fantastisch

ruime keuze uitstekende wijn

Great wine fast delivery great service

Great wine fast delivery great service

Opnieuw prima !

Villa Fattoria beschikt over een meer dan geweldig assortiment Italiaanse wijnen. Deze keer een mooie aanbieding van een Ripasso gekocht, werkelijk prima qua prijs/kwaliteit en keurig snel bezorgd. Koertom, niets mis mee, echt een aanrader !

servicegerichte winkel met duidelijke focus en profiel

Goed assortiment. Fijne service. Duidelijk profiel. Makkelijk bestellen. Sommige aanbiedingen zijn "korting op de toeslag".

Goede kwaliteits wijn en uitstekende service

Top wijnen, interessant aanbod, snelle levering

Koop nu sinds een paar maanden bij Villa Fattoria. Begon met een paar proefdozen. Erg verassende wijnen, een aantal nog nooit van gehoord. Maar allemaal topwijnen. Was ook erg leuk.. onze vakantie naar Toscane ging dit jaar niet door, dus dan maar elke dag wat wijn uit Toscane proeven.. was een leuke formule. Ook over mijn andere bestellingen alleen maar lof. Erg mooie wijnen, leuke aanbiedingen en vaak de volgende dag in huis.

Een goed glas wijn uit Italië

Als een echte Italofiel die jaarlijks ca 4 maanden in Toscane woont, is het prettig hier in Nederland een mooie Italiaanse wijn te kunnen kopen, zodat ik deze niet meer in mijn koffer hoef te stoppen. Bij Villa Fatoria kan ik ze hier in NL ook kopen, prima toch!!

zeer positief

zeer uitgebreide aanbod van italiaanse wijnen prijzen aangepast aand interesse en hoeveelheid perfekte service

Mooi assortiment, veel variëteit en snel geleverd!

TOP

Het is een cadeautje voor mijn dochter. Hoe hij eordt beoordeeld hoor ik later

Mooie Sardijnse Cannonnau gezocht en gevonden!

Mooie Sardijnse Cannonnau gekocht en aangenaam verrast door de zeer vlotte levering.

Een zorgvuldig en verrassend persoonlijk bedrijf!

Een zorgvuldig en verrassend persoonlijk bedrijf!

Binnen 22 uur perfect geleverd!

Levertijd van een week en niet de juiste wijn.

Fattoria heeft mooie wijnen tegen een redelijke prijs. Ik vond de levertijd van een week lang, daarnaast was éen van de geleverde wijnen van 2016 ipv 2015. Fattoria is met een compensatievoorstel gekomen dat ik heb geaccepteerd.

Geachte heer, Wij streven 100% klantenservice na en doen hiervoor onze uiterste best. Wij doen ons werk met mensen en dan is een klantenservice van 99% het meest maximale, omdat er ook wel eens door ons een fout wordt gemaakt. Wij hebben u hiervoor dan ook onze excuses aangeboden. Wij hebben u aangegeven dat u de laatste fles van het oogstjaar 2015 had besteld en dat deze fles niet meer feitelijk op het schap stond. Helaas kan er met vele tienduizenden flessen op voorraad, een keer een afwijking zijn tussen de administratieve voorraad en de voorraad op het schap ontstaan. Wij hebben u toen de minimaal gelijkwaardige 2016 gestuurd en u hiervoor een korting gegeven van 30%. U kon ook de fles terug zenden maar u wilde de korting. Dat u een kleine week op uw wijnen heeft gewacht komt omdat u een wijn heeft besteld, waarvan u kon zien, dat deze op dat moment van bestellen niet op voorraad was en dat de levering 4 dagen later zou zijn.

Dik tevreden

Mooie wijnen. Voor ieder wat wils. Flessen worden stevig verpakt voor transport. De levering is snel.

Heerlijke wijn en goede service

Via mail wordt je op de hoogte gehouden van de Italiaanse wijnen. Bestellen gaat makkelijk en snel. Fijn dat je kunt kiezen op welke dag de bestelling geleverd wordt.

een site met hele mooie wijnen

Ik heb nog geen wijn bij jullie gedronken die niet lekker is.En daarbij is de levering altijd goed.

Goede kwaliteit wijnen, goede service en goede aanbiedingen. Leveringen in solide dozen, goed verpakt. Snelle levering. Een tevreden klant.

super

heerlijke wijnen en een hele snelle levering. vakkundig ingepakt

Goed en snel geregeld

Mooi overzicht en site met zeer mooie Italiaanse wijnen!!

Mooie collectie en snelle levering

Goede keuzes en snelle levering

Ruime keuze uit heerlijke wijnen .. die snel En op tijd geleverd worden. Mooie aanbiedingen ook!

uitstekend!

primpte levering en heerlijke wijnen

Goed verpakte flessen

Mooie selectie, duidelijke toelichtingen

Mijn eerste bestelling met een interessante variëteit. Het prijsniveau ligt wel hoog. Meer wijnen in een meer toegankelijke range zou welkom zijn. Ps 1 van de flessen (Chianti) was bedorven, geoxideerd of kurk, kan gebeuren, maar is er een soort compensatieregeling? Groet, F-J Zwaag