Snelle levering en snelle retournering

Goed, behalve de terugbetaling, na 5 werkdagen nog niets??

Helemaal top

Alles netjes echt top

Goede ervaring!

Willen je graag goed helpen en nemen daar ook zeker de tijd voor! Aardig personeel en mooie kleding

Snelle bezorging en goede service

Betrouwbaar en snel

Super snelle levering en ik werd goed op de hoogte gesteld!

Everything perfect

Kind response and fast shipping.

Goede afhandeling

Snelle bezorging maar ook de retournering is snel verwerkt. Hele goede service

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Snelle levering

Super snelle en goede service! Je kan goed je pakketje in de gaten houden en een hele snelle levering.

Geweldige service

Top service , same day delivery is echt een onderscheiding !! , netjes en luxe verpakt , top !! Bestel hier zeker weer

Geweldige Collectie

Super snelle service Geweldige Collectie voor Heren... Een echte aanrader om hier te kopen.. Thnx voor de hoede service

Topservice

Snelle levering, snelle retourverwerking en professionele klantenservice. Werd netjes gebeld de dag na ontvangst of het pakket in goede orde was ontvangen. Aangegeven dat ik pakket inmiddels alweer retour had gestuurd i.v.m. een tè grote maat. Heel snel omgeruild voor een nieuw exemplaar in een kleinere maat, deze was binnen no time geleverd. Thanks!

Goede aanbod omtrent betalen in 3-delen.

Vrijdag besteld, helaas nog steeds niks binnen (dinsdag inmiddels). Track an trace is spontaan niet meer te volgen, waar dit aan ligt? Geen idee. Staat alleen “bestelling vertraagd” meer niet. Dit is een probleem van PostNL, maar toch zonde dat de site vermeld dat het de volgende dag binnen is (maandag na weekend). Voor de rest geloof ik wel dat ze alles eerlijk doen en het goede kwaliteit is.

Snel en topservice

Makkelijk besteld, supersnelle levering en ruime voorraad

Goede snelle service!

Laat in de avond besteld En de volgende dag toch nog afgeleverd

Snelle service!!

top!

Good Service

We could change the delivery address after shipping the parcel, good communication and service!

Heron Preston sweater

Super snelle levering binnen 7 uur na bestelling had ik het in huis. Absurd snel. Thx

Nette service en snelle levering

Vanaf bestellen tot bezorgen helemaal goed s’morgens besteld s’avonds in huis , en prima op de hoogte gehouden doormidden van E mail

Top levering

Snelle levering, goede kwaliteit. Kon alles volgen via track en trace en kreeg zelfs een bericht dat het geleverd was.

Mooi assortiment

Ruime keuze, goede afwikkeling mbt retourneren

good

good