Doen wat ze zeggen.

Doen wat ze zeggen. vriendelijke partij

Ziet er niet degelijk uit valt snel uit elkaar magneet te zwak

Zie bovenstaande was misschien ook beter met torx- bit geweest.

prima prijs kwaliteit en snelle levering

goede ervaring

Geleverd zoals beschreven.

Ik heb het juiste produkt gekregen en volgens de aangegeven bozorgtijd. Het enige is dat het beschreven produkt niet klopt met de foto op de website. De beschrijving van het produkt klopt wel.

prima levering en producten

Fijne en overzichtelijke site. Goed en duidelijk bereikbaar. Prima bedrijf.

Mooi gereedschap als je veel met hout werkt

Mooie hulpmiddelen als je veel met hout werkt.perfect gereedschap

Top bedrijf

Producten van goede kwaliteit en vlotte levering, bedankt!

We hebben de spullen optijd binnen voor het vertrek naar het buitland top gedaan

Waar bleef mijn bestelling nou?

Ik heb twee artikelen besteld met een paar dagen levertijd. Bellen, mailen, chatten, loze beloftes etc. 3 weken later heb ik mijn bestelling in goede orde ontvangen. Jammer dat het zo moet gaan. 3 Toch nog 3 sterren omdat de artikelen , prijs en verpakking voor verzending prima in orde waren.

prima schuurpapier en schuurbanden

De vellen schuurpapier en de schuurbanden voldoen aan mijn verwachting.

Voldoende

Het product voldoet aan de verwachtingen. Over de levering van DPD ben ik minder tevreden. DPD heeft tot 3 x maal toe, uitsluitend in het Engels, de levering wel aangekondigd doch niet aan huis geleverd. Uiteindelijk heeft de verzender, MZS Gereedschap, mij laten weten dat DPD het pakket in een Parcelshop in mijn woonplaats heeft geleverd. DPD vond het blijkbaar de moeite niet mij daarvan in te lichten.

Goede prijs

Goede prijs, uitstekend product, goed verpakt geleverd en correcte afhandeling van vervoerder. Tijd tussen bestellen en leveren was iets langer dan we gewend zijn, maar voor ons geen probleem.

Gewoon goed

Goed en snelle verzending

Afspraak nagekomen

Zal weer bestellen

goede levering

Goede producten geleverd

Snel, goed voor de juiste prijs

Sneller dat verwacht. IK kon direct door met mijn klus en de klant was weer tevreden !

levertijd niet zoals in de advertentie staat moet wat langer wachten

de eerste keer spullen gekocht dus geen ervaring

Te laat geleverd, krijg ook geen reactie

Helaas, de opgegeven levertijd is niet gehaald waardoor ik genoodzaakt was zelf iets anders te regelen. Hierover ben ik ook niet ingelicht. Zelf aangegeven dat ik de bestelling niet meer wens te ontvangen, hierop geen reactie gehad. Dit is ruim een week voor de kerst geweest en nog altijd niets gehoord. Was de eerste en laatste keer.

Geweldige

Snel en goed contact.

Zo hoort het

Alles volgens afspraak, snel en aan een degelijke prijs geleverd

Uitstekende service, snelle levering

Maandag gebeld over een bepaald product, goede uitleg gehad. Volgende dag product in huis... top

Fast and friendly all the way

Duidelijke website, goede sortering met aantrekkelijke prijzen. Goed verpakt en snel verzonden.

Levering zoals beloofd.

Artikel was niet op voorraad, dus het duur een paar dagen. Stond gewoon op de site vermeld en levertijd was zoals aangegeven.

Pletterij 28 2211JT Noordwijkerhout