Alles top

Alles op tijd geleverd en voor dat geld

Gatzaag van Famag is goed, goed advies

Probleem om door het dak heen te komen voor de afzuiging, bij Mzs de gatzaag gevonden en volgende dag in huis,

Freesjes zijn top

Goed advies snel geleverd, en zagen waren top geslepen voor een lage prijs

heeft even geduurd maar alles goed geleverd of gecrediteerd, netjes

Cookies besteld voor work bench, was even lastig met leveren, 1 onderdeel gecrediteerd rest netjes geleverd. graag even een berichtje als iets niet direct geleverd kan worden, dan ben ik als klant gerust gesteld.......

Goed gereedschap

Goed dat ik belde, zoals het werd beloofd 2 dagen later geleverd top

top service

Ondanks de Corona crisis heeft MZS er alles aan gedaan om de bestelde producten te leveren. Uiteindelijk is alles, met de voorziene vertraging geleverd.

Gewoon super.

snel geleverd, top product

Hele goede service

Goede service en goede producten.

Top services en kwaliteit producten

Product werd super snel geleverd voor vragen kon ik ook makkelijk contact op nemen werd vriendelijk geholpen om een keuze te maken.

Super kwaliteit en service voor een scherpe prijs.

We bestellen regelmatig bij Mzs gereedschap simpelweg omdat de prijzen scherp zijn. De producten naar verwachting zijn en de service elk ander bedrijf overtreft. Een bedrijf dat met je mee denkt. Zeer tevreden.

Slechte service

Gelijk na mijn bestelling heb ik jullie gemaild zonder enige reactie. Ook het product kwam later aan dan aangegeven.

Geen aanrader

Erg slecht. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling was verzonden, maar ik ontving niets. Na 2 keer bellen bleek dat mijn bestelling niet was verzonden en ook niet op voorraad was. Op de website staat nog steeds dat het artikel op voorraad is.......

Slechtste webshop die ik ben tegengekomen

Polijstwiel besteld. Artikel was op voorraad, zou 2-3 werkdagen duren. Na een week vraag gesteld wanneer het verstuurd zou worden. Werd na mijn bericht 2 dagen later verstuurd. Track&Trace van DPD werkte niet. Achteraf nogal logisch aangezien het pakket door PostNL geleverd is. Product werkt gelukkig prima.

MSZ Gereedschap, vind goed en betaalbaar gereedschap bij MSZ dat andere producenten niet maken.

MSZ maakt de sleutels die nergens anders verkrijgbaar zijn. Degelijk materiaal tegen betaalbare prijs. De website is overzichtelijk met snelle zoekfunctie. Concurende prijzen voor alle gereedschappen. E-bestelling werkt vlot en volledig. Levering (zelfs aangetekend voor 1 kleine tool) wordt vlot afgehandeld. Chapeau voor dit bedrijf

Top service voor een goede prijs!

Goede kwaliteit spullen, zeer behulpzaam en snelle levering!

Goede snelle service

Is een aanrader. Goed advies en snelle levering.

Snelle levering, topkwaliteit en deskundig advies!

Diamant nestingfrezen en hatdmetaal frezen voor onze Biesse Rover online besteld. Snel en goed verpakt geleverd.

Top advies en snelle levering

Voor een grote klus twijfelde ik over de juiste keuze aan gereedschap. Na een telefoontje was mijn twijfel weg, helemaal top! Daarna ook een snelle en complete levering. Gied zaken doen zo!

Professionele gereedschap voor een lage prijs!

Zeer professionele gereedschap voor lage prijzen! Ook zeer snelle levering en vakkundig advies! Echt een aanrader!!! Bestel veel voor mijn Interieurbouw bedrijf!

Artikelen netjes verpakt en optijd

Cirkelzaag besteld en een perfect zaagblad er bij gekocht goed advies zaagt mooi.

Scheppach 4 in 1 gekocht. Levering precies volgens opgave geleverd.

redelijk

opgave levertijd (uit voorraad, 3-4 werkdagen) te optimistisch, blijkt achteraf 10 dagen, dan valt het altijd tegen vooral als een haastklus hebt..... overigens de communicatie was geen probleem

teleurgesteld

Na een week moet ik herrinnering sturen van waar blijft de zaag, dag erna een trekking code die niet werkt en dan nog 5 werkdagen voor pakket er was Dus dik 2 weken voor een zaag Teleurgesteld dus

Gunstige prijs, goed verpakt

Triton superjaws xxl besteld, netjes op tijd geleverd, goed ingepakt en ontzettend scherp geprijsd.

Mooie machine voor een leuke prijs

Machine van Triton mooie machine en werkt perfect, freesjes ook goed geslepen top, we gaan meer bij u slijpen