Suuper snel en nette mails

In de ochtend besteld en eind middag was het er al top service

Duidelijke website en snelle levering

I don’t have the product

Omg

• Would you recommend us? No

Smooth

No problems , and delivered next even during the pandemic

Harstikke goed

Ik had een off-white riem besteld op woensdagavond en vrijdag was hij er al. De riem was authentiek zoals verwacht.

Ik kom er vaker. Het personeel is aardig en behulpzaam, ze geven eerlijke meningen over hoe kleding je staat

Me bestelling was snel geleverd en mooi verpakt !

Goed geregeld!

Snelle levering! Ik had een verkeerd item ontvangen maar diezelfde dag was t al geregeld door even langs de winkel te gaan!

Snelle levering, top service

Snelle levering en top service ivm uitleg over welke fit je moet pakken.

Hele fijne communicatie

Ik heb gebeld om een bestelling te annuleren. Werd heel snel in gang gezet en afgehandeld. Bedankt!

goede producten

ik vind dat jullie goede producten hebben en uitgebreide keuze, maar erg vervelend dat jullie geen gratis retour hebben zoals zalando etc. dit zorgt er voor dat k twijfel of ik het product haal want misschien pas ik het niet en ben ik 8 euro voor niks kwijt

Top service!

Altijd een top service, optijd geregeld en natuurlijk altijd mooie kleding!

Opzich goed

Had bet product terug gestuurd om te RUILEN maar kreeg t geld terug inplaats van een nieuwe broek en het product was niet optijd en werd niet aangegeven

Uitstekende service. Alles mooi ingepakt veel mooie merken die je ergens anders niet Makkelijk kan vinden.

Goede service en kwaliteit

ik zocht naar een bepaald artikel. Voor 16:00 besteld volgende dag was ie om 12:00 al bezorgd en nog goede kwaliteit ook.

Prompt and worth the money

Fantastic!

Snelle verzending en goed product

Pakket was er snel en precies zoals omschreven, veel duidelijkheid over wanneer het pakket aankomt!

Fast delivery

Clear website for brand clothes with promotions.

Top Zaak

Altijd prima geholpen. Nette mensen.

beste winkel die ik ken

altijd met veel kennis en goede hulp. ze proberen niet te verkopen maar juist de perfecte outfit voor je te vinden. top collectie en top personeel met kennis van de winkel en de trends.

Hoi Mathijs, Bedankt voor dit supper toffe compliment. Wij doen elke dag weer ons best om jullie van de beste service te voorzien. Zoals jij al aangeeft staat bij ons eerlijkheid hoog in het vaandel en willen wij jou alleen de perfecte outfit verkopen. We hopen jou snel weer te zien! Groeten, Jacko Mensquare

Mooie merken, professionele omgeving

Mooie merken

Hi Rob! Thanks voor het compliment. Wij hopen tot snel! Groeten, Jacko Mensquare

Ik vond het bestellen super

Super goede service en echt binnen 2 dagen in huis ook optijd als aangegeven

Hoi Lisa, Thanks voor de positieve feedback! Wij proberen altijd onze service na te komen. We hopen jou snel weer te zien online of in de winkel. Groeten, Jacko Mensquare

Great experience

Amazing fast shipping despite the global situation many thanks

Hi Luke! Thank you so much for your kind review. It is highly appreciated. We hope to see you again online soon! Kind regards, Jacko Mensquare

Top ervaring, snelle levering

Snelle levering, duidelijk geïnformeerd via de mail

Hi Daan, Thanks voor de complimenten! We zien jou graag terug online of in de winkel! Groeten, Jacko Mensquare

Halstraat 36

4811 HX Breda