In een woord Prima!

Website ziet er goed uit. Bestelling plaatsen ging goed. De bezorger is zeer vriendelijk. Ik heb alleen op een punt commentaar: Sommige producten zijn alleen in een verpakking van 6 stuks te bestellen, terwijl ik er maar een van wil bestellen.

Mooie producten

Eerste bestelling gehad, netjes aan de deur, goed verpakt, goede communicatie, aardige mensen.

Heerlijk

Fijn dat jullie alle groente‘s van dichtbij Halen

heel goed

Ook in deze bijzondere tijd

Goede kwaliteit, punctueel bezorgd

Zeer tevreden met de levering van onze eerste bestelling bij de Ekonoom. Mooie producten en keurig thuis afgeleverd. Onze volgende bestelling is in de maak!

Prachtige groente. Super vers.

Voel me gewaardeerd als klant, mooi assoriment dat we steeds meer gaan ontdekken.

Net nieuw, eerste Bestelling binnen. Breed assoriment. De groente heerlijk vers en fijn dat het van dichtbij komt. Recepten mooi om te lezen, inspirerend. Klantvriendelijk.

Blij met de bezorgservice van de EKOnoom

Prima doos vol. Kakelverse koolrabies. Nu erg benieuwd naar de groente en fruit pakketten. Amandelmeel alleen leverbaar in grote hoeveelheid maar de vervaldatum pas half 2021.

Zeer betrouwbaar

De kracht van de ekonoom is de enorme betrouwbaarheid. elke week op tijd de gevraagde producten. En meestal, als een product er niet is, een vriendelijke melding daarvan. De bezorgers zijn vriendelijk, de telefoniste ook. Het is niet het goedkoopste adres en een enkel produckt is wat minder, maar dat wordt overtroffen door de andere kwaliteiten, stiptheid, klantvriendleijkheid, goede produkten, variatie en biologische kwaliteit.

Prima produkten. Vragen via mail werden zeer snel beantwoord.

Ook al doe ik in het algemeen mijn boodschappen liever zelf, ik kon een paar dagen vanwege lichte verkoudheidsverschijnselen de deur niet uit. Toen bleek, dat het nagenoeg onmogelijk was, bezorging te regelen - alleen bij Ekonoom kon ik nog terecht. Ik ken Liesbeth en Peter van de Ommelander Markt in Groningen, en gelukkig had ik daar laatst nog een folder meegenomen. Geweldig, dat zij in deze tijden blijven bezorgen en de grootst mogelijke moeite nemen, om zoveel mogelijk klanten te bedienen. Hiervoor een dikke pluim!!! De producten zijn van uitstekende kwaliteit. De bezorging verliep soepel. Een paar producten waren niet leverbaar, daarvan kreeg ik per mail bericht. Het teveel betaalde bedrag werd teruggestort, en er waren zelfs nog wat extra's in het krat, die ik niet besteld had.

prima produkten

de 1e keer dat ik bestel.prima produkten, verpakking en .service

Nog steeds na vele jaren tot volle tevredenheid klant.

Heerlijk om in deze tijd biologische waar thuis te krijgen!

Prima producten!

Het fruit en de groentes zijn heel goed! En ze hebben Bulgaarse yoghurt! Op tijd geleverd en netjes in een krat. Blij blij blij.

Prima producten betrouwbaar geleverd

Wij zijn erg blij met de versheid en de kwaliteit van ons grote groente en fruitpakket. Was soms wat magertjes maar inmiddels zijn we ook weer blij met de samenstelling en de hoeveelheid. En niet te vergeten het magistrale Ommelander vloerbrood!. En de levering is steeds correct!

Betrouwbaar & kwaliteit..

Bestellen en leveren zonder problemen, keurig in een krat op de dag die je aangeeft, alles topkwaliteit. Communicatie helder & direct.

Altijd op tijd en netjes geleverd

Heerlijk dat iedere dinsdag mijn bestelling weer voor de deur staat.

Econoom brengt wat ie belooft

Het was de eerste leer sinds 15 jaar geleden. Er is veel veranderd koelauto' s en een heel ruim assortiment. En de klantenkring is erg uitgebreid. De kwaliteit is hetzelfde gebleven: vers en biologisch!

Ondanks het feit dat onze laatste bestelling ruim 3 jaar terug ligt, werd de laatste bestelling probleemloos geaccepteerd. Zelfs in deze moeilijke tijden. Levering zoals gewend netjes, op tijd en verzorgd door een vriendelijke medewerker. Dankjewel!!

Goede producten en prima service

De site is makkelijk, de producten vers en lekker en werden op tijd bezorgd. Echt een fijne service, goede ervaring.

Producten zien er goed en vers uit.

Boodschappen zijn goed verpakt en waren bij de voordeur neergezet. Helaas was de bestelling niet compleet. Glaswerk, havermoutpap en karnemelk, was niet mee geleverd. Maar in deze hectische tijd kan dat gebeuren.

Ik ben tevreden

De producten zijn goed, evenals de bezorging

Prima geregeld allemaal !

Goede kwaliteit en een prima website. Bezorging ook goed op tijd. Aanrader dus !!

Byzonder plezierig bedrijf

Accuraat