Duidelijke website, het bestellen en de levering verliepen ook soepel.

Goede wijnen, snel bezorgd

Service op niveau

Positief

Positief, correct en snelle service

Snel en goed service

Snel levering van bestelling, niet beschadigd, goede communicatie

Top-notch seller

Great wine selection and extremely fast shipping.

Voortreffelijk.

Perfecte communicatie en levering. En de wijn…? Excellent.

Makkelijke website en leuke aanbiedingen

Als liefhebber voor Italiaanse wijnen ben ik onder de indruk van het mooie assortiment uit de verschillende wijnstreken. De website, bestelling en afhandeling verloopt vlot en makkelijk.

Kwaliteit wijnen en levering ok. Snelheid hangt af van beschikbaarheid maar is door de balk genomen

......

snelle levering en reactie

snelle levering van mijn eerste bestelling-nog snellere reactie op mijn informatieaanvraag!

Duidelijke website met uitgebreide keuze

Vlotte afwikkeling en snelle bezorging

correct

correct: hetgeen men vraagt, krijgt men. snelle levering: minder dan 24 uur na bestelling

Uitstekende italiaanse wijnen, Clement is echt een specialist

Uitstekende selectie Italiaanse wijnen, mooie Amarones, Barolos en Brunellos uitgezocht. Grootste deel is zelf geimporteerd wat staat voor unieke en mooie selectie

Mooie website en erg overzichtelijk, makkelijk te bestellen.

Uiterst snelle levering

Bij Villa fattoria geen gedoe: je bestelt ('s nachts!) en de volgende dag wordt je pakket afgeleverd. Nog nooit werd ik teleurgesteld in de kwaliteit van de aangeboden wijnen.

Zeer snel bezorgd , uitstekende transactie

Zeer snel bezorgd , uitstekende transactie , goede service !

Super snel bezorgd en fantastische wijnen

Uitgebreid keuze aan allermooiste Italiaanse wijnen. Bezorging was erg snel en zeer goed ingepakt. Graag tot volgende keer.

Goede wijnen en super snel geleverd.

Excellent service

Really fast delivery is a plus!

Keurig en volgens afspraak

Levering was erg snel en product volledig conform wens en afspraak.

oké

Uitstekend verlopen transactie

Goed snel en uiterst professioneel

Snelle en duidelijke website

prima en snel

misschien een idee om iets nadrukkelijker dw optie te vermelden of een houten doosje nodig is. wij kochten best een prijzige fles wijn om kado te geven en hadden verwacht dat deze geleverd zou worden in een houten doosje. dit hebben we zelf achteraf nog moeten kopen.

Bedankt voor uw review. In de rubriek "geschenken" vindt u kistjes voor 1 fles, 2 flessen en 3 flessen. Bij weinig producenten worden nog maar houten kistjes geleverd met de wijnen, dit heeft te maken met enerzijds de kosten en anderzijds met de milieuaspecten. https://www.fattoria.nl/geschenken/

Ruime keuze in Barolo; snel geleverd

Levering was niet helemaal cf de bestelling maar dat is snel opgelost.

Top !

Bijzondere wijnen, goede uitleg, snelle levering. Zeer tevreden !