Uitstekend in service en levering

Na het plaatsen van de nieuwe Intergas Xtreme 36, hadden we wat vragen. We belden en kregen een werknemer direct aan de lijn die ons gelijk doorverbond naar de technische dienst. We werden super vriendelijk te woord gestaan en kregen de antwoorden die we nodig hadden. De Intergas werkt fantastisch en we zijn tot nu toe enorm tevreden met deze aanschaf. CV KOOPJES GA ZO DOOR!

CVkoopjes komt belofte na.

Ik bestelde een Honeywell modulaire thermostaat op 10 augustus. Een dag later 11 augustus levert DHL een pakje af. Precies zoals op de website staat. Bij het uitpakken bleek de verkeerde Honeywell thermostaat geleverd te zijn. Even op de website gekeken en de specificaties van de geleverde thermostaat opgezocht. Deze was wel aan te sluiten op mijn cv ketel. Alleen een prijsverschil in mijn voordeel. Een telefoon naar de klantenservice en mijn verhaal aan de medewerker verteld. Aangegeven dat de thermostaat die ik had ontvangen niet de bestelde was maar wel bruikbaar. Ook gehad over het prijsverschil. De medewerker zei het op te nemen met de vervoerder. Hij vroeg mij wel om een foto van de pakbon, het doosje van de geleverde thermostaat. Deze gemaild samen met een pdf van de eigenlijke bestelling. Later op de dag ontvang ik een mail met het bericht dat het allemaal duidelijk was en dat het verschil op mijn bankrekening zou worden overgemaakt. Op donderdag 12 augustus het bedrag terug op de rekening. Ik kan niet anders zeggen dat de klantenservice van CVkoopjes dit voortreffelijk heeft opgelost. Een grote pluim hiervoor.

Goede levering en goede service, afspraak is afspraak

De eerste levering was precies op afgesproken datum. Door mijn eigen fout een verkeerde radiator besteld en geleverd. Gebeld voor omruilen en dit was geen probleem. Nieuwe radiator gekregen, kleinere, en verkeerde mee teruggegeven. Zonder problemen geld retour gekregen binnen de tijd dat nieuwe betaald moest worden. Goede service en vriendelijkheid bij service desk. Echt een aanrader om hier wat te bestellen want geleverd materiaal is uitstekend.

prima service

Bij het uitpakken van mijn nieuwe radiator bleek er schade te zijn. 1 telefoontje was genoeg, er werd direct de eerst volgende werkdag een nieuwe geleverd.

Helemaal TOP

Helaas hoorde ik de voordeurbel en mijn telefoon niet op het moment dat de radiator op de afgesproken tijd geleverd werd. Herhaaldelijke pogingen zijn ondernomen om toch mij te bereiken. Super. En uiteindelijk is het gelukt om mij te bereiken en is de radiator door de chauffeur keurig afgeleverd. TOP voor het geduld en het aanhouden om mij bereik te krijgen. Anita Ketelaars

Na het plaatsen van de bestelling, kreeg ik een dag later een gedeelte van de bestelling. Bij navragen was er een gedeelte bij DHL op het depot blijven liggen. Deze zou een werkdag later geleverd worden. Alles wat kwam, maar noet het tweede deel. Bewust nog een dag gewacht maar helaas. Na een telefoontje naar de service afdeling en uitleg waarom het deel gebruikt moest worden werd anderhalf uur na ons telefoontje het deel, met een spoed koerier, gebracht. Door eigenlijk een fout van een externe, ging CV koopjes niet hierachter verschuilen, maar loste het alsnog adequaat en super op! Topservice waarvoor DANK in hoofdletters!

Zeer slecht

Geen enkele service. Inlevingsvermogen 0,1 radiator nog niet uitgepakt maar buiten retourtermijn. Mag niet terug. Jammer.

Beste Gerben, Bedankt voor je review, We vinden het wel opvallend dat je gemakshalve achterwege laat dat de bestelling 22 januari geleverd is, en je pas op 19 mei een retouraanvraag indient. We zijn echt niet de moeilijkste qua retourneren (ook niet als het buiten de termijn is), maar 5 maanden na levering is ook voor ons te lang geleden. Je gaf in je reactie via de e-mail aan ons zelf ook aan dat je een afwijzing had verwacht. We vinden het dan ook jammer dat je nadien ons desondanks hebt beoordeeld met een 1. Groetjes, Jasper van CVkoopjes.nl

