Goed gedaan

Paket beschadigd aangekomen, netjes een nieuwe van mzs duim voor jullie

Verlate reactie maar goede afhandeling

Ik heb een probleem met verzending gehad. Niet door mzs maar ik ben wel van ze afhankelijk want zij moeten dit met de verzender oplossen. Ik kreeg gelukkig iets verlaat wel een reactie met een goede oplossing.

Top site. Top service!

Goede kwaliteit spullen voor een goedkope prijs. Ga er zeker vaker bestellen!

Goede kwaliteit en bezorgsnelheid

Alles was goed

Goed advies

Zaagblad was goed geslepen, en na advies nieuwe zaag gekocht die netter zaagt door een daktand, nooit van gehoord maar wel perfect

Scheppach kolomboormachine top!!

Niet klantvriendelijk

Levering duurde erg lang. Zelf gebeld. Artikelen nog niet binnen. Een bericht was op zijn plaats geweest.

Zeer slecht

Na een week, moest ik zelf bellen, hoe met de order stond. Niet op voorraad. Op de site stond voorradig. Zeer slecht vandaar geen sterren. Niet aan te bevelen.

Too

Bedank voor het snelle leveren van de beitels

Mooi en goed product lange levertijd

Product (freesplaat) goede kwaliteit en goede prijs. Op de site was het product op voorraad en zou het binnen enkele dagen geleverd worden. Uiteindelijk heeft het meerdere weken (3 of 4?) geduurd. Ik heb zelf geen problemen mee dat iets later geleverd wordt ook i.v.m. corona, maar hier graag voortaan duidelijk melding maken wanneer het product te verwachten is. Nu zie ik het als een afspraak die niet is nagekomen.

Slecht

Een week te laat. Geen communicatie

op tijd geleverd, goed product

Product helemaal volgens verwachting

Late levering

Bestelling werd pas na anderhalve week bezorgd ipv de beloofde 2 a 3 werkdagen. Begrijpelijk dat er wat vertraging is ivm Corona, maar een dikke week te laat vind ik wel veel. Als hierover gecommuniceerd was had dat ook al ergernis gescheeld. Product was als beloofd en naar tevredenheid.

Online bestellingen worden veel te laat geleverd

Ik heb materiaal besteld dat na de bestelling niet in voorraad bleek te zijn, daar wacht ik al weken op zonder een update te krijgen. Materiaal dat wel in voorraad was ,daar wacht ik al weken op, zonder update, jammer

goede schuurschijven

goede schuurschijven levering mag wel wat sneller verders alleen maar lof

Item op tijd in huis, snel geld terug voor deel niet geleverd

plus punten: - goede website, spullen snel gevonden - betaling/levering in orde - creditfactuur voor deel levering wat niet geleverd kon worden met terugbetaling wat kan beter: -ik begrijp dat we begaan zijn met het milieu, maar verpak de productdoos van het bestelde item in een aparte doos. nu is mijn productverpakking (karton) voorzien van plastic tape en verzendinfo en was de buitenkant beschadigd door vervoer, dat is een beetje jammer. retour sturen zou ik tenslotte ook nooit zo doen. - ik kreeg een mail met een creditfactuur voor een deel van de levering zonder uitleg. Nabellen leverde de informatie dat het onderdeel niet op voorraad was en daarom een creditfactuur gemaakt was, als je meteen in de mail een uitleg geeft hoef ik me niet af te vragen waarom ik deze krijg en hoe ik mijn geld retour krijg.

Top service, ondanks de corona toch nog snel in huis!

Beetje laat maar goede kwaliteit

Waarschijnlijk door de feestdagen dat de garagedeurklink later kwam dan 2 tot 3 werkdagen. Maar de kwaliteit is erg goed. Vandaag ingebouwd en de klink pastte bijna gelijk. De schroeven waren iets te lang en de gaten in de garagedeur moesten iets worden aangepast.

Geen 5 sterren want de doos waarin mijn bestelling kwam was gehavend, maar het product zelf was in uitstekende staat dus ik ben wel tevreden.

Levering was wat trager, maar het product voldoet aan de verwachtingen.

Zie titel

Het enige minpunt is dat het wat langer duurde en ik kreeg er geen mail over) voor ik de bestelling ontving. Waarschijnlijk had dat te maken met het coronavirus Prijs kwaliteit prima. Ik had gehoopt dat er een kleine uitleg bij de beitels zat omdat ik niet eerder hout bewerkte maar google werkt ook goed!

MZS had, wat ik zocht

MZS had een Rockler fence (volgens opgaaf voor boorkolom), die ik gebruik voor mijn zelfgemaakte freestafel. prima prijs ! Levering ook OK, gezien de moeilijke tijd waar we nu in zitten.

Snelle levering en het materiaal is zoals beloofd goeie kwaliteit

Snelle levering en het materiaal is zoals beloofd goeie kwaliteit

Tevreden met levering en materiaal.

Tevreden met levering. Ziet er degelijk uit en voelt degelijk aan. Nog niet gebruikt.

Prima apparaat, prima service

Vriendelijke personeel. Goede service