perfect

goede opvolging goede levering alhoewel. Bellen, en weg was de bediener. Zag nog juist het achterste van de camionette. Hadden we niet thuis geweest stond de bestelling aan de deur.

Vlotte reacties en advies op vragen

We moeten de wijnen nog proeven.

Mooie doos wijn besteld. De medewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan bij mijn vragen. De doos is op een door mij gekozen moment netjes bezorgd.

Geweldige keuze

Na onenigheid over prijs direct positief geregeld, perfect

Service parfait

Commande facile sur le site et livraison rapide et comme planifié! De vrais professionnels

Het was helemaal Toppie!!!!

De bestelling ging helemaal goed, de bezorging ging ook helemaal Top!!!!

Vlugge goed verpakte levering

Behoorlijk vlugge aflevering van producten die zeer goed verpakt waren

goed assortiment

Op zoek naar Sardijnse wijn hier het breedste aanbod in Nl gevonden. Snel geleverd

Fantastische Italiaanse wijnen!

Netjes op tijd geleverd.

Lekkere italiaanse wijn

Lekkere italiaanse wijn die niet overal in België verkrijgbaar zijn. Snelle service zoals aangegeven op de website.

Goede wijn, maar omschrijving niet helemaal correct.

De omschrijving ‘fluweelzacht’ van de wijn klopt niet. Enigszins zure tonen waren duidelijk aanwezig.

Heerlijke wijn, fijne service

Er zit passie in villa Fattoria, dat merk je en proef je in de selectie wijnen. Het bevalt mij uitstekend en ik zal er zeker meer gebruik van maken ;-)

Keurig verpakt en een uiterst snelle levering

zorgzaam

veel aandacht voor de bestelling en het verloop daarvan (misschien voor anderen een overkill, voor mij prima). Vond dat beiden wijnen wel erg los in hun verpakking zaten. Die 'rinkelden' in de verzenddoos. Maar wel heel aangekomen.

Mooie kwaliteitswijn heel snel en goed verpakt geleverd.

Brede selectie wijnen, snelle levering. Had eventueel nog afgestemd kunnen worden maar toevallig waren we thuis.

Duidelijke website, het bestellen en de levering verliepen ook soepel.

Goede wijnen, snel bezorgd

Service op niveau

Positief

Positief, correct en snelle service

Snel en goed service

Snel levering van bestelling, niet beschadigd, goede communicatie

Top-notch seller

Great wine selection and extremely fast shipping.

Voortreffelijk.

Perfecte communicatie en levering. En de wijn…? Excellent.

Makkelijke website en leuke aanbiedingen

Als liefhebber voor Italiaanse wijnen ben ik onder de indruk van het mooie assortiment uit de verschillende wijnstreken. De website, bestelling en afhandeling verloopt vlot en makkelijk.

Kwaliteit wijnen en levering ok. Snelheid hangt af van beschikbaarheid maar is door de balk genomen

......

snelle levering en reactie

snelle levering van mijn eerste bestelling-nog snellere reactie op mijn informatieaanvraag!

Duidelijke website met uitgebreide keuze

Vlotte afwikkeling en snelle bezorging