Snelle en goede sevice top

Mijn eerste aankoop was voor de airco dus bestelde ophangbeugels goede en nette aflevering nog snel een vraagje netjes geholpen dit vind ik toppp.. Nu weer een bestelling gedaan voor airco benodigdheden er waren 2 delen niet leverbaar levertijd 3 weken. Dus toch een bestelling gedaan en er zaten toch nog die 2 onderdelen bij ik blij.. telefonisch netjes geholpen en vooral zeer vriendelijk dankjuliewel voor de supper service top service.!!! En prijzen zijn netjes..en zeer goed verpakt.Gr fred vinckx. dik tevreden

Topservice

7 radiatoren plus kraanwerk besteld van Brugman. Dit met bancontact betaald. Bijna onmiddellijk telefoon gekregen dat deze radiatoren niet in België geleverd kunnen worden, maar dat er een alternatief is, namelijk de thermad radiatoren. Het teveel betaalde bedrag stond daags erna terug op mijn rekening. Donderdag besteld, en maandag geleverd. In België! Top service, goed bereikbaar voor inlichtingen, etc.. Aanrader

top

Goede service, snelle levering en deskundig advies.

Er was in het totaalpakket een defecte thermostaatknop geleverd. Deze werd onmiddellijk omgeruild. Super dienst na verkoop!

Zeer goed geregeld

100% aanbeveling. Goede prijs, zeer goede klanteservice die exact laat weten wanneer je wat kunt verwachten. Alleen maar lof.

Beste keuze voor radiatoren en top service

Op internet diverse vergelijking gezocht m.b.t. prijs, maar op CVkoopjes waren de radiatoren het goedkoopst. Zelf begon een verwarming te tikken, maar door het ophangen zijn de kunststof profielen kapot gegaan. De mailing met klantenservice verliep super en reageerde binnen 1 werkdag. Zij denken met je mee en hebben voorgesteld zelf nieuwe sets beugels te versturen als oplossing. Goede service. Leveringen waren snel en netjes geleverd, geen beschadigingen.

Snelle, en uitstekende service!

Een aantal onderdelen besteld, en had me vergist. Even de klantenservice gebeld, en het was snel geregeld. Vriendelijke mensen, uitstekende service !

topservice.

topservice. meerdere spullen besteld voor airco. klant vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, snelle levering, snelle mails, ga zeer zeker nog bestellingen doen voor mijn airco benodigdheden, zeer tevreden klant. toppp

Goede klantenservice

Ik was toch niet tevreden met het formaat van het geleverde product. Dit was geen probleem en mocht ik omruilen met een ander product. Helaas ontving ik deze met een beschadiging aan de zijkant van de radiator, dit kan altijd gebeuren. Even een mailtje en Cvkoopjes.nl heeft dit heel netjes opgepakt! Ik krijg kosteloos een vervangend setje waardoor ik geen schade meer heb.

After sales net zo goed als je 1ste aankoop

Na bijna een jaar begon onze Honeywell T6 ineens vreemd gedrag te vertonen. Temperatuur was dan 18 graden en dan weer ineens 19.5 graden om binnen mum weer 18 graden aan te geven. Niet betrouwbaar meer en van een slimme variant verwacht je meer. Op advies van CVKoopjes contact opgenomen met Honeywell omdat zij ook niet konden aangeven waar dit probleem in zat. Na meerdere malen contact gehad te hebben waarschijnlijk een software bug en moest ik de Honeywell gateway 1.5 uur stroomloos maken. Hierdoor zou de software een reset krijgen waardoor het probleem mogelijk opgelost zou worden. Zo niet dan kon ik hem omruilen voor een nieuwe. Na week problemen weer terug dus weer contact opgenomen met CVKoopje met de uitslag en casenummer van Honeywell en direct werd er actie ondernomen en binnen een paar dagen werd de nieuwe thermostaat thuis afgeleverd. Ik moest aangeven wanneer de oude gedemonteerd was en dan werd deze thuis opgehaald en zo geschiede. Kortom een webshop wil altijd graag producten verkopen maar de manier waarop CVkoopjes ook zijn bestaande klanten snel helpt is gewoon een dikke pluim waard. Kort samengevat: 1. Ze reageren snel en netjes op je mailtjes. 2. Waar nodig proberen ze je te helpen en anders geven ze aan welke volgende weg je moet bewandelen. 3. Ondernemen snel actie als een klant een probleem heeft en losse dit zeer netjes op. CVKoopjes dank voor alle hulp en ik beveel jullie van harte aan.

Ontzettend snelle en goede service

Er zat een onderdeeltje tussen welke tijdens het fabricageproces beschadigd was geraakt. Dezelfde middag had ik een reactie van CVkoopjes dat het onderdeel opnieuw verstuurd was. De volgende dag ontvangen.

