Goede kwaliteit

Ik word er blij van

Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantgerichtheid!

Al 20 jaar onze trouwe bezorger voor biologische producten. De communicatie is altijd prettig.

Onbevredigend

Eerste bestelling en dan op dag van levering melden dat het artikel niet geleverd kan worden en of alternatief ook goed is. Nee dus

Response from the business owner

Bedankt voor je beoordeling Geert. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat we de door jou bestelde deodorant sticks niet kunnen leveren. Wij bestellen alle artikelen 1 dag van te voren bij onze leverancier. Dit doen we omdat wij gespecialiseerd zijn in vers en zo de beste waarborg hebben voor een goede verse kwaliteit. De bestelde kruidenierswaren kopen we ook 1 dag van te voren in. Nadeel is dat wij dan pas laat merken dat er een artikel niet leverbaar is. We melden dit zodra het bij ons bekend is. Het blijkt dat de door jou bestelde deodorant sticks niet meer geleverd worden door onze leverancier. We hebben je een alternatief artikel aangeboden, maar dat is voor jou niet akkoord. We annuleren je bestelling en betalen het betaalde bedrag terug. Mijn excuses voor het ongemak. Peter van Kampen

Goed eten en goede bezorging

Ook fijn dat het mogelijk is om te betalen per automatisch incasso.

erg goed

Heel erg goed

Goede kwaliteit en uitgebreid assortiment

Zeer tevreden over EKOnoom, je kunt veel verschillende dingen bestellen, is altijd goed en vers. Heel fijn dat je biologisch brood en andere dingen kan laten bezorgen, vooral als je niet in de stad woont en geen biologische winkel in de buurt hebt. Bezorging verloopt prima. Heel blij hiermee.

Uiterst tevreden

Gezonde, lokale, biologische producten bestellen wordt door de EKOnoom enorm makkelijk gemaakt. Het hele proces van bestellen tot bezorgen verloopt soepel en heel klantvriendelijk. Betere thuisbezorging bij mijn moeilijk vindbare huis dan alle supermarkten uit de buurt.

Erg behulpzaam

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit en goede service.

zorgvuldig in keuze van produkten en in afhandeling

zie hierboven

Stipte bezorging,gewoon een mooi team ,zorgen voor eerlijke voedingbij mij op de plank,en dat al vele jaren.

Heel tevreden met de producten

Ik vind het fijn om iedere week mijn groente en fruit thuis bezorgd te krijgen.

Heerlijk Bio-eten vlot thuisgebracht

Na even zoeken hoe de website werkt, snel aan de slag met boodschappen in het winkelwagentje doen. Betalen, klaar. Dinsdagmiddag al gebracht, met extra service omdat ik niet kan tillen. Super! Aanrader voor de biofan.

Handige website, ruim aanbod, prima aflevering

De boodschappen werden in de avond bezorgd maar was verder compleet, niet heel goedkoop maar wel verse lokale groente en allerlei merken

Uitstekende verse gevarieerde groentenpakketten

Al meer dan 20 jaar klant van de ekonoom en het is iedere week weer fantastisch. In de loop van de jaren verschillende groentenpakketten gehad, meegegroeid met het gezin. Iedere week frisse verse groenten gevarieerd aangevuld met heerlijk fruit.

Prettig, servicegericht, goede kwaliteit!

Al heel lang klant en week na week een fijne box met groenten voor de deur. Altijd met een glimlach afgeleverd, en de keer dat er eens iets is, altijd snel en fijn opgelost. Zeer tevreden!

Prima producten en dan ook nog aan huis bezorgd!

Het hele concept van de EKOnoom spreekt me aan. We wonen in een dorp - niet alle producten die ik graag wil gebruiken zijn daar even makkelijk te krijgen. Via de EKOnoom gaat dat wel (en wordt het ook nog eens thuis bezorgd). Top!

Uitstekende service en kwaliteit.

Ik.ben al jaren een tevreden klant.

Eerste bestelling bij Ekonoom ervaren we als heel positief.

Verse en goede producten!

Goede en smaakvolle bio groente

Zij krijgen het iedere keer weer voor elkaar om lekkere smaakvolle groenten te leveren. Zij zijn ook innovatief met zelf gekweekte groenten en hun micro groenten.

Vriendelijke bezorger.

De bezorger was klantvriendelijk. En wat een heerlijk brood. Niet te vergelijken met brood uit de supermarkt. Heerlijk.

Tot volle tevredenheid al zeer lang klant van Ekonoom.

Heb het hier boven al gezegd

Gezonde groente en fruit worden thuis afgeleverd .

Vriendelijke en goede service, mooie produkten

altijd snel antwoord en ideaal hoe deze mooie biologische produkten gewoon bij je thuis worden bezorgd wekelijks, vriendelijk contact bij vragen en tijdens de levering

Altijd goed!

Het wordt afgezaagd. Goede service, prima personeel.