Prima producten!

Het fruit en de groentes zijn heel goed! En ze hebben Bulgaarse yoghurt! Op tijd geleverd en netjes in een krat. Blij blij blij.

Prima producten betrouwbaar geleverd

Wij zijn erg blij met de versheid en de kwaliteit van ons grote groente en fruitpakket. Was soms wat magertjes maar inmiddels zijn we ook weer blij met de samenstelling en de hoeveelheid. En niet te vergeten het magistrale Ommelander vloerbrood!. En de levering is steeds correct!

Betrouwbaar & kwaliteit..

Bestellen en leveren zonder problemen, keurig in een krat op de dag die je aangeeft, alles topkwaliteit. Communicatie helder & direct.

Altijd op tijd en netjes geleverd

Heerlijk dat iedere dinsdag mijn bestelling weer voor de deur staat.

Econoom brengt wat ie belooft

Het was de eerste leer sinds 15 jaar geleden. Er is veel veranderd koelauto' s en een heel ruim assortiment. En de klantenkring is erg uitgebreid. De kwaliteit is hetzelfde gebleven: vers en biologisch!

Ondanks het feit dat onze laatste bestelling ruim 3 jaar terug ligt, werd de laatste bestelling probleemloos geaccepteerd. Zelfs in deze moeilijke tijden. Levering zoals gewend netjes, op tijd en verzorgd door een vriendelijke medewerker. Dankjewel!!

Goede producten en prima service

De site is makkelijk, de producten vers en lekker en werden op tijd bezorgd. Echt een fijne service, goede ervaring.

Producten zien er goed en vers uit.

Boodschappen zijn goed verpakt en waren bij de voordeur neergezet. Helaas was de bestelling niet compleet. Glaswerk, havermoutpap en karnemelk, was niet mee geleverd. Maar in deze hectische tijd kan dat gebeuren.

Ik ben tevreden

De producten zijn goed, evenals de bezorging

Prima geregeld allemaal !

Goede kwaliteit en een prima website. Bezorging ook goed op tijd. Aanrader dus !!

Byzonder plezierig bedrijf

Accuraat

Fantastisch bedrijf

Zeer verse producten. Uitgebreid assortiment en het bedrijf doet wat hij zegt. Een dikke Tien van ons.

Snelle levering, goede biologische producten

Fruit en groente erg vers. Ook biologische diervoeding te koop. Vriendelijke bezorger. Super!

Goede service, goede kwaliteit

Zie boven. In het zeldzame geval als er iets niet goed is. Met de bestelling, wordt dit na een mailtje snel en adequaat opgelost.

Heel gemakkelijk boodschappen doen zo. Alles word zo voor de deur afgeleverd. Goede website, boodschappen kun je vast in je mandje doen en die blijven daar in zitten ook bij het afsluiten van de site tot het moment dat je gaat bestellen. Wij vonden het verspakket Smoothie erg lekker, een aanrader:-)

Heel tevreden.

Staat mooi voor de deur en kan het zo naar binnen brengen.

Top kwaliteit, top service!!

Zeer blij dit bedrijf te hebben gevonden! Famtastische selectie

Zowel de Levering als de klantenservice zijn goed.

Altijd goed en betrouwbaar.

Als ze zeggen dat ze leveren (fijne biologische producten) op donderdagavond, dan is dat ook zo. Ik geef altijd het krat meteen weer mee terug.

Ben heel tevreden over de verse produkten. Jammer dat sommige kruidenierswaren niet meer geleverd worden of alleen per grotere hoeveelheid.

Prima producten

Vooral de groente is prima. Ik bestel niet als pakket, gewoon wat ik nodig heb en lekker vind. Jammer dat sommige kruidenierswaren niet meer geleverd worden of alleen per grotere hoeveelheid. Nog een vraagje: Bij elke bestelling moet je aangeven waar de boodschappen neergezet kunnen worden als je niet thuis bent. Kan dat niet gewoon in je account gezet worden?

Response from the business owner

Bedankt voor je opmerking Janneke. De informatie over de plek van levering als je niet thuis bent staat in je account. Die hoef je dus niet steeds opnieuw in te voeren.

Levering en klantenservice zijn prima!

Goede kwaliteit maar magere samenstelling

Laatste grote groente-en-fruitpakket: 3 appeltjes 2 sinasappels 5 mandarijntjes Dit zijn geen 4 soorten fruit 1 zakje winterpostelein 3 zoete aardappels 3 preien 2 zakjes zuurkool Voldoet aan de eisen maar is niet veel van te maken Verder wel wat vaak rode kool en koolraap. Wel erg goedkope samenstelling. Aan te bevelen is de kwaliteit en versheid. Niet aan te bevelen is de variatie. Die is in de zomer wel beter dan in de winter. Op zich logisch. Volgens mij kan die variatie in de winter toch echt wel een tikkie beter. Het is steeds krap aan en soms echt te weinig en goedkoop. Zeker gevoelsmatig.

Response from the business owner

Bedankt voor je commentaar Niek. Je hebt gelijk, in de winter is de variatie minder dan in de zomer. We willen graag zo veel mogelijk uit onze eigen regio in de pakketten en in de winter is er minder beschikbaar. We hebben in deze periode te maken met hogere prijzen van de groenten en het fruit. Dat wil niet zeggen dat we zomaar 1 soort fruit minder in je pakket doen, zoals je aangeeft. Daar is een inpakfout gemaakt, want vorige week zaten ook stoofperen in het pakket. Mijn excuses daarvoor, we doen er morgen extra stoofperen bij, plus iets extra's. Om het weer helemaal recht te zetten ;-). Ok?

Altijd is de bestelling in orde en is er een keer iets niet voorradig dan krijg je daar over een berichtje. Wij zijn heel blij met de Ekonoom.

Mooie producten, thuis bezorgd, vriendelijk personeel.

Prettige communicatie, altijd goeieproducten. Ideaal ineen woonomgeving waar niet zoveel verse biologische producten te verkrijgen zijn.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted