Topprodukt

Op de zondag online een Floris Leon houtkachel besteld en dinsdags al geleverd thuis, inclusief de bijbestelde dakdoorvoer, krasbestendige buis en toebehoren. Mooi produkt voor een goede prijs. Helemaal happy.

Maakt tijd voor de klant

Dan heb je spoedig spullen nodig maar helaas ze zijn dicht las ik op de site. Word ik de volgende ochtend gebeld of we op een bepaalde tijd tóch lamgs kunnen komen om de spullen op te halen. Wat een flexibiliteit. En nog op de valreep informatie gehad over de installatie die we zelf uitvoeren.

Goed naar verwachting

Helaas niet verteld dat btw niet is inbegrepen

UITSTEKEND VOORLICHTING MET GROTE KENNIS VAN ZAKEN

WE HADDEN EEN VERKOPER DIE ONS VOORLICHTE EN NIET AANDRONG OM TE KOPEN EEN HELE LEUKE ERVARING EN ZEKER EEN AANBEVELING VOOR EEN IEDER.

Ongevraagd uitstekende telefonische service

De mogelijkheid om een stuk pijp te ruilen werd aangeboden zonder erom gevraagd te hebben. Perfecte service.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Top!!

Aardige mensen klantvriendelijk. Kijken en denken goed met je mee wat voor jou het beste is. Keuzes worden netjes onderbouwd hoe,wat en waarom.

Super service en advies

Goed advies gekregen en een hele goede service aangezien ik zelf achteraf een kap met vonkenvanger wilde hebben mag ik mijn gespoten kap omruilen.

Snelle reactie op mijn vraag en nog een extraatje toe! Super!

Topbedrijf

Ze reageren supersnel op mails en als er iets verkeerd wordt besteld dan passen zij dat direct voor je aan.

Ben zeer tevreden over de service en voorlichting. Veel kennis voorhanden. Kwaliteit prijs verhouding iin balans.

Zeer goed geholpen in winkel in kampen

Wat wij besteld hebben is gekomen en wat we over hadden kon terug zeer netjes en klant vriendelijk

Goed geholpen, telefonisch advies vóór de aankoop. Uiteindelijk de houtkachel compleet met rookkanaal en toebehoren via webwinkel gekocht. Alles netje afgeleverd. Wanneer ik bij de installatie nog vragen heb krijg ik telefonisch advies.

ABC kachels is klantvriendelijk en behulpzaam

De houtkachel is bij mij bezorgd. ABC kachels maakt gebruik van een externe vervoerder. Degene die de haard bij mij kwam afleveren was een onvriendelijk persoon en niet echt bereidwillig. Koste moeite om de haard iig in de schuur neer te laten zetten. Commentaar was: al teveel tijd kwijt 🙃. Kortom ABC 👍 Vervoerder 👎

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldig bedrijf super service goede hulp bij aanschaffen kachel Dit bedrijf is een aanrader

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken goed mee met mij als klant. Kijkent naar de situatie.

Telefonisch kreeg ik ze niet altijd te pakken, maar verder blijf vooral doen wat jullie doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundig personeel en zeer correcte en snelle levering. onze kachel op zaterdag besteld en op woensdag stond hij brandend en wel in onze keuken. top prijs kwaliteits verhouding

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies en tips gekregen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

duidelijk, no nonsens, vakmanschap druipt er af!

geen te noemen mbt onze bestelling.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vakkundig terzijde gestaan bij het aansluiten van een houtkachel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

op de bevestiging van de bestelling na heb ik tot op heden nog niets vernomen van dit bedrijf, het lijkt mij sterk dat mijn geld nog niet binnen is. toch 'n beetje 'n teleurstelling.

Pluspunten

Word perfect geholpen bij bestelling.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keurig geholpen in de showroom. Alles prima verlopen. Ik wilde de kachel graag zien. Zodoende was ik naar Kampen gereden. Een dermate groot bedrag besteden, terwijl je het voorwerp niet gezien hebt, gaat me wel wat ver. Zodoende. Inmiddels staat de schoorsteen. De kachel volgt spoedig hopelijk.

Geen punten.