Geweldige Service

Bestelling gedaan in de webshop. Via track en trace van een externe vervoerder kwam plots bericht dat pakketje niet uitgeleverd ging worden. Gebeld met de klantenservice, ze regelden na 15.00 uur nog een spoedkoerier die alsnog alles netjes voor het weekend kwam afleveren! Grote pluim voor dit bedrijf, hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Vandaag besteld, morgen in huis. Goede spullen voor schappelijke prijs en ondanks domme fout van mezelf geen gezeur met omruilen en retourneren van aankoop som. Ik ben een tevreden mens.

Snelle en zeer goede service!

Uitstekende service! Bij telefonisch contact altijd snel een medewerker aan de lijn die meteen helpt een probleem op te lossen. Bij de eerste bestelling ’s avonds om 17:45 was de bestelling de volgende dag al voor 9:00 uur volledig en correct geleverd. Tweede bestelling werd ook snel geleverd. Na installatie bleken er een aantal onvolkomenheden aan de radiator laklaag die in zicht zaten. CV Koopjes heeft dit zeer snel opgepakt en de volgende dag voorgesteld om de radiator om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Het was wel even nodig water opnieuw af te tappen, maar ik ben erg tevreden met de nieuwe radiator: super mooi! Erg tevreden over leveringssnelheid en kwaliteit.

Top service!

Goed bedrijf, ik ga hier zeker nog een keer zaken mee doen.

Had per ongeluk een aantal items te weinig besteld ,(kleine prulletjes) en order werd direct aangepast. Meer nog, blijkbaar had ik dan gratis verzending en werd een deel van het reeds betaalde bedrag teruggestort. Waar maak je dat nog mee, zo een eerlijke winkels.

2 maanden moeten wachten, sorry een ramp

Spijtig genoeg deze recensie, toestellen besteld die op voorraad zouden zijn en het in twee dagen geleverd kon worden. Natuurlijk vooraf alles betaald. Wist ik niet dat België anders behandeld werd als Nederland. De ene verwarming was er, de andere moest in productie gezet worden (terwijl die alles op voorraad was werd aangegeven) Na een maand pas de eerste radiator ontvangen, en dan weer het probleem dat de andere er niet meer was, hier weer enkele weken op moeten wachten. Spijtige ervaring tijdens en dit tijdens de herfst/winter periode. Heb voor een tegemoetkoming gevraagd, kreeg enkel de handdoekbeugel in de juiste maat geleverd die ik besteld had (was nl de verkeerde grootte besteld, twv 30euro) Klantendienst wel altijd heel vriendelijk waarvoor dank. Maar voor mij absoluuuuut geen goede ervaring Mvg

Hi Heidi, Bedankt voor je review en leuk om te lezen dat je onze klantenservice hebt gewaardeerd! Wel balen zeg, dat je ons hebt beoordeeld met een 1. Ik zie dat je 17 oktober bij ons een bestelling had geplaatst en gekozen had voor betaling per overboeking. Deze betaling is uiteindelijk 20 oktober binnengekomen, waarna we aan de slag konden met je bestelling. Helaas was in de tussentijd één van de twee bestelde radiatoren niet meer op voorraad. In overleg met jou was besloten ze samen te leveren zodra die ene er weer was. Omdat we vervolgens vanuit onze leverancier hadden vernomen dat radiator nummer 2 wat langer ging duren dan verwacht, hebben we samen besloten de eerste radiator alvast kosteloos bij je te deel-leveren in België 10 november. De tweede is uiteindelijk 1 december bij je geleverd. In totaal heeft deze ramp dan ook 5 weken geduurd. Om je hiervoor te compenseren hebben we de verchroomde handdoekbeugel geupgrade naar een 30 euro duurdere variant. Omdat alles in overleg was gegaan, en we je een leuke korting hebben kunnen geven, dachten we dat we een tevreden klant hadden achtergelaten, maar blijkbaar was niks minder waar. Onze excuses dan ook voor deze rampervaring en ondanks alles fijne feestdagen gewenst! Groetjes, Jasper van CVkoopjes.nl

SUPER

Super goede service !!! Onmiddellijk antwoord op vragen over welke verwarming we het beste konden gebruiken, welke hulpstukken enzomeer . NA de bestelling kregen we direct telefoon over een verwarming die niet in Belgie mocht geleverd worden en dit werd ook netjes voor ons afgehandeld. Vandaag werd onze levering door een supervriendelijke dame geleverd, alles erbij ...KORTOM TOPSERVICE Bedankt , fijne groeten vanuit Belgie en als we nog eens iets nodighebben bestellen we het zeker bij jullie

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

Over CVkoopjes

CVkoopjes is al ruim 10 jaar uw adres voor voordelige radiatoren, CV-ketels en alles wat daar bij komt kijken. Dankzij onze jarenlange ervaring in de installatiebranche kunnen wij u bovendien een uitstekend advies geven zodat u tegen de laagst mogelijke prijs de juist aankoop doet!