijk toch het resultaat , mijn dank hiervoor john

Fijne service! Mensen die met je meedenken!

CVkoopjes heeft mij meerdere keren goed geadviseerd en nu de koudere maanden op komst zijn zitten we heerlijk warm ;). Ook de after-sales support is uitstekend! Kortom, geen gedoe bij een service aanvraag. Een absolute aanrader!

Snel en goed... toppers

Heb hier een paar keer radiatoren besteld en ben zeer tevreden. s' middags om 16 uur besteld en einde van de volgende ochtend stond de vrachtwagen voor de deur om de radiatoren af te leveren. Alles was top in orde, snel geleverd en mooie scherpe prijzen, daar kan mijn hier plaatselijke groothandel niet tegen op.

Bedrijf doet wat wordt afgesproken en denkt mee.

Correct geholpen, en zeer marktconforme prijzen.

perfecte service meedenkend en adequaat

intergas hre ketel gekocht en precies jaar na in gebruik viel het apparaat in een aparte storing, door het meekijken op afstand behoorlijk wat dingen kunnen uitsluiten en wat uiteindelijk supersnel is opgelost .......zeer gewaardeerde service.

Zwaar teleurgesteld !

Koop tegen advies van anderen toch een convectorput in bij jullie firma Tot dusver alles oké , put word later geleverd door bouwvak , daarna blijkt de put niet compleet wat ik zelf over het hoofd heb gezien Rolrooster of afdekrooster zit er niet bij , raar maar waar Daarna blijkt dat deze niet te leveren is maar dat ik die zelf een moet laten maken Ik kreeg van de specialist te horen dat er meestal iets niet klopt bij dit soort advertentie en het blijkt weer waar te zijn Kijk goed wat er staat vermeld zodat men er later niet achter komt dat het een eindeloos verhaal word Hele goede service !

Beste John, Bedankt voor je review, Het klopt inderdaad dat er geen rooster bij de put wordt geleverd standaard. Dit vermelden wij ook netjes twee keer bij het product zelf. Je kan zelf een keuze maken uit verschillende rooster afwerkingen - zoals merbau, aluminium of eikenhout - welke te mee te bestellen zijn onder het product zelf. Dit geven we wederom ook aan in de tekst. In het contact met mijn collega werd aangegeven dat we niet direct een rooster kunnen leveren. Ook deze roosters - net als put zelf - moeten gemaakt worden door de fabrikant. Mijn collega had vervolgens geadviseerd om eventueel te kijken naar een roosterspecialist welke sneller een rooster kan maken, aangezien je aangaf dat je enorme haast ermee had. We vinden het desondanks jammer dat je ervaring bij ons negatief is geweest. Groetjes, Jasper van CVkoopjes.nl

Galvanistraat 1 6716 AE Ede

Over CVkoopjes

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken. Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!