Bonne expérience

Un site avec de nombreuses références, un colis soigné et une livraison rapide. Je recommande.

correcte afhandeling

goede berichten wanneer de levering nu nog proeven maar ik weet dat het goede jenever is

Super service en advies

Snelle levering, alles ging prima. Bedankt!

Soepel en behulpzaam

Snelle en vriendelijke service, helemaal top.

Gute Kommunikation und sehr schneller Versand. Top!

Alles super gelaufen, immer wieder gern.

Prima assortiment voor een scherpe prijs

Goede en snelle service en communicatie. Een minpuntje is dat er voor mijn bestelling ongelooflijk veel plastic is gebruikt. Dat zou toch wat eco-friendlier moeten kunnen.

very good - very quick delivery

the only problem was the packaging of the bottles - I sent a message to Maureen about this

Gekregen wat ik gevraagd heb binnen de beloofde termijn.

Fles whisky heel goed verpakt om eventuele transportschade te beperken. Daarom dat ik de hoge verzendkosten goed begrijp.

Snelle levering, goede prijs, hoge verzendkosten.

Eerste bestelling en ik ben positief over Slijterij Vonk. Heb hier een fles whisky gekocht die elders duurder was en had deze volgens mij de volgende dag al in huis. Verzendkosten waren wel prijzig vond ik, één fles voor 10,80, maar dat zegt niets over de winkel zelf.

Te hoge verzendkosten en lange verzendtijd

Meer dan €10,- verzendkosten is bijzonder. Zeker als het dan niet meteen verzonden wordt en ook niet goed verpakt wordt. Dit geeft voor ons toch een nare nasmaak aan de bestelling. Helaas was deze fles alleen nog maar hier te bestellen, anders hadden we het ergens anders gekocht.

Great service

Great service from start to finish I will shop with yous again Thanks

perfect ontvangen

snel en goed ingepakt !

Alles correct verpakt en snel geleverd

Communicatie en levering is goed

Heb enkele flessen drank besteld. Website en winkel werkt zoals het hoirt

aflevering

We zitten in een kantoor pand die 24 uur 7 dagen in de week open is. En dan vind ik het vreemd dat het pakket afgehaald moet worden. Erg vervelend dat dit zo moet gaan...... ik laat niet voor niets iets bezogen.

Goed, verzendkosten zijn wel wat hoog.

Poor wrapping causing the box seriouly damaged

I ordered 2 Hearach batch 5 whiskies, one box is wrinkled and the other is ripped apart. Please advise any follow up.

• Would you recommend us? No

Fast and serious!

Easy to order, shipping information up to date and Bottle well and securaly packed. Very professional. .

Super goede service!

Behulpzaam, snelle service en levering. Kwaliteit en heel veel keuze.

Goede ervaring

Goede ervaring!

gewoon top

Had geen ervaring met Vonk maar ga zeker in de toekomst er vaker naar kijken ps had de tip van een colega Whisky genieter gehad want hij was bij ons niet meer te krijgen

Snelle levering super!

Snelle levering, super

TipTop!

TipTop!

Goede service, snelle afhandeling. Ik ga vaker bij hen bestellen. Dit is een bedrijf die echt service biedt zoals het hoort

Tuiniersstraat 8 1501NK Zaandam

Over Slijterij Vonk BV

Slijterij Vonk is één van de grootste zelfstandige Slijterijen van Nederland. U kunt bij ons terecht voor een groot assortiment aan dranken.