prima service

Uitgebreid assortiment snelle levering.

Gewoon Top!

Al lang klant en fantastische wijnen!

Lekkere wijn & snelle levering

Zeer snelle levering

Super geen enkele klacht.

Prima ervaring.

Alles is vlekkeloos verlopen, ik heb de wijn besteld en de volgende dag kreeg ik hem thuis bezorgd.

Prima verzorgd

Zoals steeds wordt wat beloofd wordt nagekomen.

Stipte levering van een kwaliteitsvolle wijn.

In een woord top

Mooie site, mooie wijnen snel geleverd.

Mooi assortiment en snelle en betrouwbare levering

Een mooi assortiment. Levering is tot dusver altijd snel en betrouwbaar.

een vriendelijke, goede en snelle service!!

Ik had een bijzondere wijn nodig voor een klant van ons en de wijn was een dag na de bestelling al bij ons in huis!

Snel, netjes verpakt en precies wat ik had besteld. Klinkt zoals het hoort, maar is natuurlijk lang niet altijd zo dus ik ben er blij mee!

snelle prompte levering

snelle reactie, flessen goed verpakt

Fijne wijn, snel en correct afgeleverd.

Specialist in Italiaanse wijnen.

snel en netjes

Snelle ontvangst en flessen zorgvuldig en netjes verpakt

accuraat en snel...

het (zelf samengestelde)proefpakket voldeed aan iedere verwachting!

Prachtig aanbod, snelle afhandeling

Villa Fattoria biedt een prachtig assortiment italiaanse wijnen. De afhandeling van een bestelling gaat snel en probleemloos. Helemaal top!

Gewoon goed!

e bestelling, de betaling en de levering gingen volgens het boekje.

Goede wijn, acceptabele prijs, aan huis.

Fijn om regelmatig een aanbod te krijgen van goede wijnen. Ik laat me dan graag verleiden om wijn te proberen of bij succes opnieuw te bestellen. Bestellen gaat makkelijk. Bezorgen gaat snel. Ik word er blij van.

Top service, snelle levering

Eerste ervaring is prima. Goede communicatie en snelle levering.

Snel en efficient Italiaanse Toppers Leveren

De diverse sprekers op mijn digitaal event waren bijzonder blij snel de beloofde wijn aan hun voordeur te zien verschijnen. Over gans Europa, een logistieke prestatie ! www.ufemat.eu Marnix Van Hoe Secretaris-Generaal

Ga beter om met kritiek van klanten

Had een fles besteld inclusief webinar welke als kado bedoeld was. Op de website kon je de datum kiezen van levering. Hoewel de datum gewoon beschikbaar was kwam er geen levering op de gewenste datum. Na het inloggen bleek de fles ook niet verzonden. Direct een email gestuurd waarbij de eigenaar aangaf dat de voorraad op was maar zojuist was aangevuld en direct zou worden verzonden. Toen ik aangaf dat het wellicht handig was om klanten hierover vooraf te informeren kreeg ik letterlijk het volgende antwoord: "Op het moment van bestellen stond bij het artikel "0 op voorraad - in bestelling in Italië, levering midden oktober". U had het dus kunnen lezen en weten. De andere klanten hebben dit wel gelezen" Voor alle duidelijkheid Villa Fattoria, 13 oktober is midden oktober en de website biedt gewoon de mogelijkheid om deze datum als bezorgdatum te kiezen. In plaats van klanten af te branden per email kan meneer beter kritiek ter harte nemen en er iets mee doen! Over kwaliteit van de wijn kan ik helaas niks melden ik vermoed dat deze wel goed zal zijn maar de klantvriendelijkheid laat heel veel te wensen over.....

Jammer dat u zo reageert. Allereerst hebben wij gelijk u onze excuses aangeboden voor de vertraging van 1 dag. Als u een wijn kiest die niet op voorraad is, kan er wel een keuze gemaakt worden voor de verzenddatum, maar als het product er niet is, kan het helaas toch echt niet worden verzonden. Onze passie is onze klanten blij maken met de allerbeste Italiaanse wijnen. Gelukkig zijn er duizenden andere klanten wel blij met ons.

Goede wijnen, snel verzonden. Het was voor een verjaardag, ze hadden het berichtje dat ik had doorgegeven uitgeprint en bij de fles gedaan. Heel fijn!

Goede en mooie wijnen

Goede mooie wijnen. Levering was goed en snel. Bestel zeker nog een keer!

Vriendelijk, klantgericht en bovenal lekkere wijn?

Er was wat fout gegaan met de post levering, via Whatsapp snel opgevolgd en opgelost. Altijd een prettig contact!