Waardeloos bedrijf

Wij hebben telefonisch bij dit bedrijf of men ook bij ons wilde bestellen. We wonen op ongeveer 45 minuten van Groningen. Dit was geen enkel probleem. Dat klopt ook, men heeft ons 1 maal geleverd. Toen wilde we de week erna weer bestellen, maar toen werk ons account niet meer. Wij de dag erna gebeld en kregen als reactie dat de afstand te groot, was. Dit wist men. Maar om dan een bericht te sturen hierover, wordt zonder enig overleg ons account opgeheven. Veder worden we nu wel dagelijks belast met mail aanbiedingen. Heb gevraagd hiermee te stoppen, omdat ze toch niet leveren. Dit was toegezegd, maar u begrijpt het wel, ze spammen lekker door. Dit moet ook niet lang meer duren, dan komt er een officiële klacht. Dus helemaal geen bedrijf met normen en waarden! Beste Peter&Liesbeth ik denk dat jullie de komende financiële crisis die er aan komt niet zullen overleven, en terecht. Als reactie zal wel een standaard zwamverhaal komen waarmee ze hun eigen weggetje gaan schoonvegen.

Response from the business owner

Beste Robert, Begin november hebben we enkele aanpassingen gedaan in onze bezorglogistiek. In het Drentse buitengebied lopen onze bezorgkosten soms op tot meer dan 20 euro per klant en dan is het voor ons niet meer rendabel. Daarom hebben we besloten om in enkele (voor ons) "uithoeken" niet meer te bezorgen. Onze klanten, waaraan wij niet meer konden leveren, hebben wij hierover vooraf geinformeerd. Helaas is door een vergissing geen mail uitgegaan naar jullie, als nieuwe besteller. Heel vervelend en ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden. Erg jammer dat wij nu voor jou een waardeloos bedrijf zijn.

mooie Biologische producten thuis afgeleverd

Groente en fruit zien er altijd goed uit, van de week de microgroenten gegeten, heerlijk en gezond. Daarnaast nog veel andere biologische boodschappen te verkrijgen. En dat alles thuis bezorgd door een sympathieke bezorger. Beter kan het niet.

Alleen maar voordelen

Alleen maar voordelen: vers fruit en groente, direct van de boer dus niet slap/oud. Géén plastic verpakkingen om de groente/fruit. Het wordt thuisbezorgd (gaf een erg luxe gevoel!), en meest belangrijk: het is allemaal plaatselijk en biologisch. Als je belt krijg je gewoon de eigenaar aan de telefoon (geen vervelende keuzemenu's, je bent klant en geen nummer). Kortom: alleen maar voordelen, wij willen niet meer anders.

praktisch en lekker

Het is praktisch dat het pakket thuis afgeleverd wordt. Het groente-fruit pakket bevat allemaal lekkere dingen. Soms is het niet precies wat aangekondigd was, maar daar improviseren we dan iets mee.

Het pakket komt niet overeen met de verwachting op basis van de beschrijving.

Op basis van de beschrijving zou er in het groente en fruit pakket Groot, 4 porties groenten en fruit zitten die groot genoeg zijn voor 3 volwassenen. Echter, de bevinding is dat de porties kleiner zijn en slechts voor 2 volwassenen voldoende groente en fruit bieden. Ook lastig is dat er geen tijdsinschatting werd gegeven bij de levering: ik ben de hele dag thuis geweest, maar het pakket bleek pas 's avonds te worden bezorgd.

