belissima

veel keus, mooie prijs en een snelle service

Prima service, prijzen aan de hoge kant

Goede service, snelle verzending

Goed aanbod van de wijnen die ik zoek. Op telefoon werkt de website niet makkelijk, zo is bijv de login moeilijk te vinden, dit is niet op een gewone computer. Verpakking kan beter, is redelijk maar niet echt overtuigend genoeg om dure wijnen te bestellen!

Slecht

Bestelling geplaatst van de wijnen die ineens nket voorradig is. Dus informatie op de website is niet actueel. Niet teruggebeld worden door klantenservice terwijl dit wel beloofd was. 30 minuten in de wacht staan bij de klantservice en niemand te pakken krijgen. Geen adequate reactie op email die ik gestuurd heb. En tot slot nog steeds geen enkele informatie verstrekt over de status van mijn bestelling noch wijn. Onbegrijpelijk!

Niet voor Belgische klanten?

Ik plaatse mijn bestelling op VillaFattoria, zoals ik altijd deed. Ik kon betalen met mijn (Belgische) Bankontakt, allen kon ik mijn land niet ingeven. Mijn bestelling is bevestigd per email. Daarna kreeg ik een email dat ze 'door 'veranderingen in de wetgeving' ze geen Belgische klanten meer konden bedienen! Er is vrij goederen verkeer tussen Nederland en Belgie in de EU, dus zal het daar aan niet liggen. Mijn bestelling is verplaatst naar een andere webwinkel en ik wacht op de levering. Hopelijk komt het nog.

Snelle levering en mooie overzichtelijke website

Service niet zoals beloofd

De wijn was prima, maar de service rondom bezorging liet te wensen over. Het persoonlijk bericht bij de wijn, waarover op de website werd gesproken was toch niet mogelijk. Heel vervelend als de wijn een kado is en direct bij diegene wordt bezorgd. Daarnaast kon je aangeven op welke dag je het wilde laten bezorgen, maar ook dat lukte niet waardoor de wijn een dag na de verjaardag kwam.

perfect

goede opvolging goede levering alhoewel. Bellen, en weg was de bediener. Zag nog juist het achterste van de camionette. Hadden we niet thuis geweest stond de bestelling aan de deur.

Vlotte reacties en advies op vragen

We moeten de wijnen nog proeven.

Mooie doos wijn besteld. De medewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan bij mijn vragen. De doos is op een door mij gekozen moment netjes bezorgd.

Geweldige keuze

Na onenigheid over prijs direct positief geregeld, perfect

Service parfait

Commande facile sur le site et livraison rapide et comme planifié! De vrais professionnels

Uitstekende service. Prima levering van bestelling

Uitstekende service. Prima levering van bestelling

Veel kennis in huis

Veel keuze ook

Veel kennis in huis

Veel keuze ook

Het was helemaal Toppie!!!!

De bestelling ging helemaal goed, de bezorging ging ook helemaal Top!!!!

Vlugge goed verpakte levering

Behoorlijk vlugge aflevering van producten die zeer goed verpakt waren

goed assortiment

Op zoek naar Sardijnse wijn hier het breedste aanbod in Nl gevonden. Snel geleverd

Fantastische Italiaanse wijnen!

Netjes op tijd geleverd.

Lekkere italiaanse wijn

Lekkere italiaanse wijn die niet overal in België verkrijgbaar zijn. Snelle service zoals aangegeven op de website.

Goede wijn, maar omschrijving niet helemaal correct.

De omschrijving ‘fluweelzacht’ van de wijn klopt niet. Enigszins zure tonen waren duidelijk aanwezig.

Heerlijke wijn, fijne service

Er zit passie in villa Fattoria, dat merk je en proef je in de selectie wijnen. Het bevalt mij uitstekend en ik zal er zeker meer gebruik van maken ;-)

Keurig verpakt en een uiterst snelle levering

zorgzaam

veel aandacht voor de bestelling en het verloop daarvan (misschien voor anderen een overkill, voor mij prima). Vond dat beiden wijnen wel erg los in hun verpakking zaten. Die 'rinkelden' in de verzenddoos. Maar wel heel aangekomen.

Mooie kwaliteitswijn heel snel en goed verpakt geleverd.

Brede selectie wijnen, snelle levering. Had eventueel nog afgestemd kunnen worden maar toevallig waren we thuis.