Goede wijnen en super snel geleverd.

Excellent service

Really fast delivery is a plus!

Keurig en volgens afspraak

Levering was erg snel en product volledig conform wens en afspraak.

oké

Uitstekend verlopen transactie

Goed snel en uiterst professioneel

Snelle en duidelijke website

prima en snel

misschien een idee om iets nadrukkelijker dw optie te vermelden of een houten doosje nodig is. wij kochten best een prijzige fles wijn om kado te geven en hadden verwacht dat deze geleverd zou worden in een houten doosje. dit hebben we zelf achteraf nog moeten kopen.

Bedankt voor uw review. In de rubriek "geschenken" vindt u kistjes voor 1 fles, 2 flessen en 3 flessen. Bij weinig producenten worden nog maar houten kistjes geleverd met de wijnen, dit heeft te maken met enerzijds de kosten en anderzijds met de milieuaspecten. https://www.fattoria.nl/geschenken/

Ruime keuze in Barolo; snel geleverd

Levering was niet helemaal cf de bestelling maar dat is snel opgelost.

Top !

Bijzondere wijnen, goede uitleg, snelle levering. Zeer tevreden !

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Mooi assortiment, normale prijzen en snelle levering!

heel erg goed !!!!

heel snel, en netjes verpakt !!! ik zou er nog wel 6 van willen bestellen en op proef 3 Passi di Orma die jullie rond mailde ..... ...

Snelle levering, mooie wijnen

nog niet alle wijnen kunnen proeven, maar overdonderd door de snelle levering en de smaak van de eerst geproefde wijnen. Aanrader!

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen

Tot nu toe goed.

Ze hebben fijne wijn uit mijn vakantiedorpen waar ik sinds 1987 kom. Antonell in Montefalco, aangrenzend aan Bevagna. In Montefalco maken ze ook de Porchetta di Bevagna, bij Cariani. Dat allemaal samen: Fantastisch.

Wij kennen Castello Colle Massari in Poggi del Sasso en omgeving en hebben u heerlijke wijn geproefd en genoten. Maar wij missen het label DOCG. Bedankt voor u service.

Mooi assortiment, snelle en nette bezorging.

Mooi assortiment, snelle en nette bezorging.

TOP

TOP

Great purchase experience

Living outside NL I was not allowed for registration to the online shop, after contacting Villa Fattoria via email they put a very transparent offer with international shipment, smooth delivery and great service.

Goede wijn en goede service

Een overzichtelijke site met hele mooie wijnen. De zondag voor kerst besteld en volgens schema op woensdag voor kerst bezorgd.

Snelle levering, breed(Italiaans) assortiment

Snelle levering, breed(Italiaans) assortiment

Veel keuze en snelle service

Veel keize in Italiaanse wijnen, goed beschrijvingen en snelle levertijden met de juiste informatie

mooie collectie wijnen, goede service

grote keuze, mooie topwijnen. Snelle levering

Super snelle levering!!!

Super snelle levering!!!

Hij is er nog de echte wijnkoper!

Voor een dierbare vriend op zoek naar een rode wijn uit Puglia, zeer onbekend terrein voor mij. Met behulp van Villa Fattoria tot een hele mooie fles besloten, verzegeld met was, ingepakt in een kistje volgens afspraak op tijd bezorgd. Het is wel duidelijk dat de Villa verstand heeft van zaken, en bovendien vriendelijk en geduldig is. Ook deelt hij zijn kennis, een heel goed bedrijf, fijn dat het er is.

geweldig

Een prachtige selectie van de mooiste Italiaanse wijnen. De website is overzichtelijk. De verzending en de verpakking van de wijn is helemaal in orde. Complimenten.