Response from the business owner

Bedankt voor je feedback Elisa. Vervelend dat ons pakket niet aan je verwachtingen voldeed. Het groot combipakket bevat normaal gesproken voldoende groenten voor 3 personen voor 4 dagen. Wij gaan daarbij uit van plm 250 gram per persoon per dag. Bij rauwkost gaan we van plm 100 gram uit. Bij het fruit kunnen we niet aangeven dat dit voldoende is voor 3 volwassenen, 4 dagen. Dat doen we ook niet. We leveren steeds ongeveer 2-2,5 kilo fruit in ons Groot Combipakket. Bij het bestellen zie je een tijdvak van bezorging vermeld. Dat heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien. We sturen niet een aparte e-mail vooraf over het leveringstijdstip; we rijden namelijk volgens vaste routes, zodat we elke week ongeveer rond dezelfde tijd bezorgen. Jammer dat je ons een onvoldoende geeft. Als je opmerkingen hebt over een levering dan help ik je graag (peter@ekonoom.nl)

Goede,vaak lokale producten

Na vele jaren nog steeds prima.

Duurzame producten door sympathiek kleinschalig bedrijf

Dat ik voor de Ekonoom gekozen heb en niet voor de grotere landelijke concurrent is omdat ik hoop dat ik daarmee de lokale bedrijven en dus de duurzaamheid een handje help. Het nadeel dat ik soms ervaar van producten die niet leverbaar zijn wordt ruimschoots gecompenseerd door de goede persoonlijke service. Dat vind ik het grote pluspunt van dit sympathieke bedrijf.

Perfect!

Breed assortiment, snelle, correcte levering en uitstekende service.

Betrouwbaar en vriendelijk

De Ekonoom heeft al jaren bewezen een zeer betrouwbaar bedrijf te zijn met veel oog voor de klant. Een eventuele fout wordt snel hersteld, en zowel de bezorgers als degenen die de telefoon opnemen zijn correct en vriendelijk. Mijn groente/fruitpakket is origineel en prikkelt de fantasie; de recepten zijn daarbij handig. De kwaliteit is doorgaans goed, op een enkel product na. De drinkyoghurt en muesli heb ik daarom moeten schrappen; in beide gevallen was er opeens een wisseling van leverancier. De prijs vind ik in vergelijking met de supermarkt, en soms ook de biologische winkel, aan de hoge kan, maar daar staat dan bezorging tegenover.. Veel waardering dus en een beetje kritiek.

Goede kwaliteit maar te weinig en geen info

Wij zijn blij met de betrouwbare levering van wekelijkse kwaliteit groente en fruit. Wel vinden we vaak de hoeveelheid wel erg knieperig. Neem nu de levering van gisteren. Met name dan het fruit: 2 appels, 3 kleine peertjes, vier mandarijntjes kan toch niet alles zijn? Enne...zouden er niet 4 soorten fruit in zitten? Er is ook geen manier om te checken of we krijgen wat de bedoeling is. Sinds enige tijd krijgen we niet meer van tevoren de samenstelling van het te leveren pakket gemaild. Is dat allemaal de bedoeling?

Response from the business owner

Dag Niek, Fijn dat je onze kwaliteit waardeert! Bedankt ook voor je kritische opmerkingen. Er is in jouw pakket duidelijk een inpakmisser door ons gemaakt en we zetten dit graag bij de eerstvolgende levering recht met extra veel fruit. Op onze website kan je altijd de exacte samenstelling van jouw pakket terugvinden. Vanaf vrijdag is daar de nieuwe samenstelling voor de daarop volgende week te lezen. Daarnaast zie je de samenstelling op de bestelbevestiging (via e-mail). Deze wordt automatisch verzonden en kan daardoor wellicht in de spam terecht komen.

Verse spullen in een kartonnen doos

Altijd vers gebracht door een enthousiaste bezorger

positief

altijd heel positief en nu de Ekonoom ook met menu suggesties komt helemaal positief: een 10

Mooie producten, goede service

Prima geregeld en goed assortiment

Al heel veel jaren abonnee van deze kanjer s

Prettig geregeld qua bezorging en de waren zijn van prima kwaliteit🌱🌱🌱🌱🌱microgroenten zijn heerlijk ,zitten in composteerbare bakjes en kunnen meermaals gebruikt worden mits je ze niet met te heet water afspoelt!!!!

Zeer goede service, zelfs aan huis bezorgd. Goede kwaliteit, veel variatie

Groente/fruitpakket altijd verassing, maar daardoor wordt je creatief. Wel opletten dat je groente en fruit sneller eet, dan uit de gewone winkel, geen conserveermiddelen gebruikt dus.

