prima service

ben blij met de Ekonoom, problemen worden klantvriendelijk opgelost Een ding vind ik jammer, dat is dat je van veel dingen niet een exemplaar kan bestellen, maar moet dan in bulk.

Ik word blij van vers van dichtbij

Sinds lang klant tot volle tevredenheid,afgelopen woensdag jullie mooie ster bezocht en de radijs staat er florissant bij. Jammie!!

uitstekend

Prima service, ook in deze bijzondere tijden

Vandaag de preitaart gemaakt. Was heerlijk ! De helft gaat de vriezer in. Kunnen we nog een keer genieten. Als je dan leest dat de boeren de aardappelen niet kwijt kunnen en in de supermarkt aardappelen uit Israël komen, dan ben ik blij met de Ekonoom die ze uit de regio betrekt.

Heel fijne service. We zijn er al sinds het begin bij. Nu nog 1 keer in de maand omdat ik zelf een moestuin heb. We hebben een combitas. het is altijd een verrassing wat we krijgen. Vooral de 'vergeten' groenten zijn geweldig. Vind het ook zo fijn dat er veel uit Nederland komt. Jammer dat de mogelijkheid om aan te geven dat je bepaalde groenten niet wilt, niet goed werkt. Nu zit ik geregeld met groente die ik weg moet geven...

Uitstekend en zorgvuldig

Terugkoppeling als er een product niet aanwezig en direct antwoord per mail als ik een vraag heb.

Uitstekend!

Mooie producten, alles wordt zoals besteld bezorgd, het is netjes ingepakt, kortom: wij zijn heel blij met EKOnoom!

Verrassend en lekker makkelijk

Elke week een verrassend aanbod , van goede kwaliteit. En thuisbezorgd!

Goed, lekker eten en liefdevol verzorgd

Mijn ervaring staat in de titel

Fris en Verse blijheid in een krat

Ik wordt erg blij van de door Ekonoom geleverde groenten! Het valt me op hoe vers alles eruit ziet en het is een feestje om te ontvangen! Goede en vriendelijke service!

Betrouwbaar

Kan er iedere week op vertrouwen dat mijn kratje of doos weer voor de deur staat. Soms een verrassing maar altijd gezellig weer uit te pakken. Soms is iets niet aangeleverd door omstandigheden, maar dat is ook voor henzelf heel vervelend. Ik ben heel tevreden.

Gewekdig

Altijd goede en vriendelijk service. Makkelijk bereikbaar. Altijd snel antwoord als je vragen hebt. En VOORAL goede producten

Kwaliteit. Service. Heerlijk vers.

Ontzettend blij mee.

Duidelijk en vers

Duidelijke communicatie en verse producten van hoge kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en service

Ik ben altijd weer aangenaam verrast door de geweldige kwaliteit van de verse producten. De bezorging is super net als de service. Online boodschappen doen en toch t gevoel hebben dat je naar de plaatselijke dorpswinkel gaat, dankzij de persoonlijke benadering. Zo had ik de afgelopen week de deadline voor bestellen net gemist. Kreeg ik een mail van Peter dat t hem was opgevallen en met het aanbod om de bestelling alsnog in de huidige week maar op een andere dag te leveren. Heel attent!

prima!!!

goede producten goede communicatie goede levering

Goede produkten en fijn het thuisbezorgd te krijgen.

Makkelijk bestellen. Goede communicatie. Lastig dat sommige produkten, zoals meel, alleen in grote hoeveelheid besteld kunnen worden. 6 kg meel is echt te veel en dat bestel ik dus niet. Een wat constantere besteltijd zou handig zijn. Nu is het de ene keer 15:15 of 15:30 uur. De volgende keer pas twee uur later.

Goeie service en toegankelijk

Prima kwaliteit en vriendelijke bezorger.

Prima kwaliteit en als er iets niet kan worden geleverd ontvang je een mailtje en wordt dat keurig verrekend. Met vragen kun je altijd terecht en ook niet onbelangrijk altijd een vriendelijke bezorger. Annie,Roden

Uitgebreid assortiment biologische producten!

Mijn eerste bestelling was een positieve ervaring. Ik word heel blij van de versheid van de producten en er is veel keus. Voor herhaling vatbaar! 👍

Zeer tevreden!

Goede service, duidelijke, vriendelijke communicatie en een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Ik zou alleen nog minder plastic willen...het liefst plastic-loos of alleen bio-plastic. Dat is mijn enige aanmerking. Zoals de microgroenten! Dat is gewoon top geregeld: die verpakkingen mogen weer terug naar Ekonoom.

super shop

Lekkere produkten. Duurzame insteek. Aardige en behulpzame communicatie. Vriendelijke medewerker....

In een woord Prima!

Website ziet er goed uit. Bestelling plaatsen ging goed. De bezorger is zeer vriendelijk. Ik heb alleen op een punt commentaar: Sommige producten zijn alleen in een verpakking van 6 stuks te bestellen, terwijl ik er maar een van wil bestellen.

Mooie producten

Eerste bestelling gehad, netjes aan de deur, goed verpakt, goede communicatie, aardige mensen.

Heerlijk

Fijn dat jullie alle groente‘s van dichtbij Halen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement