Zeer klantgericht

Als vb van klantgerichtheid vind ik het echt klasse dat VF de kist (leeg) mee gestuurd heeft hoewel ik maar 3 flessen daarvan had besteld. Bedankt! JW

uitstekende kwaliteit en service

Meestal heldere omschrijvingen van produkten waardoor een goed beeld te vormen is van een aankoop. Er zijn weinig strubbelingen geweest in jaren mbt de levering. deed zich het voor dan werd het zeer adequaat opgevangen en opgelost. Prima adres tot selectie Italiaanse wijnen

Geen enkele klacht

Aangenaam, efficiënt en correct

Prachtige selectie wijnen, snelle levering.

Fraaie selectie wijnen, fijne mix van wijnmakers met lokale faam (nog niet ontdekt door het grote publiek) en de internationaal gearriveerde toppers. Goede beschrijving van de wijnen met leuke achtergrond informatie. Na bestelling snelle service. Prettig bedrijf om te shoppen.

Uitmuntend

Snelle reactie op de mail, en super snel in huis. Kwaliteit van de wijnen kan ik pas over een paar jaar iets over zeggen ;)

Heerlijke wijn, snel geleverd voor een mooie prijs!

Goede omschrijving van de wijnen, overzichtelijke website en leuke aanbiedingen.

Vlotte service en goed assortiment.

Vlotte service en goed assortiment.

Top website

Geweldig assortiment en zeer goede service.

Was op zoek naar de Gavi di gavi en deze smaakt weer top. Goede snelle levering!!

Top wijnen en goede service

Villa Fattoria verkoopt ontzettend goede wijnen. De wijnen van Capanna zijn mijn favoriet. De eigenaar geeft ook graag meer uitleg over de wijn als je daar behoefte aan hebt. Goede kwaliteit en service

Kwaliteit

Mooie wijnen, redelijke prijs, uitstekend verpakt.

Fantastische wijn; zéér snelle levering; zeer beveiligde levering

Villa Fattoria doet wat beloofd werd. De wijn is lekker. De verpakking is méér dan veilig voor flessen. De snelheid van leveren is buitengewoon ! Een aanrader !

Ze hadden de door mij gewenste Italiaanse wijn en leverde snel

Ik zocht al een tijd wijn van een relatief kleine maar zeer goede wijnmaakster Marisa Cuomo en jullie hadden hem!

Heel snelle levering en heel goed ingepakt

Perfecte levering

En doen wat ze beloven

Vandaag besteld morgen in huis , keurig verpakt top .

Altijd snelle levering van topwijn.

Groot assortiment, goede wijn, prima omschrijving en snelle levering.

Keuze genoeg

Teveel om te kiezen, genoeg om nog te proberen, wellicht iets om te proberen zijn 37,5cl flessies voor acceptabele prijzen,soms 1 hele fles te veel

Top website

Snelle levering zeer mooie wijnen in de aanbieding

Snel en heerlijk bijzonder

Snelle levering van altijd heerlijke wijnen

Superlekker

Prima en snelle levering, erg lekker wijn! Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi product aanbod en promoties. Snelle levering en correcte afhandeling!

Snelle levering en eenvoudig bestellen.

Goed, snel bediend.

Levering volgens afspraak en op tijd, goed van jullie dat keuze gemaakt kan worden om af te halen bij een afhaalkosten. Bij voorkeur geen koerier aan de deur of in de straat.

Meentweg 86

3454AV De meern