Teleurgesteld

Jullie hebben echt een super mooie website, helaas verzenden jullie niet naar Hoogeveen, wat ook in Drenthe ligt, dus dat vind ik nogal jammer!

Response from the business owner

Beste Denice, Wij zijn een klein lokaal bedrijf. Voorheen bezorgden we aan huis in heel Groningen en Drenthe, maar nu is dat beperkt tot een groot deel van beide provincies. Daar hoort Hoogeveen helaas niet bij. Groeten, Peter van Kampen

Goede producten en goede service

Smaakvolle biologische producten conform afspraak geleverd. Gangbare soorten groenten en kaas hebben een goede kwaliteit - prijs verhouding.

Stipte levering en goede kwaliteit

Stipte levering en goede kwaliteit. Altijd een gevarieerd aanbod van biologische producten. En ook heel handig in coronatijden.

Goede kwaliteit en service

Altijd op tijd mijn biologische producten netjes voor de deur. Bevalt mij prima!

Snelle en attente service

Bestel al jaren de wekelijkse groenten bij de EKOnoom. Mooi assortiment, goede kwaliteit en als altijd een attente bezorging aan huis.

Zeer breed assortiment, goede service

Al jaren tevreden klant van Ekonoom. Ook al is het bedrijf gegroeid, Peter van Kampen heeft de klantvriendelijke aandacht niet verloren. Als een keer onverwacht iets mis is met de levering direct op klantvriendelijke manier opgelost (een keer fruit teveel gebutst, keer erna iets extra's gekregen). Zeer breed assortiment, ook in (bevroren) vlees, kan zo in de vriezer.

Vers en betrouwbaar!

Tops: Ruim assortiment Versheid Vriendelijke persoonlijke bezorging Melding als product niet geleverd kan worden Milieu vriendelijke verpakkingen Bewaaradvies van groente Tips: Artikelen per stuk verkopen ipv bulk Vast tijdblok voor levering

Online biologische boodschappen, top!

Online bestellen en netjes thuisbezorgd. Wij bestellen altijd de groente- en fruitpaketten en sinds kort ook rauwmelkse kefir. Het ziet er altijd goed verzorgd uit. Elke week andere groenten, dat is fijn voor de afwissseling. En ook groenten die in de gewone supermarkt niet te krijgen zijn of die je zelf niet zo gauw koopt. Dat maakt het leuk. Ook zit er altijd een lekker recept bij.

Erg blij mee

Wij laten nu een aantal maanden de boodschappen door de Ekonoom bezorgen en zijn er heel tevreden over. Kwaliteit van de producten is goed, super dat je van veel groente kan zien van welke boer uit de regio het komt. Bezorgers zijn altijd vriendelijk i.p.v. doodop (zoals bezorgers van bepaalde supermarkten, geen kwaad woord over deze bezorgers, wel over de druk waaronder zij moeten presteren.) Blij met de ekonoom als alternatief.

Perfecte service en bezorging aan huis

Ruim aanbod van kwaliteitsproducten. Jammer alleen dat het diepvriesvlees uit het assortiment is gehaald, omdat het juist goed vlees zonder toevoegingen is. Verder alles perfect en de appels zijn heerlijk!!

jammer

tot nu toe goede ervaringen maar de laatste keer miezerige asperges; aardbeien kleiner dan blauwe bessen en basilicum op pot die er niet uitzag en de volgende dag het loodje legde dat moet beter, maar kan ze wel aanbevelen ze hebben van alles in voldoende mate en in het algemeen van goede kwaliteit

Goede service aan huis

Heel fijn om online biologische producten te bestellen en ze thuis te laten bezorgen! De producten zijn van goede kwaliteit en bezorging was snel en keurig.

prima service

ben blij met de Ekonoom, problemen worden klantvriendelijk opgelost Een ding vind ik jammer, dat is dat je van veel dingen niet een exemplaar kan bestellen, maar moet dan in bulk.

Ik word blij van vers van dichtbij

Sinds lang klant tot volle tevredenheid,afgelopen woensdag jullie mooie ster bezocht en de radijs staat er florissant bij. Jammie!!

uitstekend

Prima service, ook in deze bijzondere tijden

Vandaag de preitaart gemaakt. Was heerlijk ! De helft gaat de vriezer in. Kunnen we nog een keer genieten. Als je dan leest dat de boeren de aardappelen niet kwijt kunnen en in de supermarkt aardappelen uit Israël komen, dan ben ik blij met de Ekonoom die ze uit de regio betrekt.

Heel fijne service. We zijn er al sinds het begin bij. Nu nog 1 keer in de maand omdat ik zelf een moestuin heb. We hebben een combitas. het is altijd een verrassing wat we krijgen. Vooral de 'vergeten' groenten zijn geweldig. Vind het ook zo fijn dat er veel uit Nederland komt. Jammer dat de mogelijkheid om aan te geven dat je bepaalde groenten niet wilt, niet goed werkt. Nu zit ik geregeld met groente die ik weg moet geven...

Uitstekend en zorgvuldig

Terugkoppeling als er een product niet aanwezig en direct antwoord per mail als ik een vraag heb.

Uitstekend!

Mooie producten, alles wordt zoals besteld bezorgd, het is netjes ingepakt, kortom: wij zijn heel blij met EKOnoom!

Verrassend en lekker makkelijk

Elke week een verrassend aanbod , van goede kwaliteit. En thuisbezorgd!

Goed, lekker eten en liefdevol verzorgd

Mijn ervaring staat in de titel

Fris en Verse blijheid in een krat

Ik wordt erg blij van de door Ekonoom geleverde groenten! Het valt me op hoe vers alles eruit ziet en het is een feestje om te ontvangen! Goede en vriendelijke service!

Betrouwbaar

Kan er iedere week op vertrouwen dat mijn kratje of doos weer voor de deur staat. Soms een verrassing maar altijd gezellig weer uit te pakken. Soms is iets niet aangeleverd door omstandigheden, maar dat is ook voor henzelf heel vervelend. Ik ben heel tevreden.

Gewekdig

Altijd goede en vriendelijk service. Makkelijk bereikbaar. Altijd snel antwoord als je vragen hebt. En VOORAL goede producten

Kwaliteit. Service. Heerlijk vers.

Ontzettend blij mee.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement