Zeer positief

Fijne manier van bestellen en bezorgen. De producten zien er goed uit.

De Ekonoom maakt deel uit van ons dagelijks leven

Op dinsdag krijgen wij ons kratje en al na een paar dagen kijken we dan met spanning uit naar wat er de week daarop komt. Dan is het: Ha, spruitjes! of: Bietjes, eten we ze met zuur, in een stamppot of in een lekkere salade? Of is er genoeg voor twee keer? Via de Ekonoom hebben we verrassende groenten (opnieuw) leren kennen, echt een verrijking! Van de schorseneren onlangs hebben we twee keer gesmuld. Ook de microgroenten zijn altijd welkom, heerlijk voor een klein pittig voorafje, met name de radijsscheuten.

zo van het (vaak eigen) land en daardoor zooo vers !

en daardoor is het basis groentepakket, welk ik al ruim 20(!) jaar bijna iedere week krijg, ook zeker geschikt voor een 1-persoonshuishouding : van zo'n grote krop sla wil je bijvoorbeeld niet iedere dag eten, maar in een vochtige doek in de koelkast is ie 2 weken houdbaar en nog heerlijk knapperig !!

Steeds goed!

Van de geweldige dienstverlening kunnen veel bedrijven iets leren.

In goed overleg tot een prima oplossing gekomen. Dank je wel voor het meedenken. Groet Joseph

Bevalt uitstekend, echte aanrader!

Prima service van goede producten

Goede producten, snelle levering.

Breed assortiment, goede kwaliteit. Ongecompliceerde communicatie.

super vriendelijk en biologisch

Geweldig biologisch online winkel

Makkelijke thuisbezorging en goede service!

Groot assortiment en van goede kwaliteit. Wij bestellen hier al jaren wekelijks en het bevalt uitstekend. Als er iets mis is (wat trouwens zelden gebeurt) dan is het snel opgelost met een mailtje. Bedankt voor jullie service!

Hoge kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Ekonoom is een zeer klantvriendelijk bedrijf met een breed assortiment van biologische producten van hoge kwaliteit. De bezorging is altijd op tijd en gratis, ook heel fijn!

Fijn om met je hart en gezond verstand te winkelen

Blij dat we elke week onze biologische boodschappen hebben en niet afhankelijk zijn van een of andere super.

Steeds spannend, soms verrassend, zelden teleurstellend.

Door niet op de site te kijken wat het pakket bevat laat je jezelf verrassen waarmee je aan de slag kunt in de keuken. Dat voorkomt dat er elke week op vaste dagen hetzelfde op tafel komt. Ik mis in de zomer wel de peulvruchten als die ruimschoots te plukken zijn en zaai voor dit jaar ook palmkool.

Dag Henk, bedankt voor je 10 ! En voor je opmerkingen over de boontjes en palmkool. Die nemen we zeer ter harte. Dit jaar hebben we meer aandacht voor onze eigen teelt en zullen deze groenten vaker in je pakket zitten. Vers van (zeer) dichtbij! Groeten, Peter van Kampen

Mooie kwaliteit aan huis geleverd

Breed assortiment aan goede, verse groenten en fruit, een genot om hier mee te koken. Heldere website maakt bestellen eenvoudig. Heel gemakkelijk dat alles zonder extra kosten thuis wordt afgeleverd. Wij zijn blij dat we De Ekonoom ontdekt hebben :-)

Heel tevreden over Ekonoom!

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant! Gevarieerde pakketten, fijn thuis bezorgd op afgesproken plek, goede communicatieve. Een keer afzeggen kun je heel makkelijk zelf regelen, net als extra boodschappen bestellen.

super service

Alles altijd erg persoonlijk geregeld

Mjamm schorseneren, postelein, Yacun, hakurai raapjes

Groot aanbod van biologische groenten, fruit, brood, zuivel. Gevarieerd, goede smaaak, gewoon thuisbezorgd. Al jaren dankbaar klant.

Zo fijn om de Ekonoom in de buurt te hebben.

Ik zeg het steeds weer. Met de Ekonoom heb je een goede leverancier van biologische produkten en heerlijk verse groentes. Is er iets mis? Het wordt altijd goed opgelost! Ik denk onderhand 24 jaar vaste klant .

Gewoon lekker

Altijd tevreden en blij met ons groente-fruitpakket.

Heerlijk verse groenten en fruit thuis bezorgd

Elke keer een verrassing van heerlijke bio producten thuis bezorgd..

We genieten elke week van dit fruitpakket.

Lekker fruitpakket en heerlijk dat het bezorgd wordt. Ik ben geen voorstander van avocado en ananas in het pakket. Komt van ver en gebruikt veel water bij de groei (avocado). Het liefst fruit van eigen bodem, maar in elk geval Europa.

Eerlijk eten van dichtbij

Gevarieerd eten met de seizoenen. De recepten zijn verrassend en lekker!

Helemaal top

Super blij met de Ekonoom. De producten zijn van goede kwaliteit en als iets eens onverhoopt niet op voorraad is wordt dat altijd zonder fouten van de rekening verwijderd. Heel ruime keuze zeker in vega/vegan. Heel mooi geprijsde pakketten met een goede mix van groente/fruit ook. Extra complimenten voor de bezorger, die de bestelling altijd netjes op de afgesproken plek achter laat. Fijn dat dat zo kan en dat de bezorger zelfs de dozen wat hoger weg zet in plaats van op de grond - duidelijk dat er met zorg om wordt gegaan met de spullen.

Super gemakkelijk biologische producten bestellen

Verse, kwalitatief goede producten. De webshop met een compleet aanbod en bezorgoptie maakt het eten van meer lokale / biologische producten heel gemakkelijk.

Vers, gevarieerd & adequaat

Adequaat, vers en gevarieerd!

Super! Goeie producten, vriendelijke service.

Producten zijn goed, ruim keuze. Als er dingen niet ok zijn, en je meldt dat, wordt dat ook adequaat opgepakt. Laagdrempelige bereikbaarheid.