Great

Mensquare belde zelfs op om te verontschuldugen voor verlate bezorging. Nog nooit meegemaakt! Top

Good price, fast delivery

Good Price, fast delivery.

Geweldige service en mooie winkel!

Fysieke winkel treurig.

De tweede keer dat ik hier binnenstap. Personeel is drukker met elkaar bezig dan met de klant. Je wordt genegeerd terwijl personeel staat te roddelen over andere klanten (!). Ik had eea online gezien en wilde dat kopen, maar ben zonder iets (en zonder gedag gezegd te worden) vertrokken.

Hoi Sjoerd, Wij balen er erg van dat jij dit op deze manier hebt ervaren! Dit is niet waar wij voor staan en wat wij willen uitdragen naar onze klanten. Graag komen wij met jou in contact, wij hopen dat je hier voor openstaat. Met vriendelijke groeten, Jacko Mensquare

Zeer slecht

Telefonisch contact opgenomen met winkel en per mail met een klacht na 1x wassen van een tshirt die nieuw is! Zie je opeens kleurverschil en geen antwoord niks!!!!!

Excellent

De service die Mensquare is uitstekend. Vooral het personeel is heel erg aardig en bieden uitstekende klantenservice. Je voelt je net thuis wanneer je direct de winkel in loopt. Er wordt geen druk gelegd tijdens het kiezen en passen van een kledingstuk. Bovendien geven zij hun persoonlijke mening.

Goede producten, snel geleverd, service in winkel perfect

Ik heb de winkel in Breda als prettig ervaren alsmede de service. Producten kwalitatief goed. Prijs is soms te hoog gegrepen voor mijn portemonnee. Maar mijn zoon is er blij mee.

Altijd goed

Mensquare is een super winkel, altijd goede top service

Topzaak!

Personeel is erg behulpzaam, professioneel en heeft er verstand van! Zeker weer binnenkort goed gaan shoppen hier!!

Friendly & helpful

Mensquare were helpful & courteous with their service, the product was as described & in mint condition & fitted perfectly.

Dear Tosin, Thanks for your review! Kind regards, Jacko Mensquare

Prima shop

Snel geleverd, makkelijk bestellen via de site. Netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en levering. Niks op aan te merken. Gewoon zoals het hoort. Sympatieke eigenaar ook wanneer ik in Breda ben ga ik altijd even langs.

Super snelle levering!

Super snelle levering, top kwaliteit broek, helaas te klein dus retour gezonden. Volgende dag al bevestiging ontvangen dat de retourzending was ontvangen.

Snel en netjes geleverd! Top!!!

Top service, mooie kleren

Alles zoals beloofd

Niks op aan te merken

Makkelijke site+ snelle levering. Eenmaal aangekomen is product netjes in papier ingepakt (geen plastic dus heel fijn).

10/10

Thanks boys!

Bestelling niet helemaal gelukt, na t bellen perfect geholpen

Geweldige service

Onlangs in de winkel geweest en geweldig geholpen. Personeel is supervriendelijk en er was een foutje gemaakt langs hun kant met het doorgeven van de prijs en dit hebben ze geweldig opgelost door mij het artikel mee te geven voor de vertelde prijs (deze was aanzienlijk lager). Ga hier zeker vaker langs!!

Goed geleverd en op tijd

Niet nep en goede kwaliteit

Goede site en snelle levering, maar jammer dat je €7 euro retour moet betalen.

Altijd hele goede service! Aardige medewerkers!

Top gozers

Goeie service koop al mn dure shirtjes bij hun

Snelle verzending en een goede prijs! Perfect!

Super goed

Goeie service

Top bedrijf!

Levering was top, producten binnen afgesproken termijn ontvangen! Ik ben zeker van plan om nogmaals een bestelling te plaatsen.

Halstraat 36 4811 HX Breda

765220525