Mirto dichtbij gevonden en niet slecht

De “enige” Mirto nu getest en vergeleken met de Mirto die ikzelf heb meegebracht vanuit Sardinie. Ikword er wel blij van . Jammer dat de Mirto alleen nog maar online te krijgen is. Het is niet zo bekend voor Nederlanders denk ik maar verdient beter. Normaalben ikhelemaalniet zo van likeuren maar deze is goed voor mijn maag en ik voelme er goed bij en ben ervan overtuigd dat het heel gezond is.🤗

Voor een proeverij vond ik bij Villa Fattoria een ruime keuze aan Siciliaanse wijnen. Levering was snel en correct. Volgens de pakbon is de wijn verzonden vanuit mijn woonplaats. Als ik dat geweten had, dan had ik de wijn wel even opgehaald. I.v.m. Covid-19 is de proeverij tot nader orde uitgesteld.

Snel en correct

Correcte en snelle levering van de wijn.

Goede wijnen en punctuele leveringen

Zeer tevreden! 1 minpuntje: Wijnen worden geleverd in mooie grote en stevige dozen, echter de flessen worden verpakt met heel veel papier erboven op, dus heel veel afval.

Beste Harmanna, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij begrijpen jouw opmerking wat betreft het papier dat boven de flessen zit. Dit geeft inderdaad extra afval. Helaas is het zo dat als wij dat extra papier er niet in zouden doen er veel sprake van breuk zou zijn op de flessenhals. Door deze papierprop blijven de flessen keurig onderin de doos en is er geen breuk. Goed om te weten dat de kartonnen dozen en het gebruikte papier gemaakt wordt van gerecycled papier en karton. Met vriendelijke groet, Clement

Veel keuze, prachtige wijnen

Veel keuze, prachtige wijnen

snelle, efficiente bestelling en levering!

Bestellen, online betalen, bevestiging krijgen, fles werd opgestuurd en niet lang erna geleverd. Snel, efficient, zoals het hoort...

Uitstekend aanbod ! Perfecte samenwerking!

Perfecte leverancier

Ikwilnietoverall watvanmoetenvinden. Het ergert mij meer en meer!

Boe!

Redelijk eenvoudig bestellen via de website

Ik heb een keuze gemaakt voor wijnen uit het zuiden van Italië. Deze zijn, na enig zoeken, redelijk makkelijk te vinden op de website. Het aanbod is voldoende groot, ik mis wat diepgang in de beschrijvingen en een kaartje waar de wijn nou exact vandaan komt.... Afrekenen gaat eenvoudig, bezorging is in orde, de flessen zijn goed verpakt. Op dit moment is het nog te vroeg om over de kwaliteit van de wijn iets te zegen omdat ik ze nog moet proeven. Het komt mij voor dat de prijs redelijk is. soms iets hoger dan de markt) Je zou verwachten dat je bij grotere bestellingen een bonus krijgt in de vorm van de 6e fles gratis of zo, maar dit is mij niet aangeboden.

snelle service, mooi aanbod!

Mooi aanbod voor de Italiaanse wijnliefhebber die op zoek is naar het meer exclusievere en moeilijk te vinden Italiaanse topwijnen. Uiteraard ook de gangbare wijnen in aanbod. Correcte prijs/kwaliteit-verhouding, snelle service!

Vlotte bezorging en in een stevige verpakking

En natuurlijk goede Italiaanse wijn

Slordig

Orderverwerking alsmede facturering laat te wensen over.

Geachte heer, wij begrijpen uw punt. Aangezien u ervoor heeft gekozen om een order in de mail te plaatsen met 3 enkele woorden, dan kan het zijn dat wij een verkeerde wijn uit onze uitgebreide selectie kiezen in onze offerte. U heeft verder aangegeven dat de BTW niet klopte. Wij hebben u gevraagd dit toe te lichten en hebben helaas hierop van u geen antwoord gekregen.

TOP!!

Een pareltje om deze rosé in huis te hebben. Prijs kwaliteit verhouding een Topper!! Concurrent Colombette van Henri Bloem( prijs 5,95) Voor mij idee, is er geen concurrentie.

Goede service en snel geleverd

Toen ik op de site tegen problemen met bestellen aanliep werd ik gebeld of ze konden helpen. Daarna direct alles goed afgehandeld en snel geleverd, uitstekende service!

Goede en snelle levering

Naar aanleiding van mijn eenmalig contact kan ik alleen maar zeggen dat het mij echt is meegevallen. Snelle afhandeling en correct. Alleen zou ik de mogelijkheid appreciëren moest ik bij Villa Fattoria wijnen kunnen degusteren! Laat maar weten wanneer het kan en dan hopelijk in Uden! Is daar het bedrijf niet gelegen?

Wij hebben u laten weten dat wij u graag op onze proeverijen willen ontmoeten. Hier heeft u alle gelegenheid om kennis te nemen van de wijnen. Op zondag 15-11-2020 hebben wij onze winterproeverij en op zondag 29-03 hebben wij de Brunello 2015 proeverij. U vindt onze proeverijen naast het vakje om wijnen te zoeken.

Alles ok, allen track en tracé van pakket is niet van deze tijd.

Pakket afleveren op ... vandaag tussen 08:00AM en 21:30.. geen communicatie mogelijk.

Geachte heer. Wij delen uw mening dat de track en trace van Postnl voor Belgie volstrekt niet meer van deze tijd is. Met onze logistieke partner zijn wij op zoek naar een beter alternatief voor bezorging van onze wijnen in Belgie.

snelle levering lekkere wijn

vla vla

Perfect,naar mijn volle tevredenheid

Helemaal prima; snel, profi, vriendelijk aan de telefoon, prima adviezen.

Wat wel jammer was: ik had 6 flessen besteld en daar zouden 2 kistjes bij worden geleverd waar elk 3 flessen in konden. Maar er bleken 2 kistjes bij geleverd te zijn waar maar 2 flessen in konden... dus gelukkig kon ik nog snel naar Gall & Gall voor een extra kistje van 2. Snif, wel jammer, want het was een bijzonder cadeau voor iemand (450 euro aan Barolo), precies uitgekiend op 2 kistjes, en nu waren het noodgedwongen opeens 3 kistjes. Maar goed, geen onoverkomelijke ramp en ik heb er ook niet over gebeld of zo, want ik was verder zeer te spreken over het contact. Groet!

Snelle service !

Lekkere topwijnen, snel geleverd. Super !

Snel lekker en met smaak

Mooie wijnen en voor iedereen en voor elk moment een topper .. heerlijk

Uitmuntend

Snelle leveringen. Keuze uit een ruim assortiment en betaalbarr

All good !

very fast delivery

Een geweldige topwijn.

De wijn is een topwijn, en de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.