snelle levering en reactie

snelle levering van mijn eerste bestelling-nog snellere reactie op mijn informatieaanvraag!

Duidelijke website met uitgebreide keuze

Vlotte afwikkeling en snelle bezorging

correct

correct: hetgeen men vraagt, krijgt men. snelle levering: minder dan 24 uur na bestelling

Uitstekende italiaanse wijnen, Clement is echt een specialist

Uitstekende selectie Italiaanse wijnen, mooie Amarones, Barolos en Brunellos uitgezocht. Grootste deel is zelf geimporteerd wat staat voor unieke en mooie selectie

Mooie website en erg overzichtelijk, makkelijk te bestellen.

Uiterst snelle levering

Bij Villa fattoria geen gedoe: je bestelt ('s nachts!) en de volgende dag wordt je pakket afgeleverd. Nog nooit werd ik teleurgesteld in de kwaliteit van de aangeboden wijnen.

Zeer snel bezorgd , uitstekende transactie

Zeer snel bezorgd , uitstekende transactie , goede service !

Super snel bezorgd en fantastische wijnen

Uitgebreid keuze aan allermooiste Italiaanse wijnen. Bezorging was erg snel en zeer goed ingepakt. Graag tot volgende keer.

Goede wijnen en super snel geleverd.

Excellent service

Really fast delivery is a plus!

Keurig en volgens afspraak

Levering was erg snel en product volledig conform wens en afspraak.

oké

Uitstekend verlopen transactie

Goed snel en uiterst professioneel

Snelle en duidelijke website

prima en snel

misschien een idee om iets nadrukkelijker dw optie te vermelden of een houten doosje nodig is. wij kochten best een prijzige fles wijn om kado te geven en hadden verwacht dat deze geleverd zou worden in een houten doosje. dit hebben we zelf achteraf nog moeten kopen.

Bedankt voor uw review. In de rubriek "geschenken" vindt u kistjes voor 1 fles, 2 flessen en 3 flessen. Bij weinig producenten worden nog maar houten kistjes geleverd met de wijnen, dit heeft te maken met enerzijds de kosten en anderzijds met de milieuaspecten. https://www.fattoria.nl/geschenken/

Ruime keuze in Barolo; snel geleverd

Levering was niet helemaal cf de bestelling maar dat is snel opgelost.

Top !

Bijzondere wijnen, goede uitleg, snelle levering. Zeer tevreden !

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Mooi assortiment, normale prijzen en snelle levering!

heel erg goed !!!!

heel snel, en netjes verpakt !!! ik zou er nog wel 6 van willen bestellen en op proef 3 Passi di Orma die jullie rond mailde ..... ...

Snelle levering, mooie wijnen

nog niet alle wijnen kunnen proeven, maar overdonderd door de snelle levering en de smaak van de eerst geproefde wijnen. Aanrader!

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen

Tot nu toe goed.

Ze hebben fijne wijn uit mijn vakantiedorpen waar ik sinds 1987 kom. Antonell in Montefalco, aangrenzend aan Bevagna. In Montefalco maken ze ook de Porchetta di Bevagna, bij Cariani. Dat allemaal samen: Fantastisch.

Wij kennen Castello Colle Massari in Poggi del Sasso en omgeving en hebben u heerlijke wijn geproefd en genoten. Maar wij missen het label DOCG. Bedankt voor u service.

Mooi assortiment, snelle en nette bezorging.

Mooi assortiment, snelle en nette bezorging.

TOP

TOP