Leuke site met veel keus

Bestelling gedaan bij deze webshop, doos was wat slecht verpakt product gelukkig in orde, niks te klagen en ga er zeker vaker wat bestellen!

Afstel voor mijn Opel , top en snel in huis

Storing met mijn oude Opel, zoeken op internet en gevonden bij mzs Goede voorlichting en snel verzonden Top jongens ga het bij de Opel club zeker voorleggen

Goed kwaliteit gereedschap maar slechte service

Ik heb van dit website op een woensdag een landhak besteld (was nodig voor dat weekend). Tot vrijdag had ik nog geen mail gekregen over mijn bestelling dus gebeld. Er zou en vertraging zijn met de bestelling door product niet op voorraad. Ik kon zonder problemen via mail de bestelling annuleren en krijg ik mijn geld terug was gezecht (dus ik dacht jammer maar wel goed geregeld). Op maandag de week er na heb ik een mail gestuurd dat ik de landhak niet mier nodig had en graag mijn geld terug wilde (geen reactie over). Dinsdag avond krijg ik een mail dat mijn bestelling is gestuurd en zou op woensdag krijgen. Woensdag de hele dag proberen te bellen om dit door te geven (niemand neemt op en krijg ik een bandje terug "later bellen of bericht laten"). Donderdag weer bellen maar weer geen succes en dus bericht achter gelaten. Vrijdag niemand terug gebeld dus ik had besloten om een mail te sturen met de hele verhaal... 3 weken later en nog geen reactie. Ben benieuwd Gr. John

Nieuwe lintzaag machine gekocht, de lintzaag knapte kapot, zonder problemen een nieuwe gehad, top

zeer slecht

ze antwoorden niet op mails

Netjes geleverd

Boren binnen 24 uur geleverd, top service

Goede site

Bestelling compleet en netjes ontvangen. Precies optijd tegen een goede prijs. Top!

carl is de beste

snelle en eerlijke mensen top

Snelle en zeer vriendelijke communicatie.

Kleine bestelling gedaan die, ondanks de goede verpakking, beschadigd aangekomen was. Na contact werd er onmiddellijk voorgesteld een nieuwe te leveren, zonder enige extra kosten. Dit is zonder twijfel absolute top service. Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Alles oké goed gereedschap

Alles oké geleverd super tevreden

Onbetrouwbaar bedrijf

MZS komt ondanks toezeggingen de leverafspraken niet na. Ondanks een volgende leveringstoezegging en datum van levering wordt er niet geleverd. Bij een daarop volgende herinnering krijg je een mail, waarin men aangeeft dat de bestelling op mijn verzoek geannuleerd is. Belachelijk. Ik zit juist te wachten op de bestelde onderdelen. Mijn ervaring met dit bedrijf is derhalve ronduit slecht. Dus op zoek naar een betrouwbaar bedrijf die wel zijn afspraken nakomt en levert wat afgesproken is.

Alles top

Alles op tijd geleverd en voor dat geld

Gatzaag van Famag is goed, goed advies

Probleem om door het dak heen te komen voor de afzuiging, bij Mzs de gatzaag gevonden en volgende dag in huis,

Freesjes zijn top

Goed advies snel geleverd, en zagen waren top geslepen voor een lage prijs

heeft even geduurd maar alles goed geleverd of gecrediteerd, netjes

Cookies besteld voor work bench, was even lastig met leveren, 1 onderdeel gecrediteerd rest netjes geleverd. graag even een berichtje als iets niet direct geleverd kan worden, dan ben ik als klant gerust gesteld.......

Goed gereedschap

Goed dat ik belde, zoals het werd beloofd 2 dagen later geleverd top

top service

Ondanks de Corona crisis heeft MZS er alles aan gedaan om de bestelde producten te leveren. Uiteindelijk is alles, met de voorziene vertraging geleverd.

Gewoon super.

snel geleverd, top product

Hele goede service

Goede service en goede producten.

Top services en kwaliteit producten

Product werd super snel geleverd voor vragen kon ik ook makkelijk contact op nemen werd vriendelijk geholpen om een keuze te maken.

Super kwaliteit en service voor een scherpe prijs.

We bestellen regelmatig bij Mzs gereedschap simpelweg omdat de prijzen scherp zijn. De producten naar verwachting zijn en de service elk ander bedrijf overtreft. Een bedrijf dat met je mee denkt. Zeer tevreden.

Slechte service

Gelijk na mijn bestelling heb ik jullie gemaild zonder enige reactie. Ook het product kwam later aan dan aangegeven.

Geen aanrader

Erg slecht. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling was verzonden, maar ik ontving niets. Na 2 keer bellen bleek dat mijn bestelling niet was verzonden en ook niet op voorraad was. Op de website staat nog steeds dat het artikel op voorraad is.......

Slechtste webshop die ik ben tegengekomen

Polijstwiel besteld. Artikel was op voorraad, zou 2-3 werkdagen duren. Na een week vraag gesteld wanneer het verstuurd zou worden. Werd na mijn bericht 2 dagen later verstuurd. Track&Trace van DPD werkte niet. Achteraf nogal logisch aangezien het pakket door PostNL geleverd is. Product werkt gelukkig prima.

MSZ Gereedschap, vind goed en betaalbaar gereedschap bij MSZ dat andere producenten niet maken.

MSZ maakt de sleutels die nergens anders verkrijgbaar zijn. Degelijk materiaal tegen betaalbare prijs. De website is overzichtelijk met snelle zoekfunctie. Concurende prijzen voor alle gereedschappen. E-bestelling werkt vlot en volledig. Levering (zelfs aangetekend voor 1 kleine tool) wordt vlot afgehandeld. Chapeau voor dit bedrijf