Problemen worden altijd naar volle tevredenheid opgelost.

Goed, wacht nog op de bezorging

Goed, wacht nog op de bezorging

prima kwaliteit en levering

Al jaren prima kwaliteit en levering

Al vele jaren klant tot volle tevredenheid.

Prima kwaliteit van de producten en sinds een aantal maanden ook groente van eigen teelt,leuk om te weten dat je groente van zo dichtbij komt en er af en toe langsfiets om te zien hoe mooi het erbij staat.

Nog maar 1x een bestelling gehad maar zondag aangemeld en woensdag de bestelling al op de stoep.

Al eerder groente en fruit van EKOnoom gehad was altijd super. Het leuke is dat hè ook niet zulke gangbare groenten krijgt.

Het zag er allemaal verzorgd uit

Het zag er allemaal goed en verzorgd uit. Het is alleen denk ik wel handig om de bezorgtijd aan te passen op de site. Er staat tussen 3 en 6 uur, maar het pakket werd veel later gebracht. Wij wonen in Sappemeer

Een breed assortiment verse producten!

Weer blij met de lekkere bio producten, fijn om veel keuze te hebben.

Erg goed en betrouwbaar

Heerlijk die echt verse producten van de Ekonoom. Altijd kwaliteit. En nog thuisbezorgd ook Eerlijke en duidelijke site. Verder erg goede en snelle beantwoording van vragen. Top team, top vriendelijk!

Mooie verse producten

Ik bestel regelmatig een Biologisch Groente & Fruit Pakket. De inhoud is altijd anders, maar altijd vers en smaakvol! Leuk om op deze manier ook eens wat andere soorten groente en fruit te eten.

Geweldige service!

Iedere keer ben ik weer blij door de goede service van de Ekonoom!

uitstekkend product, varieteit, dienst en met een echt duurzaam doel en uitkomst

uitstekkend bedrijf met de juiste ecologische benadering en product levering.

Groente en fruit zien er prima uit!

Groente en fruit is prima, beter dan die van veel collega-biologische leveranciers. De zuivel van de Weerribben is wel opeens een stuk duurder geworden, en veel artikelen zijn alleen nog maar per veel te bestellen. Voor ons, 2 personen, te veel, dus daarvoor gaan we naar de concurrent. Jammer!

Teleurgesteld

Jullie hebben echt een super mooie website, helaas verzenden jullie niet naar Hoogeveen, wat ook in Drenthe ligt, dus dat vind ik nogal jammer!

Response from the business owner

Beste Denice, Wij zijn een klein lokaal bedrijf. Voorheen bezorgden we aan huis in heel Groningen en Drenthe, maar nu is dat beperkt tot een groot deel van beide provincies. Daar hoort Hoogeveen helaas niet bij. Groeten, Peter van Kampen

Goede producten en goede service

Smaakvolle biologische producten conform afspraak geleverd. Gangbare soorten groenten en kaas hebben een goede kwaliteit - prijs verhouding.

Stipte levering en goede kwaliteit

Stipte levering en goede kwaliteit. Altijd een gevarieerd aanbod van biologische producten. En ook heel handig in coronatijden.

Goede kwaliteit en service

Altijd op tijd mijn biologische producten netjes voor de deur. Bevalt mij prima!

Snelle en attente service

Bestel al jaren de wekelijkse groenten bij de EKOnoom. Mooi assortiment, goede kwaliteit en als altijd een attente bezorging aan huis.

Zeer breed assortiment, goede service

Al jaren tevreden klant van Ekonoom. Ook al is het bedrijf gegroeid, Peter van Kampen heeft de klantvriendelijke aandacht niet verloren. Als een keer onverwacht iets mis is met de levering direct op klantvriendelijke manier opgelost (een keer fruit teveel gebutst, keer erna iets extra's gekregen). Zeer breed assortiment, ook in (bevroren) vlees, kan zo in de vriezer.

Vers en betrouwbaar!

Tops: Ruim assortiment Versheid Vriendelijke persoonlijke bezorging Melding als product niet geleverd kan worden Milieu vriendelijke verpakkingen Bewaaradvies van groente Tips: Artikelen per stuk verkopen ipv bulk Vast tijdblok voor levering

Online biologische boodschappen, top!

Online bestellen en netjes thuisbezorgd. Wij bestellen altijd de groente- en fruitpaketten en sinds kort ook rauwmelkse kefir. Het ziet er altijd goed verzorgd uit. Elke week andere groenten, dat is fijn voor de afwissseling. En ook groenten die in de gewone supermarkt niet te krijgen zijn of die je zelf niet zo gauw koopt. Dat maakt het leuk. Ook zit er altijd een lekker recept bij.

Erg blij mee

Wij laten nu een aantal maanden de boodschappen door de Ekonoom bezorgen en zijn er heel tevreden over. Kwaliteit van de producten is goed, super dat je van veel groente kan zien van welke boer uit de regio het komt. Bezorgers zijn altijd vriendelijk i.p.v. doodop (zoals bezorgers van bepaalde supermarkten, geen kwaad woord over deze bezorgers, wel over de druk waaronder zij moeten presteren.) Blij met de ekonoom als alternatief.

Perfecte service en bezorging aan huis

Ruim aanbod van kwaliteitsproducten. Jammer alleen dat het diepvriesvlees uit het assortiment is gehaald, omdat het juist goed vlees zonder toevoegingen is. Verder alles perfect en de appels zijn heerlijk!!

jammer

tot nu toe goede ervaringen maar de laatste keer miezerige asperges; aardbeien kleiner dan blauwe bessen en basilicum op pot die er niet uitzag en de volgende dag het loodje legde dat moet beter, maar kan ze wel aanbevelen ze hebben van alles in voldoende mate en in het algemeen van goede kwaliteit

Goede service aan huis

Heel fijn om online biologische producten te bestellen en ze thuis te laten bezorgen! De producten zijn van goede kwaliteit en bezorging was snel en keurig.

prima service

ben blij met de Ekonoom, problemen worden klantvriendelijk opgelost Een ding vind ik jammer, dat is dat je van veel dingen niet een exemplaar kan bestellen, maar moet dan in bulk.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement