Great purchase experience

Living outside NL I was not allowed for registration to the online shop, after contacting Villa Fattoria via email they put a very transparent offer with international shipment, smooth delivery and great service.

Goede wijn en goede service

Een overzichtelijke site met hele mooie wijnen. De zondag voor kerst besteld en volgens schema op woensdag voor kerst bezorgd.

Snelle levering, breed(Italiaans) assortiment

Snelle levering, breed(Italiaans) assortiment

Veel keuze en snelle service

Veel keize in Italiaanse wijnen, goed beschrijvingen en snelle levertijden met de juiste informatie

mooie collectie wijnen, goede service

grote keuze, mooie topwijnen. Snelle levering

Super snelle levering!!!

Super snelle levering!!!

Hij is er nog de echte wijnkoper!

Voor een dierbare vriend op zoek naar een rode wijn uit Puglia, zeer onbekend terrein voor mij. Met behulp van Villa Fattoria tot een hele mooie fles besloten, verzegeld met was, ingepakt in een kistje volgens afspraak op tijd bezorgd. Het is wel duidelijk dat de Villa verstand heeft van zaken, en bovendien vriendelijk en geduldig is. Ook deelt hij zijn kennis, een heel goed bedrijf, fijn dat het er is.

geweldig

Een prachtige selectie van de mooiste Italiaanse wijnen. De website is overzichtelijk. De verzending en de verpakking van de wijn is helemaal in orde. Complimenten.

Bellissimo!

Fantastic service with a great selection of Italian wines and next-day delivery. It's always exciting to receive a wine order, but Villa Fattoria makes it so much better. Grazie mille!

Heerlijk wijn, snel geleverd!!

Vlugge service

Vlotte afwerking

Probleemloos en korrekt

Perfect!

Ongezien keuze aan topproducten, snelle en feilloze levering.

Very reliable and timely!

Perfect delivery and everything was in order! The wine is what we ordered. Thanks, Valeria

Ik ben snel en volledig naar wens geholpen

Ik ben 93 jaar oud en meende te weten hoe wijn kon smaken. Langzaam, door verblijf in Belgie en veel reizen dacht ik een globaal idee te hebben wat de smaak sensatie van wij kon zijn. Dat werdkortgeleden volledig op zijn kop gezet door een volkomen toevallige fles Amarone 2017. Informatie volgende dag leverde de informatie dat Villa Fattoria die kon leveren voor 79.95 per fles. Op Black Friday vroeg ik of dat voor een lagere prijs kon . Ja voor minder dan de helft. 3 flessen besteld, snel en vriendelijk geholpen. Voor de Kerstdagen het perfecte cadeau.

uitstekende levering

Uitstekende wijn en levering gedaan conform de voorwaarden

Zeer uitgebreid en top kwaliteit Italiaanse wijnen

Zeer uitgebreide selectie van de beste Italiaanse wijnen ook in oudere jaren en erg goed prijs-kwaliteitverhouding.

Snel en degelijk

Een wijn die ik op restaurant proefde viel zo in de smaak dat ik er naar op zoek ging. Enkel bij Villa Fattoria gevonden en gelukkig nog een aantal flessen van datzelfde jaar. Daags nadien werden de wijnflessen al geleverd ! Ik was al klant bij een "concullega", maar hier zal ik ook nog wel bestellen.

Perfecte dienst verlening, uitstekende producten

Na wat problemen om via de website te bestellen, werd eea perfect opgelost na telefonisch contact. Uitstekende service

Mooi assortiment

Ik was op zoek naar een specifieke Brunello. VF heeft een mooi assortiment en het doosje werd keurig binnen enkele dagen afgeleverd. Minder blij met de ongevraagde reclame die naar je e-mail adres wordt verstuurd.

Niets op aan te merken!

Mooie wijn adequaat en vlot geleverd bij de jarige..

Heel prettig

Zeer prettig

Snelle en adequate levering

Mijn bestelling was er de volgende dag al.

Prima, de bestelling is snel en onberispelijk geleverd. Prima service!

Prima, de bestelling is snel en onberispelijk geverd, prima service !!!

Vlotte correcte levering, goed verpakt.