Goed ga zo verder

Bestelling gedaan van 200 euro bezemstelen 1 pak van 50 stuks weg geraakt bij Dpd, geen probleem na 3 dagen had ik een nieuwe set, top gedaan mzs

Slechte communicatie

Een artikeltje zou "maandag" verstuurd worden. 2 weken later nog niks ontvangen. Ik heb de bestelling maar geannuleerd. Jammer.

Zagen van top. Kwaliteit

Erg te vreden over de zagen en het slijpwerk goede vakkennis

Perfect, snelle levering!

Goede ervaring, had een vraag werd vriendelijk te wordt gestaan. Kan dit bedrijf aanbevelen!

Top gereedschap op tijd onze auto klaar voor de vakantie dank jullie wel

Alsnog opgelost

Eerste bestelling werd geannuleerd. Meneer vond echter toch nog een aantal van mijn bestelde items in de voorraad. Na snelle en correcte reacties op mijn mails is bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Spullen mooi op tijd geleverd, zeer tevreden en ga er zeker vaker wat bestellen.

slecht

bestelling zonder enige uitleg geannuleerd

Levertijd heel lang

Na 3 weken zelf contact opgenomen waar mijn levering blijft ( was er van overtuigd dat levering snel zou zijn, staat nul op de site ) Maar praktijk blijkt dus anders te zijn, jammer….

slechte communicatie

na een bestelling geplaatst te hebben , niks ontvangen daarna maar gemails waar de besteling bleef. Kreeg als antwoord wordt vandaag verzonden. Na 3 dagen nog niks en toen werd de bestelling geannuleerd. Erg slecht

Bedankt voor de service

Fijn geholpen snel de banden in huis voor mijn motor, optijd voor mijn vakantie en top kwaliteit.

Slechte communicatie

Na 5 dagen gevraagd wanneer mn bestelling kwam. 'Zou morgen op de post gaan'.. na 4 dagen weer gemaild was het antwoord: als het goed is krijgen wij.het morgen binnen en dan gaat het op de post... Toen bestelling geannuleerd

Klantvriendelijk en service gericht.

2 blikken a 10 liter hybrofeermiddel besteld en was uitleveren binnen een week even lastig. Als service heeft men de twee blikken persoonlijk vanuit de zaak op ons woonadres afgeleverd. Men heeft daarvoor 130 kilometer gereden zodat wij het bestelde toch nog op tijd binnen hadden. Als dit geen service meer is weet ik het niet meer. Dank beste mensen, jullie klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor veel collega ondernemers.

Leuke site met veel keus

Bestelling gedaan bij deze webshop, doos was wat slecht verpakt product gelukkig in orde, niks te klagen en ga er zeker vaker wat bestellen!

Afstel voor mijn Opel , top en snel in huis

Storing met mijn oude Opel, zoeken op internet en gevonden bij mzs Goede voorlichting en snel verzonden Top jongens ga het bij de Opel club zeker voorleggen

Goed kwaliteit gereedschap maar slechte service

Ik heb van dit website op een woensdag een landhak besteld (was nodig voor dat weekend). Tot vrijdag had ik nog geen mail gekregen over mijn bestelling dus gebeld. Er zou en vertraging zijn met de bestelling door product niet op voorraad. Ik kon zonder problemen via mail de bestelling annuleren en krijg ik mijn geld terug was gezecht (dus ik dacht jammer maar wel goed geregeld). Op maandag de week er na heb ik een mail gestuurd dat ik de landhak niet mier nodig had en graag mijn geld terug wilde (geen reactie over). Dinsdag avond krijg ik een mail dat mijn bestelling is gestuurd en zou op woensdag krijgen. Woensdag de hele dag proberen te bellen om dit door te geven (niemand neemt op en krijg ik een bandje terug "later bellen of bericht laten"). Donderdag weer bellen maar weer geen succes en dus bericht achter gelaten. Vrijdag niemand terug gebeld dus ik had besloten om een mail te sturen met de hele verhaal... 3 weken later en nog geen reactie. Ben benieuwd Gr. John

Nieuwe lintzaag machine gekocht, de lintzaag knapte kapot, zonder problemen een nieuwe gehad, top

zeer slecht

ze antwoorden niet op mails

Netjes geleverd

Boren binnen 24 uur geleverd, top service

Goede site

Bestelling compleet en netjes ontvangen. Precies optijd tegen een goede prijs. Top!

carl is de beste

snelle en eerlijke mensen top

Snelle en zeer vriendelijke communicatie.

Kleine bestelling gedaan die, ondanks de goede verpakking, beschadigd aangekomen was. Na contact werd er onmiddellijk voorgesteld een nieuwe te leveren, zonder enige extra kosten. Dit is zonder twijfel absolute top service. Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Alles oké goed gereedschap

Alles oké geleverd super tevreden

Onbetrouwbaar bedrijf

MZS komt ondanks toezeggingen de leverafspraken niet na. Ondanks een volgende leveringstoezegging en datum van levering wordt er niet geleverd. Bij een daarop volgende herinnering krijg je een mail, waarin men aangeeft dat de bestelling op mijn verzoek geannuleerd is. Belachelijk. Ik zit juist te wachten op de bestelde onderdelen. Mijn ervaring met dit bedrijf is derhalve ronduit slecht. Dus op zoek naar een betrouwbaar bedrijf die wel zijn afspraken nakomt en levert wat afgesproken is.