Prettig bedrijf

Mijn ervaringen met de EKONOOM zijn overwegend prima. Het personeel is bijzonder plezierig in de omgang. De bezorging verloopt soepel en de meeste producten zijn prima. Ook de recepten zijn leuk en de groentepakketten vaak verrassend. Minpunten zijn (al jaren) dat sommige producten opeens niet leverbaar zijn, dat bepaalde producten matig van kwaliteit zijn (bijvoorbeeld drinkyoghurt, muesli en ham) en dat de prijs relatief hoog is. Ook de bestellingen via de website vereisen (nog steeds) enige handigheid,

biologische producten aan huis bezorgd

Jammer dat de bestelde producten vaak ontbreken bij de levering. Ze worden wel later gecompenseerd door terugbetaling of ekopunten maar ondanks het blijft enorm teleurstellen. Pluspunt- biologische producten aan huis bezorgd.

Fantastisch dat ze bestaan !

Geweldig dat de Ekonoom er is. Omdat ik een hekel heb aan supermarkten etc...is het prachtig dat je producten thuis bezorgd worden. Altijd op tijd; altijd vers. Makkelijk zelf even een lijstje maken en hup.....weg en woensdag is Edwin er weer. Het was vanuit de Noordoostpolder even zoeken naar een nieuw adres maar het is gelukt. Dank en nogmaals dank Ekonoom !

Prima produkten, fijne bezorging, maar te vaak zijn produkten niet leverbaar.

Ik ben al jaren tevreden over de Ekonoom. de kwaliteit van de produkten is bijna altijd goed. Verse produkten zijn vaak ook echt vers. De bezorging is vriendelijk en fijn dat het in handige kratjes bij de deur wordt afgeleverd (vooral als het gaat om zware produkten). Maar bij bijna iedere bestelling maak ik mee dat een produkt niet leverbaar (meer) is, terwijl je wel 2/3 dagen van de voren besteld. Ook verdwijnen er soms produkten uit het assortiment en soms zit er een fout in de bestelling. Perfect kan het natuurlijk niet maar dit kunnen wel verbeterpunten zijn.

Vers, mooie groenten en fruit, goede service, vriendelijk personeel

Wat heerlijk wanneer woensdag de bestelling met verse biologische groenten en fruit aan huis wordt afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service.

Heerlijk en smaakvol.

Mijn ervaring met Ekonoom is goed. Heel lekker en smaakvol. Heerlijk brood uit Groningen. Lekkere appels, roze grapefruits. Vol met sap. Heerlijk. Lekkere 'sjippies' rechtstreeks uit de modder. Fijne, smeerbare appelstroop met ijzer. Handig wanneer je geen vlees eet. Veel vegetarische producten. Het merk Soto bevalt me goed, kan in mijn oventje. Handig. Kan zelfs koud gegeten worden! En Ekonoom is lekker dichtbij. Wel jammer dat de diepvriesproducten uit het assortiment zijn. De bloemkoolroosjes uit de diepvries waren verrukkelijk. Bloemkoolroosjes zoals bloemkoolroosjes horen te smaken. Heerlijk. Sommige artikelen zijn wel een beetje duur. Ik heb het niet zo breed; een smalle beurs. Maar de levensmiddelen die Ekonoom verkoopt zijn heerlijk. Helemaal niet te vergelijken met welke supermarkt dan ook. En niet te vergeten: de bezorger is altijd vriendelijk. Heel fijn. Ekonoom krijgt van mij een dikke pluim! Recht zo die gaat!

Vriendelijk, snel en vers. betaalbaar

Betaalbaar, lokale boeren, mooie service, vertrouwen dat het kratje wer terug komt

Goede producten en goede service

Goede producten, goede service en klantvriendelijk.

Prima service en fantastische app

Vriendelijk, duidelijk, goede communicatie. Heel blij mee!

Filter on Language