Levering zoals aangegeven

Netjes op tijd geleverd

Excellent fast service

Responsive and helpful

Found a Rare product

I found a rare product which is not in the stores that I usually shopping.I’ve already recommended the store to my friends especially for Beylerbeyi raki. Thanks!

Sneller geleverd dan beloofd een uitstekend verpakt

Goede en snelle service

Bacardi gran reserva especial besteld. Goede en snelle service

Topservice

Helaas was 1 van de producten uit mijn bestelling toch niet voorradig, maar erg netjes afgehandeld door Slijterij Vonk tot grote tevredenheid van mij.

vers fast delivery

Vers fast delivery and super quality/packed Gladly again

Top zaak!

Erg prettige winkel om langs te gaan. Zeer uitgebreide sortering en erg vriendelijk en ook vooral goed adviserend personeel.

I bought a bottle from Italy. Really huge selection, user-friendly website and perfect packaging. Really suggested, it will be for sure only the first purchase!

Absolutely delighted

The order process and shipping was very smooth. I ordered a Balvenie 14 years old peated whisky. My friend received his gift the very next day nicely wrapped for his birthday.

Snelle levering, top

Snelle levering , top

Wrong Delivery Quantity

Dear Sir or Madam, unfortunatly a wrong delivery quantity. 1 less ans so far no feedback. Best regards, Karola

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede website. Makkelijk bestellen en zeer goed verpakt. Plus super snelle levering.

Všetko v poriadku. Spokojnosť.

Odporúčam.

Ondanks foute info op site zeer goed en klantgericht geholpen

Op de site stond in de toelichting dat de bezorgkosten € 9,95 zouden zijn. bij het bestellen in de webshop werd bij het afrekenen echter € 16,95 gerekend. vervolgens heb ik erover gebeld en afgesproken dat na bestelling, betaling en bezorging ik het verschil teruggestort zou krijgen. Dit is ook netjes gebeurd.

Easy fast

Thanks all perfect

Snelle levering en prima verpakt.

Snelle en goed verpakte zending.

Duidelijke website. Snelle verzending en goed verpakt.

Tóp tent!!

Vriendelijke medewerkers. Kennis van producten. Zéér ruime keus. In voor een grapje. Voelen klanten haarfijn aan!!! Aanrader.

Geweldige winkel

Whisky’s galore

Good packing, fast international delivery.

Good packing, fast international delivery. I'm very satisfied.

• Doporučili byste nás? Ano

Snel en duidelijk

Ik bestelde een limoncello van Drunken Monkey. Bestelproces en levering verliepen snel en duidelijk. Alles conform verwachting.

Prima en snelle levering

De levering is zoals het hoort, prima volledig en snel.

Alles in Ordnung und sehr schnelle Lieferung.

-übersichtlicher online-shop -mehrere Bezahlmöglichkeiten -Alles wird gut verpackt und sofort versendet

Over Slijterij Vonk BV

Slijterij Vonk is één van de grootste zelfstandige Slijterijen van Nederland. U kunt bij ons terecht voor een groot assortiment aan dranken.