Geweldige kwaliteit, beste service!

Na het bestellen van een aantal sportshirts lukte het (door onze eigen schuld) niet met de betaling. Klantenservice heeft enorm met ons meegedacht. Het was spannend of we de shirts wel op tijd zouden ontvangen, maar door de welwillendheid van het bedrijf waren ze ruim op tijd! Nadat ze in productie zijn gegaan hebben we zelfs nog contact gehad, omdat ons logo niet in hoge resolutie gedrukt kon worden. Nadat we een nieuw logo hadden aangeleverd, zijn de shirts direct in productie gegaan. TOP! We zijn zeer tevreden en raden het iedereen aan hier te bestellen!

Dik tevreden

Als test 1 sportshirt besteld met opdruk voor en achter. Ook om te kijken of het logo op de gekozen kleur paste. Ben nog gebeld voor overleg over tekst achter, erg netjes van ze. Shirt is volgens afspraak geleverd en ik vind het erg mooi bedrukt. Heb nu aantal keer gesport hierin en na aantal keer wassen, zit de opdruk nog erg netjes. Vervolg/rest bestelling, meer shirts, komt eraan.

Mooi bedrukte shirt, service zou iets beter kunnen.

Ik heb 3 sport tank tops laten bedrukken. Aangezien de shirts allemaal een andere kleur hadden, heb ik advies gevraagd welke kleur voor de bedrukking het beste zou zijn (zwart of wit). Ik wachtte op een bericht om te kunnen overleggen, maar in plaats daarvan was er een beslissing genomen en kreeg ik ineens de bestelling al. Ik had liever even overleg gehad. Daarnaast had ik gevraagd om 2 shirts met een print voor en achter, een 1 shirt met een print alleen voor. Ik kreeg echter 3 shirts met prints voor en achter. Iets teveel eigen initiatief, ik had liever even contact gewild voordat het werd gemaakt en verzonden.

Goed en klantvriendelijk

Mooie en duidelijk site! Genoeg opties om het perfecte shirt te ontwerpen! De geleverde shirts voldeden aan alle eisen en de shirts/bedrukking zijn van goede kwaliteit. Aangegeven werd dat er nog betaald moest worden en dit was niet het geval. Dit heb ik teruggekoppeld naar jullie en hierbij aangegeven dat ik de shirt al sbel nodig had. Jullie hebben gezorg voor de juiste oplossing zodat ik ze optijd binnenhad. Kortom: Een Topbedrijf met Topservice en Kwaliteit!

Goede levering en producten.

De shirts waren erg netjes en goed, nog netter dan ik had verwacht met de opdruk. Heel fijn dat er een professional nog naar kijkt. Fijn dat er een ruime levertijd staat, daardoor was ik positief verast hoeveel eerder ze toch binnen kwamen. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit en je wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Misschien uitbreiding van het assortiment te bedrukken stukken, bijvoorbeeld hardloopjacks of meer kleuren aanbieden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie producten snelle levering

Pluspunten

Snel, goedkoop(ook in kleine oplage) mooi product, logo op de rug duidelijk geplaatst.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering en goede telefonische hulp

Pluspunten

Snelle levering, fijn materiaal, goede prijs.

Het shirt is aan de korte kant, dit vind ik wel jammer. Via de meettabel kwam er een langer shirt uit.

Pluspunten

Super tevreden! Vorige jaar team shirtjes gekocht en nu weer! Mega fijne stof en de shirtjes zitten heerlijk. Veel keuze in bedrukkingen, en prijs/kwaliteit verhouding helemaal top! Er stond 5 werkdagen, maar gewoon binnen 3 dagen binnen! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden! De shirtjes vallen wel iets klein, maar een maatje groter bestellen en ze zitten perfect!

De maattabel iets aanpassen. De shirtjes vallen iets klein, dus gewoon een maatje groter bestellen en ze zijn perfect. Maar moet er misschien wel bij worden gezet of verwarring te voorkomen.

Pluspunten

Snelle service, t-shirt goed en strak bedrukt ,geen flauwekulletjes.

Pluspunten

Duidelijke site, vlotte en duidelijke verwerking van bestelling. Materialen zoals omschreven. Bedrukking van hoge kwaliteit. Goede prijzen en in kleine aantallen te bestellen.

Pluspunten

Makkelijke manier om zelf een design te maken

Sportkleding assortiment kan breder

Pluspunten

Snel, praktisch en eenvoudig.

Pluspunten

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit

Niet precies aan te geven waar opdruk geplaatst moet worden (wijkt iets af van wat de bedoeling was)

Pluspunten

Gebruikersvriendelijke website, snelle levering, goed materiaal. Kortom topzaak.

Pluspunten

Snelle levering en erg mooi vallende shirts (niet zo’n shirt zonder model).

Pluspunten

Zeer snel antwoord bij vragen. Snelle bevestiging, snelle levering en kwaliteit naar volle tevredenheid

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering. Product zag eruit zoals gemaakt in de module. Gebruiksvriendelijke ontwerpmodule!

Stof van het sportshirt is erg dun..

Pluspunten

Makkelijk kleding te bestellen via de website, snelle levering en goede kwaliteit

geen

Pluspunten

Het shirt ziet er precies uit hoe jij het eruit wilt laten zien. Paar jaar geleden heb ik een zwart sport t-shit besteld, ik had alleen niet door dat de achterkant van het logo ook zwart was. Dus dat zag je niet. Maar ze hebben dit weggehaald, waar ik heel blij mee was!

Wat meer verschillende kleuren van t-shirts.

Pluspunten

Hardloopshirt laten bedrukken. Shirt is mooi geworden, snel geleverd, kwaliteit shirt is ook goed. Ik raad dit bedrijf aan.