Superwijn, superprijs, supergemakkelijk!

Goed overzichtelijk site om te bestellen, zeer snelle bezorgtijden (dag erna in huis/op pickup point).

Perfecte en snelle afhandeling de bestelling

Wat ik mis is de mogelijkheid om op één of meerdere plaatsen wijnen te degusteren voor de aankoop. De uitleg over de wijnen en de zoektocht maar specifieke wijnen komen volgens mij in het geval van een persoonlijk contact, van persoon tot persoon, beter tot hun recht. Online verkoop heeft zo zijn voordelen, maar anderzijds ook een pak nadelen. Wijnen moet je kunnen proeven en je moet er kunnen over praten en dat gaat hier totaal verloren.

Geachte Benny Zonhoven, wij danken voor uw beoordeling. Wij delen uw mening dat het belangrijk is om ook contact met elkaar te hebben en elkaar te kunnen spreken. Wij organiseren altijd een grote winterproeverij in november. Deze hebben wij i.v.m. Corona helaas voor dit jaar moeten annuleren. Daarnaast organiseren wij ook meerdere malen per jaar masterclasses - workshops met proeven met als thema: Brunello di Montalcino, Barolo, Amarone, SuperTuscans etc. In het kader van Corona houden wij ook online masterclasses waarbij ook een producent bij aanwezig is. Wij geven toe niet optimaal maar wij doen veel meer dan alleen maar online wijnen verkopen. https://www.fattoria.nl/proeverijen-nieuws/proeverijen-webinars/

Top service, topwijnen !

Perfecte service en levering. Verkoper van topwijnen.

Helemaal goed

Snel en vriendelijk

Goede uitleg over de wijn, en keurig berzorgd

Het was lastig kiezen uit het enorme aanbid, de gekozen dessertwijn smaakte heerlijk, en ik verheug me op de Brunello webinar

perfecte service en goede kwaliteit.

Snelle levering. Goed verpakt en woedekwaliteit wijnen.

Uitstekende selectie en service

Prima, mooi assortiment en snelle levering

Even voor 22:00 besteld en volgende dag geleverd. De flessen zaten stevig verpakt maar wat extra papier of andere vulling om schuiven te voorkomen zou niet verkeerd zijn.

Goede wijn gemakkelijk besteld

Alles was goed. Eén item was niet beschikbaar, ze hebben het zonder extra kosten vervangen door een duurder item.

Binnen 24 uur ontvangen in een goede stevige doos.

Goed, lijkt mij een deskundig bedrijf om zaken mee te doen.

Vlotte en nette afhandeling van mijn bestelling. Trouwens ook volgens verwachting prima wijnen. Aanraders!

TOP

Eenvoudig te bestelling. Correct en op tijd geleverd.

Supersnel en zeer correct

Mooie keuze, correcte en supersnelle levering

snelle service

goede wijn!

Mooi assortiment en keurige service

Mooi assortiment en keurige service

Onmiddellijke reactie na bestelling Zelfde dag verstuurd en volgende dag geleverd! Perfect

Prachtige wijnen!

Prachtige wijnen! Ik had een Amarone van 10 jaar oud besteld voor een speciale gelegenheid. Snelle levering en duidelijke informatie. Aanrader!

Er zijn twee soorten wijnen;wijnen die nog een jaartje moeten liggen [bev.Rosso di Montalcino 2018 ] en wijnen die je vandaag kunt drinken [bev.Rosso di Montalcino 2017].U hebt ze allebei.

Supersnelle levering

Al vaker een bestelling ontvangen van Villa Fattoria. Snelle levering. Flessen zijn keurig verpakt. Fijn dat je een bestelling per fles kunt plaatsen. Heerlijke wijnen. Ben meer dan tevreden.

Uitstekend geregeld!

Duidelijke website, super assortiment, en heeeeeel snel in huis!

Vlugge levering, goede verpakking en de wijn is heel lekker.

Verrassend lekker elke keer

Geweldige keuze uit heerlijke wijnen .. op tijd geleverd.. en veel te snel op

professioneel

Correcte en snelle afhandeling. De wijn was zeer goed beschermd.

Uitstekende service!

Altijd goed verzorgd, uitstekend verpakt en geleverd zoals gezegd!

Zeer goede service!

Snelle levering, lekkere wijntjes. Gratis levering vind ik een groot pluspunt in deze tijd van Corona.