I love you

The best Shop!

Zonder retour was het een perfecte ervaring geweest.

Ik heb eerst een maat te klein gekocht en vond het wel teleurstellend dat er nog geen gratis retour was. Ook duurde het best lang voor de whatsapp service van mensquare om te antwoorden. Voor de rest hele goede ervaring gehad met snelle leveringen en mooie producten.

Hi! Bedankt voor de eerlijke review, we nemen de kritiek punten mee en doen ons best om jou in de toekomst van een nog betere service te voorzien! Groeten, Jacko Mensquare

Geen prettige ervaring

Dit was mijn eerste ervaring met Mensquare, überhaupt de eerste keer dat ik designer kleding koop via een Nederlandse website. Via mijn Facebook & Instagram kwam meerdere keren een gesponseerd bericht voorbij waar jullie adverteren met een zwart / geel Off White T-shirt. In die zin prima marketing dat het bericht bij de juiste doelgroep te recht kwam. ADE stond voor de deur en dit shirtje had precies de iconische kleuren van het evenement. Op de dag zelf dat ik het shirtje wilde gaan bestellen zag ik een kortingscode van 10% op het item. Als of het meant to be was bestel ik het shirt in maat L, kleur zwart, reken af & wacht mijn bestelling af. Ik krijg het pakketje binnen, Ik open het pakketje & zie tot mijn stomme verbazing dat ik het item in de verkeerde kleur heb gekregen namelijk in het wit. Ik bel direct naar de winkel dat er iets niet klopt en wordt zoals gebruikelijk excuses aangeboden & ik krijg een retourlabel opgestuurd om het verkeerde item terug te sturen. Het is relatief netjes afgehandeld maar ik ga een privé situatie schetsen niet zo zeer om op te scheppen maar om mijn standpunt pijnlijk duidelijker te maken: Ik ben artiesten manager voor beroep, met zeer succesvolle artiesten in mijn stal zoals Afro Bros & Trobi. Ik geef maandelijks veel geld uit aan designer merken als Givenchy, Off white, Balmain, etc. Hadden jullie je werk goed gedaan hadden jullie er een klant bij die maandelijks op de site kwam shoppen. Jullie hadden 1 taak, 1 taak en dat was al te veel gevraagd even een zwart shirtje in een pakketje stoppen & op de post doen. Ik winkel al jaren op Farfetch & heb dit in 6 jaar tijd 0 keer bij hun meegemaakt, ik winkel 1x op een Nederlandse site en het gaat meteen fout.

Hi Nicky, Nogmaals excuses voor het verloop van jouw shop experience bij Mensquare. Ik wil je graag als klant behouden en laten zien dat wij jou wel de juiste service kunnen leveren. We scoren doorgaans hoog in onze beoordelingen en de ervaring die wij jou hebben aangeboden staat haaks op de passie die wij elke dag in ons concept stoppen om onze klanten van een hoge service te voorzien. Ik hoop dat wij in contact kunnen komen! Ik hoor graag van je. Groeten, Jacko Mensquare

Goede aanbieding, snelle service!

Goede aanbieding, snelle service!

Hi Chris, Thanks voor de feedback! Groeten, Jacko Mensquare

Geef normaal geen reviews, maar voor deze jongens 5 sterren goede communicatie en snelle levering

Hi Jimmy, Super bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We hopen jou snel weer online of in de winkel te mogen verwelkomen! groeten, Jacko Mensquare

Niets op af te dingen

Prima. Nette levering.

Hi Perry, Thanks voor de feedback! groeten, Jacko Mensquare

Fantastische service

Fantastische service! Mooie webshop met nog mooiere merken. Sweater besteld de volgende dag al in huis. Luxe verpakt zoals een kado. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hi Paul, Bedankt voor de feedback, wij hopen tot snel! Groeten, Jacko Mensquare

De trui van mijn zoon kon de volgende dag niet geleverd worden, ik werd keurig gebeld dat het een dagje later werd!

Hi Geralda, Thanks voor het meedenken! groeten, Jacko Mensquare

Goede service, snelle levering. Keurig terug gebeld over een bestelling. Ga zo door!

Hi Marieke, Thanks voor de feedback! Groeten, Jacko

Good management

Edit: After some time manager sent me messes he and resolved my problem. They gave me a partial refund. Good management service Shipping was so quick but my hoodie has a defect, I think you should check a hoodie before the shipping

Hi Mikolaj, First of all I want to apologize for the defect on the hoodie! I want to offer you a solution, can you please contact me at jacko@mensquare.nl Kind regards, Jacko Team Mensquare

Supergoed

Ik had de schoenen en ontving direct een bericht. De schoenen werden snel geleverd

Hi Benjamin, We hopen dat je veel plezier aan de schoenen gaat beleven en thanks voor de feedback! groeten, Jacko Mensquare

Perfect.

Beste prijs, beste service en bezorging!

Thanks voor de feedback! groeten, Jacko Mensquare

Top service !

Top service !

Hi Sven, Fijn om te horen dat je de service als top hebt ervaren! groeten, Jacko Mensquare

Alles word netjes afgewerkt

Hi Miranda, Thanks voor de feedback! Jacko Mensquare

Super snelle levering en top geleverd!

Hi Cris, Thanks voor feedback! groeten, Jacko Mensquare

De off White belt medium grey gekocht, had hem gelijk de volgende dag binnen. Echt top

Hi Peter! Thanks voor jou feedback! Groeten, Jacko Mensquare

Vriendelijk en deskundig personeel

Een off white sweater besteld online werd gebeld Om toch over de maat te hebben om misverstanden te voorkomen moesten hem toch ruilen hebben we in de winkel gedaan werd drinken aangeboden en omdat we de reis toch hadden gemaakt ook maar nog iets extra's aangekocht. Ik las dat retourneren op eigen kosten is dat is dan 1 verbeter puntje. Verder een top winkel

Hi Eric! Thanks voor je review, wij hopen jou snel weer te zien online of in de winkel! Groeten, Jacko Mensquare

best goed

De levering is lekker snel (voor 16:00 besteld=morgen in huis), ze verkopen exclusieve merken. Je moet wel betalen voor retourneren en dat is wel jammer. 4+ sterren als ze ons, de klanten, gratis laten retourneren!

Hi Daniel! Thanks voor de feedback! We nemen dit punt mee in de verbetering van onze website! Groeten, Jacko Mensquare

Goed product en snel geleverd.

Hi Sanne! Thanks voor de feedback! Groeten, Jacko Team Mensquare

Super winkel !

Snelle levering en mooi/stevig ingepakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen !

Hi Bo! Thanks voor de feedback! Fijn dat je tevreden bent! groeten, Jacko Mensquare

Fijne levering

Snelle levering, mooi verpakt, mooie korting 1 minpunt, dure verzendkosten

Al een paar keer besteld, snelle levering, goed verpakt. Ik kom snel eens langs in de winkel !

Hi Sammy! Thanks voor de positieve feedback! Wij zien jou graag terug in de winkel!

Goede en snelle levering

Thanks Roelof!

KLANTVERWACHTING OVERTREFFEN

Telefonisch een check doen of ik zeker was van de gekozen maat, was helaas niet in de gelegenheid om op te nemen. Kreeg er gelijk een appje achteraan. Dan streef je naar tevreden klanten! Thanks!!!

Thanks Persijn! We hopen je snel terug te zien en veel plezier met je aankoop!

Snelle levering. Ondanks fout invullen van adres toch snel geleverd en netjes opgebeld. Top!

Hi Ellas! Super om te horen dat jij tevreden bent!