Goede online service

Een mooie fles gekocht op de website en laten bezorgen. Vanaf bestellen tot en met afleveren top geregeld! Fles was met paar dagen binnen!

Fast and efficient

Product delivered very rapidely. I will command again. Thanks

Thank you so much

snelle verzending. Zorgvuldige verpakking

Prima advies en service.

Kreeg een zeer kundige medewerker aan de telefoon, hij wist veel over het product waar ik als “leek” vragen over stelde. Kon mij goed adviseren over de whisky. Prima service, Whisky via de website besteld en persoonlijk opgehaald door de jarige. Kundig en prettig geholpen.

Good service

Good service. Nice shop.

payment

Payment took a bit of time and effort. It would have been better if it was smoother. Thank you.

Sehr schnelle Lieferung, sehr gut verpackt, toller Cognac

Wir haben den François Peyrot Heritage Cognac Lot 50 im Cafe Imperial in Prag getrunken, und haben daraufhin den Lot 60 Cognac hier bestellt. Wir wurden nicht enttäuscht, schnelle Lieferung, sehr gut verpackt, sehr gute Kommunikation zwischen dem Händler. Wir werden wieder bestellen! Vielen Dank

Groots

Goede prijs, enorm assortiment, vriendelijke medewerkers en goed bereikbaar. Ik kom een keer terug,

Correcte afwikkeling van mij 1e bestelling.

daags na de bestelling keurig verpakt verzonden.

Schnelle Lieferung PayPal und Versand kostet extra

Die Bestellung ist zügig eingetroffen und war gut verpackt. Der Versand ist relativ teuer und für eine Zahlung mit PayPal werden extra Gebühren verlangt. Bei deutlich über 200€ Warenwert hätten kostenloser Versand und keine zusätzlichen Gebühren der Zahlungsmethode, zu fünf Sternen geführt.

Prima tevreden .

Jammer dat de bestelling bij twee stopte. Had bij deze verzendkosten graag meer flessen afgenomen.

Erg goed

Het was snel en goed geleverd. Geen problemen verder er mee, zeker een aanrader

Groot assortiment

uitstekend

Zeer goede communicatie, product goed verpakt en snel verstuurd

Michel

Fast delivery! All bottles packed perfectly. This is what you expect.

Gewoon een goede ervaring

Duidelijke website, snelle bevestiging en verzending. Goede verpakking. Graag weer.

Heel erg tevreden

Overzichtelijke website met een ruim assortiment aan dranken. Bestellen en betalen gaat heel gemakkelijk. Supersnelle levering, voor 12.00 uur besteld de volgende dag in huis. Zoals gezegd, heel erg tevreden.

Great service. Recomended

Quick shipping, great package, overall 5/5

Thanks

All good

Zeer goed en snel antwoord

Had zelf een foutje gemaakt met het verkeerde adres op te geven. Dit werd keurig netjes goed afgehandeld. Enige min punt is dat vanuit post nl de bezorg tijd al 4 keer is uitgesteld maar daar kan slijterij Vonk niks aan doen.

Hele mooie zaak

Behulpzaam, ruime keuze

Shipping to Japan

I ordered some whiskyes and asked to ship to Japan. I'm satisfied the correspondence.

Vriendelijk aan de telefoon, op al mijn vragen antwoord, de juiste fles Faustino Rioja gran reserva 2008, was hele zoektocht deze fles te bemachtigen en bij Vonk de juiste gevonden dank u wel

Topp performance

Topp performance

Nice stock, great service

Tuiniersstraat 8 1501NK Zaandam

Over Slijterij Vonk BV

Slijterij Vonk is één van de grootste zelfstandige Slijterijen van Nederland. U kunt bij ons terecht voor een groot assortiment aan dranken.