Een geweldige topwijn.

De wijn is een topwijn, en de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Geweldige hulp

Geweldige webshop. Er wordt uitgebreid advies gegeven via mail, telefoon of whatsapp. Naast de mooie wijnen organiseren ze ook nog super leuke proeverijen.

Klasse

Keurig, alles geleverd. In tegenstelling tot andere is wat je koopt ook echt leverbaar...

Opnieuw goede ervaring met Fattoria!

Eenvoudig te bestellen, wijn heeft nog tijd nodig, supersnelle levering.

Aandachtige service, goed assortiment

Villa Fattoria biedt een prachtige selectie van kwalitatief uitstekende Italiaanse wijnen. De eigenaar Clement, is gepassioneerd om de best mogelijke wijnen uit te zoeken en te selecteren welke vaak uniek zijn voor de Nederlandse markt. Allemaal voor een zeer scherpe prijs, ben al jaren met veel plezier klant.

Helemaal top

Heb zeer goede ervaring met villa fatoria, goede service en lekkere wijnen.

Zeer tevreden over service. Nog nooit zo snel een bestelling thuis gekregen.

Zeer tevreden over service. Nog nooit zo snel een bestelling thuis gekregen.

Goed verpakt, snel geleverd en ook niet onbelangrijk, lekkere ijn

Voordeel is dat je per fles kunt bestellen uit een groot assortiment. Goede service!

Mooie wijnen, goede website, vlotte levering

Hele mooie wijnen met goede en duidelijke omschrijving. Website is toegankelijk en duidelijk. Bestelproces prima en vlotte afhandeling

Zeer goed en snelle levering

Levering zeer vlot. Prijs kwaliteit zeer top

Snelle levering, goede verpakking, mooie wijnen!

Prima, volgende dag in huis. Goede aanvullende informatie op website over de wijnen

Uitstekend!!

Assortiment top service top.

Als altijd: snel geleverd, maar....

Helaas deze keer een iets te hoge prijs betaald, met een beetje google-en vond ik, achteraf, lagere prijzen. Wat ook jammer was dat ik uit één serie twee verschillende jaartallen kreeg. Maar goed, service heeft een prijs, dat van die wijnjaren vond ik echter minder leuk. Helaas te laat om te ruilen omdat de wijntjes vanavond geschonken worden!

Bedankt voor uw beoordeling. Wat betreft de prijzen van onze wijnen. Met onze service en garantie kunnen wij geen prijsstunter zijn. Wij kunnen niet met meer dan 900 Italiaanse wijnen altijd de goedkoopste zijn. Assortiment, service en garantie heeft ook een prijs. Wat betreft de 2 verschillende oogstjaren. Onze excuses hiervoor zou niet mogen gebeuren. Omdat wij dit probleem al onderkenden hebben wij de afgelopen 2 weken van alle wijnen de oogstjaren gesplitst naar verschillende artikelen, zo willen wij in de toekomst voorkomen dat 2 oogstjaren op het schap bij elkaar staan.

Op de gok gekochte wijn voldoet helemaal aan omschrijving

Voor een klant als relatiegeschenk een wijnpakket. De klant is een wijnkenner. Ik niet. Moest dan ook afgaan op de omschrijving. Gisteren had ik een hele blije klant aan de lijn die zeer onder de indruk was van de gekozen wijn. Levering was de dag na bestelling. Dik tevreden dus!

Perfect adres voor Italiaanse wijnen

Perfect adres voor Italiaanse wijnen. Breed aanbod, leuke proeverijen en acties, en zeer snelle levering. Enige jammere is dat je de originele wijndoos niet geleverd krijgt omdat de wijnen in een stevigere variant moeten ivm vervoer.

goede bezorging

perfecte wijn goede smaak[ Puglia]

Verbazingwekkend snelle levering!

Begin van de avond de bewuste wijn geproefd in een restaurant. Thuis opgezocht en besteld bij Villa Fattoria. Villa Fatttario komt haar belofte na om de volgende dag te leveren. Top! De wijn is uiteraard prima.

Prima ervaring

Verrassingspakket gekocht Black Friday. Echte korting en leuke verrassende wijnen. Alles tijdig geleverd met heldere communicatie.

Mooie selectie van top wijnen

Mooie selectie van top wijnen. Zending op tijd ontvangen.

Aantrekkelijk en ruim assortment, prompt geleverd

Villa Fattoria biedt een prachtig assortiment italiaanse wijnen. Bestelling wordt snel geleverd.

Steeds correcte service

Ooit wijn met kurk gehad en deze werd probleemloos terug vergoed !

mijn ervaring was goed met meneer van Dijk

Kwaliteits wijnen !!!

Wat een geweldige keuze aan mooie Italiaanse kwaliteits wijnen. Mooie, overzichtelijke website en snelle bezorging. Helemaal gevallen voor de Amarone van Corte Aleardi. Zeer aanbevolen !