Fijne website gevonden voor mijn favo-wijnland

Fijne, overzichtelijke wijnsite. Goede, duidelijke informatie. En een paar mooie wijnen gevonden.

Prima informatie

Directe en gerichte informatie; snelle opvolging.

Enorme keuze aan topwijnen die daarboven op nog eens super snel geleverd worden. Tot de volgende bestelling. Cheers!

Alles correct en volgens afspraak geregeld

snel en goed

snel en goed

Snelle levering, prachtige wijn

Heel mooie en ruime collectie wijnen, gepresenteerd op een zeer informatieve website. Efficiënte communicatie en snelle levering. Hier ga ik zeker terugkomen.

Zeer snelle service, goed en divers aanbod qua wijnen en qua prijs

Supersnelle levering

Zeer tevreden, supersnelle levering.

Great

Great service. The site is easy to navigate, fast delivery, many methods for paying! I highly recommend and I will use it in the future!

Correct!

Supersnel, betrouwbaar en uitstekende wijnen

niet lekker

laatst gekochte rosso di montalcino vind ik niet lekker

Jammer dat u de Rosso van Casanova di Neri niet lekker vindt. Deze Rosso behoort tot een van onze best verkochte Rosso's van een van de beste Brunello Producenten. U heeft hiervan 3 flessen gekocht. ik neem aan dat u nog 2 flessen beschikbaar heeft. Deze kunt u naar ons terugzenden, zonder enig probleem. U kunt hiervoor uw geld terug krijgen dan wel een andere wijn uitkiezen. Wij vinden het ook jammer dat u ons gelijk met een 4 beoordeeld zonder dat u ons eerst heeft benaderd. Wij proberen altijd met onze service klanten zo goed mogelijk te helpen. En helaas kan het een keer voor komen dat iemand een wijn koopt die niet de beste match is met zijn/haar smaakprofiel. Wij horen graag van u, of u gebruik wilt maken van onze service om de wijn terug te sturen en om te wisselen voor een andere wijn of uw geld terug.

Goed, snelle service - prima

Prima web site, makkelijk bestellen en vooral snelle levering!

Vlot, vriendelijk en veelzijdig

Mijn ervaring met Fattoria is dat ik een ruime en veelzijdige keuze krijg van de betere Italiaanse wijnen. Daar heeft Clement een goede neus voor! Telkens word ik op een vriendelijke wijze geholpen (zowel online als offline) en mijn bestellingen worden vlot en correct thuis afgeleverd. Echt heel tevreden!

Mooi op tijd en betrouwbare site

Veel keuzes van wijnen en zeer goede info van alle wijnen dergelijke

Kan beter

De levering was snel maar ik was niet tevreden. Allereerst had ik een kaartje besteld voor bij de wijn, vervolgens krijg ik een geprint A4tje geleverd. Als ik een fles bestel voor deze prijs verwacht ik dat daar een net kaartje bij zit. Ik had het nu net zo goed zelf kunnen printen. Verder miste ik een optie zoals verpakken/strikje/tasje er om heen, in ieder geval iets in die richting omdat ik al had aangegeven dat het om een cadeau ging door het kaartje.

Jammer dat u niet tevreden bent. U hebt een tekst meegegeven die is uitgeprint en bij de wijn gedaan. Helaas hebben wij geen "kaart drukkerij" bij onze wijnen. Wij printen altijd een bericht uit op een A4 papier. U maakt een opmerking dat er geen mooie verpakkingen zijn. Een tasje om de fles netjes in te pakken is er zeker wel. https://www.fattoria.nl/papieren-wijnfles-geschenkverpakking-zwart-wit.html U had ook kunnen kiezen voor een mooi kistje https://www.fattoria.nl/kistje-1-fles.html Jammer dat u dit niet hebt gezien, in de categorie "geschenken" Leek ons een logische plek voor een tasje. Jammer dat u ons nu als slecht beoordeeld terwijl er wel degelijk mooie verpakkings mogelijkheden zijn, die u alleen niet hebt gezien.

Mooie voorraad Montalcino-wijnen!

Voor een redelijke prijs..

Alles volkomen naar wens. Goed verzorgd met een persoonlijk tintje

Subliem!

Snelle verzending. Bestelling is goed verpakt. Steeds zeer lekkere wijn. Zeker een aanrader!

De levering verliep erg soepel. Ook dat je niet percee 6 flessen hoeft te kopen vind ik erg fijn. De wijnen zijn erg mooi en goed!

Snelle afhandeling en verzending

Pakket was zeer snel bij ons thuis. Heerlijke wijn ook bovendien...

Topwijnen !

Supersnelle service, topwijnen.

Le site pour acheter des vins italiens en confiance

Le service est fiable et rapide. Le choix est vaste. Dommage que tout soit en Néerlandais et qu'aucune communication et version du site n'existe en anglais alors que Villa Fattoria exporte...

Amazing

Amazing

Goede service, snelle levering

Prima wijn, snelle levering, goede service

Top service en kwaliteit

Goede service en heerlijke wijn!

Meentweg 86 3454AV De meern

030-66 212 83