Fantastisch dat ze bestaan !

Geweldig dat de Ekonoom er is. Omdat ik een hekel heb aan supermarkten etc...is het prachtig dat je producten thuis bezorgd worden. Altijd op tijd; altijd vers. Makkelijk zelf even een lijstje maken en hup.....weg en woensdag is Edwin er weer. Het was vanuit de Noordoostpolder even zoeken naar een nieuw adres maar het is gelukt. Dank en nogmaals dank Ekonoom !

Prima produkten, fijne bezorging, maar te vaak zijn produkten niet leverbaar.

Ik ben al jaren tevreden over de Ekonoom. de kwaliteit van de produkten is bijna altijd goed. Verse produkten zijn vaak ook echt vers. De bezorging is vriendelijk en fijn dat het in handige kratjes bij de deur wordt afgeleverd (vooral als het gaat om zware produkten). Maar bij bijna iedere bestelling maak ik mee dat een produkt niet leverbaar (meer) is, terwijl je wel 2/3 dagen van de voren besteld. Ook verdwijnen er soms produkten uit het assortiment en soms zit er een fout in de bestelling. Perfect kan het natuurlijk niet maar dit kunnen wel verbeterpunten zijn.

Vers, mooie groenten en fruit, goede service, vriendelijk personeel

Wat heerlijk wanneer woensdag de bestelling met verse biologische groenten en fruit aan huis wordt afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service.

Heerlijk en smaakvol.

Mijn ervaring met Ekonoom is goed. Heel lekker en smaakvol. Heerlijk brood uit Groningen. Lekkere appels, roze grapefruits. Vol met sap. Heerlijk. Lekkere 'sjippies' rechtstreeks uit de modder. Fijne, smeerbare appelstroop met ijzer. Handig wanneer je geen vlees eet. Veel vegetarische producten. Het merk Soto bevalt me goed, kan in mijn oventje. Handig. Kan zelfs koud gegeten worden! En Ekonoom is lekker dichtbij. Wel jammer dat de diepvriesproducten uit het assortiment zijn. De bloemkoolroosjes uit de diepvries waren verrukkelijk. Bloemkoolroosjes zoals bloemkoolroosjes horen te smaken. Heerlijk. Sommige artikelen zijn wel een beetje duur. Ik heb het niet zo breed; een smalle beurs. Maar de levensmiddelen die Ekonoom verkoopt zijn heerlijk. Helemaal niet te vergelijken met welke supermarkt dan ook. En niet te vergeten: de bezorger is altijd vriendelijk. Heel fijn. Ekonoom krijgt van mij een dikke pluim! Recht zo die gaat!

Vriendelijk, snel en vers. betaalbaar

Betaalbaar, lokale boeren, mooie service, vertrouwen dat het kratje wer terug komt

Goede producten en goede service

Goede producten, goede service en klantvriendelijk.

Prima service en fantastische app

Vriendelijk, duidelijk, goede communicatie. Heel blij mee!

goed en betrouwbaar

de website is overzichtelijk . de producten zijn goed. mocht er toch iets niet goed zijn ,krijg je na de melding als nog het product . de bezorging verloopt goed . en de mensen zowel aan de telefoon als de bezorgers zijn vriendelijk

Lekker verse hoge kwaliteit heerlijke biologische groente, fruit en brood wekelijks op tijd aan huis

Prima proefbaar biologische kwaliteit. Mooi op tijd wekelijks geleverd.

Fijne producten en zeer goede service 😊

Dit is mijn eerste keer dat ik bij EKOnoom heb besteld. Ik ben zeer tevreden over de producten en service. Het fruit is zeker aan te raden, een leuk pakket voor een goede prijs en erg lekker. Ik kom zeker terug. 👍😊

Vers, lekker en gezond eten

Elke week een vers groente en fruit pakket thuisbezorgd, ideaal!

Gezond eten en gemakkelijk

Heerlijke verse producten en thuis geleverd. En we weten waar het vandaan komt.

Laagdrempelig en klantvriendelijk soepel

Laagdrempelig bedrijf, met fijne producten.

Goeie producten, makkelijk te bestellen en handig thuisbezorgd!

Digitaal winkelen en bestellen is heel handig met de website. Het assortiment is groot en de producten zijn prima van kwaliteit.

Wat een super service en prachtige producten

Biologisch en vriendelijk.

Plus punt: - vriendelijke bezorging van biologische producten. Min punt: - helaas worden iets te vaak bestelde producten op de dag van de levering niet geleverd. Het is nooit zeker of je alle producten die besteld zijn daadwerkelijk ontvangt wat regelmatig voor de teleurstelling zorgt.

Lekker vers

Lekker vers fruit en groente. Wel wat vaak bieten en rode kool. Graag wat meer afwisseling. Waren erg blij met tweemaal asperges. Nog een keer?

Altijd op tijd. Verse en lekkere producten en genoeg keuze.

Klantvriendelijk tot en met!

Door internetproblemen net iets te laat met de bestelling en zodoende de verkeerde bezorgdag. Maar na een telefoontje kon dat nog verzet worden, wat kwam dat goed uit!

Pluspunten

kleinschalig

Pluspunten

Mooie producten, goede service!

Pluspunten

biologische producten aan huis bezorgd, vriendelijke klantenservice

dat bestelde producten op de dag van levering niet leverbaar blijken te zijn blijft teleurstellen

Pluspunten

Snelle service tot op de keukentafel

Weet ik zo niet

Pluspunten

Lekker Verzorgd Zorgvuldig Precies Kwaliteit

Minder verpakken in plastic?

About EKOnoom

Filter on Language