Mooie kwaliteit, ziet er heel professioneel uit.

Zeer goed!

Heel positief

Super fijn dat gewoon 1 shirtje kunt laten bedrukken. Mijn zoon was erg blij met zijn shirt met zijn naam erop.

Bedrukking niet mooi geplaatst

Hardloop shirt is niet mooi glad gelegd bij bedrukken waardoor er kreukels in het shirt zitten. Jammer want print is verder wel mooi. Aanbevelen vind ik lastig want misschien had ik gewoon pech. En van de weinige sites waar je een enkel shirt kan bestellen en de prijs is héél voordelig.

Precies wat ik in gedachten had!! Perfect!!

Ik werk als PT in de sport, Mijn logo staat mooi op de kleding, jullie hebben de achtergrond kleur van mijn logo zelf mooi eraf gehaald. En de kwaliteit van de kleding vind ik gewoon goed. Dus ja erg tevreden, zal zeker een volgende keer weer bestellen.

Goede, mooie kwaliteit

Fijne, betaalbare shirts van een goede kwaliteit.

Geweldige kwaliteit, goede service, goed behandeld

Duidelijke website, online editor had soms wat moeite om eerder gemaakte instellingen te onthouden. Bedrukking van hoge kwaliteit, ik had enkel verwacht dat de controle van de bedrukking nog zou plaatsvinden. Het resultaat was daarom niet helemaal als verwacht, maar dit is nadien heel keurig opgelost! Goede prijzen en in kleine aantallen te bestellen. Top service!

Ik heb een hardloopshirt laten bedrukken. Aan de voorkant een foto met, aan de achterkant tekst en twee plaatjes. Goed gelukt, snel geleverd. Verbeterpunten: opmaakprogrammaatje online werkt niet helemaal lekker. De kleur van de letters sprong steeds terug op zwart. Verder top!

Goede service, mooie kwaliteit

Vriendelijke behulpzame medewerkers, keurige opmaaktool, kundig personeel. De herenshirts vallen goed. De damesshirts ook, maar zijn een beetje aan de korte kant, waardoor het positiever inschatten van je confectiemaat geen aanrader is. Realistisch bestellen, dan zit je goed. Drukwerk is erg netjes opgeleverd.

Goede service!

Herenshirts besteld. Wilde in dezelfde kleur en van hetzelfde materiaal damesshirts. Op de site was dit niet beschikbaar, maar alsnog was er van alles mogelijk na contact met de klantenservice. Er is vervolgens alles aan gedaan om de levering op tijd binnen te laten zijn. Tip, plaats alles wat beschikbaar is op de webshop.

Prima shirts, mooie bedrukking en vriendelijke medewerkers

Shirts met spoed besteld. Na de bevestiging van de order, die ik met iDeal, dus gelijk, betaald had, duurde het nog 16 uur tot de melding dat betaling was ontvangen en de order in behandeling was genomen. Dat kan beter en vooral sneller. Bij andere winkels krijg je die bevestiging binnen 5 minuten. Evenzogoed was het product prima; de bedrukking is mooi en de medewerkers die ik heb gesproken waren professioneel en vriendelijk.

Super pasvorm en mooi/strak bedrukt!

Een heren mesh shirt laten bedrukken. Zowel S als L welke bij mijn teammaat en mij heerlijk vallen. Goed ademende stof, snel droog en goed bedrukt. Laat niet los bij mij. De levertijd was zoals aangegeven.

Logo laat los. Al voordat shirt gewassen is.

Logo laat los. Al voordat shirt gewassen is.

Mooie bedrukking, goeie service.

Ik heb eigenlijk niets te zeuren. Mooie bedrukking, goede prijs en een mooi t-shirt! Leveringstijd is prima. Niet super snel, maar dat kan je ook niet verwachten van zo’n dienst.

Mooie maat klopt heel goed! Was sneller binnen dan verwacht. De bedrukking is precies zoals verwacht. Angela

super

Mooie kwaliteit, strak gedaan en fijn dat er iemand mee kijkt en hulp bied daar waar nodig👍🏻

Niet goed

De site werkt niet goed, waardoor lettertypes niet overeenkomen, zelfs niet na drie dubbele check. Daardoor wordt het product anders geleverd dan gewenst. Ook is het materiaal van dames sporthemd niet prettig om in te sporten.

Goed shirt, levertijd kan sneller

Het shirt is beter bedrukt dan verwacht, is voldoende sterk en blijft goed na een wasbeurt. Qua levering mag het een tandje sneller. Waar de site spreekt over 3 tot 5 dagen levertijd, is het shirt na 5 werkdagen verzonden en ontving ik het shirt 8 dagen (incl. weekend) na bestelling. Ik zou verwacht dat het op de 5 werkdag bezorgd wordt, in plaats van verzonden.

Mooie kwaliteit, goede service

Voor herhaling vatbaar

Prachtig sportshirt

Ik heb voor mijn eerste ultra een sportshirt laten bedrukken met de foto's van mijn overleden broer en vader. Het is echt prachtig geworden! Ik weet alleen nog niet hoe de bedrukking blijft na meerdere keren wassen. De maatvoering is normaal, maat M = maat M. De kwaliteit van het shirt is goed. Lekker luchtig maar niet doorschijnend.

Goede en snelle service

Mooie en kwalitatief goede bedrukking. Snelle levering

Razendsnel en mooi

Ik heb een bedrukt sportshirt besteld. Het werd razendsnel (na 2 dagen al) bezorgd en zag er prima uit. Bijna jammer dat het een cadeautje was ;-)

Goed bedrijf

Hele mooie bedrukking

Super bedrukking van mijn logo op een jas en T-shirt! Mooi gedaan en snelle levering!

Snel en goede kwaliteit!

Zeer snelle bezorging van goede kwaliteit. Erg tevreden! Bedankt!

Snel en mooi

Het is een mooi tshirt geworden. Goede en snelle bezorging.