Perfecte service.

Daags na de bestelling reeds het pakket ontvangen.

Klantgericht

Goede kwaliteit en snelle bezorging en gratis kaartje voor als je het kado wilt geven. Tekst doorgegeven en is keurig zo overgenomen. Super goed!

Top !!

Mooie website, geweldig assortiment italiaanse wijnen, prima aanbiedingen en snelle levering... wat wil je nog meer ?

De wijnen van VillaFattoria zijn altijd top!

Binnenkort de een Brunello proeverij, nu al zin in!

Snelle service. Keurige levering

Lekkere wijn

De wijn werd wat later geleverd, omdat het veel te koud was om de wijn in een busje te laten staan, -10 gr. Celsius. Dat is natuurlijk wel goed, anders wordt de wijn er niet beter op...

Snel en volledig.

De bestelling is volledig geleverd op het tijdstip dat ik wilde.

Top service en top wijnen!

Altijd mooie wijnen. Prima beschrijvingen en advies, en prijs kwaliteit is heel goed. Aanrader.

Mooie wijnen en snelle levering

Prettig bedrijf om bij hun wijn te kopen.

Snelle afhandeling van de bestelling en goed verpakt.

Goede wijnen snelle levering

Oké

lekkere wijnen snelle levering

Niet goedkoop , maar wel topkwaliteit Italiaanse wijnen

Zou t niet weten, nog niets ontvangen

Bestelling gedaan Betaald Nog niets ontvangen Vanwege de ernstige kou Communicatie is goed We wachten af wann5we onze bestelling gaan ontvangen

Vlotte levering, goed verpakt.

Maar, er is een fles van Isole e Olena met kurk...echt fout. Importeren zelf reeds 22 jaar Italiaanse wijnen dus enige ervaring is er. Overige flessen prima

Snelle adequate levering.

Prima, nu de wijn nog proeven.

Het KAN dus! na 10 jaar Italie terug in Nederland en: yes! super ruime keuze en zeer snelle levering

Ik ben echt heel blij verrast met het assortiment en de 24-hour delivery. Bovendien zijn de prijzen uiterst acceptabel en hebben de wijnen geen reis om de wereld gemaakt om de prijzen te drukken. Heerlijke super Tuscans en Barolo's. Mijn nieuwe vaste leverancier als ik in Nederland ben.

Stop met zoeken!

Op zoek naar een wijn leverancier ...... stop met zoeken. Bij Villa Fattoria zit je goed.

Snelle levering en erg goede rode wijn

Bij het aanschaffen van wijn is van belang dat de manier waarop de aanbieder de wijn omschrijft overeenkomt met hoe je die zelf ervaart. Dat is hier zeker het geval. Was precies zoals ie beschreven was en dus goed.

prima en snel

prima service

uitstekende begeieiding en communicatie vanaf het moment van het plaatsen van de bestelling t/m de levering voor de deur. Pet af!

Snel geleverd en zeer lekkere wijn. Opvolging via mail stap voor stap uitgelegd. Wijn was perfect verpakt.

vlotte, professionele afhandeling

vlotte, professionele afhandeling. Goed geregeld.

snel, maar ik weet niet hoe doeltreffend het advies is

Alles wordt heel snel geleverd, hetgeen voor mij niet zo hoeft. Ik zit nooit direct te springen om een fles wijn. Moet toch eerst rusten Ikweet niet hoe goed de adviezen en mening over de wijn zijn.Veel dure wijnen en minder middenklasse, die voor mij meer is weggelegd.

uitermate snelle levering

zie hierboven

Top zaak mooie wijnen

Top service en kwaliteit neem al 5 jaar wijn af! Top Italiaanse wijnen die je elders haast niet kan vinden