Vriendelijke en goede service, mooie produkten

altijd snel antwoord en ideaal hoe deze mooie biologische produkten gewoon bij je thuis worden bezorgd wekelijks, vriendelijk contact bij vragen en tijdens de levering

Altijd goed!

Het wordt afgezaagd. Goede service, prima personeel.

Heel goed!

Fijne producten aan huis geleverd, super!!

Heerlijke groenten, op tijd geleverd

Gezond en verrassend

Gezonde voeding, tot stand gekomen op een voor de aarde vriendelijke en respectvolle manier

Heerlijke groenten en fruit. Supervers en mooie kwaliteit. Jullie waren zelfs tien minuten vroeger met bezorging dan aangegeven. Dat kan wel problemen geven als ik aan het werk ben en net niet voor 17:00 thuis kan zijn. Daarom geen vijf sterren.

Response from the business owner

Dag Nienke, Bedankt voor je positieve beoordeling. Over de bezorging: het gebeurt soms dat er een afwijking is in de bezorgtijd. Die tijd hangt af van het aantal bestellingen op de route en van de verkeersdrukte. Mocht je niet thuis zijn bij aflevering dan laten we je bestelling op een beschutte plek achter. Het is ook mogelijk om een geschikte plek aan te geven, in je account als je een bestelling plaatst. Hopelijk ben je hiermee geholpen? Groeten, Peter van Kampen

Heel positief

Vriendelijk contact. Goeie producten. Soms blijken dingen niet aanwezig, dat bent ons m.i. iets dichterbij de natuur. Enige verbeterpunt vind ik: vaak staan boodschappen achter het huis terwijl ik thuis ben. Ik heb liever dat er even geklopt wordt, zodat ik als ik thuis ben de boel direct kan opruimen.

Response from the business owner

Dag Mich, Bedankt voor je 10 ! Fijn dat je blij met ons bent. Je geeft nog een verbeterpunt aan. Onze normale werkwijze bij het bezorgen is dat er altijd wordt aangebeld. Ik zal onze bezorger er op wijzen dat dit bij jou niet correct gebeurt. Bedankt voor je feedback! Groeten, Peter van Kampen

Handige website, betrouwbare levering, goede kwaliteit.

De logistiek (bestelling en levering) van biologische goederen verloopt geheel naar wens. De goederen zijn van zeer goede kwaliteit.

nieuw soorten groente is leuk om uit te proberen.

Goede kwaliteit producten, eerlijke prijs en betrouwbare bezorging.

Ik ben erg blij deze webshop gevonden te hebben. Ze hebben een ruim scala aan biologische producten, ook van eigen kweek. De bezorging is betrouwbaar en mogelijk (zelfs gratis) vanaf een relatief klein bedrag.

Prima levering met goede afspraken. Wordt gelijk gereageerd op mail. Vriendelijke bezorger. Jammer is dat als een product bij levering er niet is er geen mogelijkheid wordt geboden voor iets anders. En bij sommige producten op de site meerdere aantallen moet bestellen. Lastig als je dit product niet kent.

Heerlijk vers

Dankuwel voor de bezotging van alle verse producten. En de Ekonoom mag nu genieten van een welverdiende vakantie.

Uitgebreid aanbod van uitstekende producten - en ook nog thuis bezorgd!

Lang niet overal kun je dier- en ekovriendelijke producten kopen. Zeker niet als je in een dorp woont. Door de EKOnoom wél en worden ze ook nog bij je thuis bezorgd. Top!

Al meer dan 20 jaar een zeer tevreden klant!

De slogan vers van dichtbij spreekt me erg aan. En natuurlijk biologisch, logisch !

(H)eerlijke produkten worden geleverd

de producten zijn prima, komt zijn woord na qua leveringen. als er iets niet voorradig is krijg je een mailtje dat er iets anders voor geleverd wordt. (H)eerlijke producten uit de omgeving. Mooi dat er meer mensen uit de buurt deze weg weten te vinden zo ook een groenere print.....

Vriendelijk, overzichtelijke site, behulpzaam

Zie bovenstaande

Prima, verse producten

Ik krijg elke week groenten en fruit. Ook bestel ik vaak rijst, koffie, melk en dergelijke. Het is altijd vers en lekker.

Altijd correct

Producten zijn altijd vers en voldoende.

Geweldig, aan huis bezorgd, goed spul, zo veel mogelijk lokaal.

Fijne producten en goede service

Goede producten, prettige prijs, goed assortiment, volgens afspraak netjes in een krat geleverd door vriendelijke medewerkers.

Makkelijk te bestellen en prima bezorgd. Goede kwaliteit!

Heel tevreden

Vriendelijke bezorging, snelle reacties op e-mails, Rijn aanbod in de webwinkel en elke week andere producten in het groente-fruit pakket. Kortom: geen klachten ;-)

Voedsel waar ik blij van word!

Het is altijd een plezier om de boodschappen uit te pakken en me te realiseren dat ik weer goed en gezond voedsel in huis heb. Echter, niet altijd is alles echt vers en gebeurt het met een zekere regelmaat dat er iets bij zit dat eigenlijk onvoldoende is, qua versheid en kwaliteit. Dat zou beter gecontroleerd moeten worden. Anders zou mijn beoordeling 5 sterren zijn geweest. Zo had ik laatst sperziebonen die al gelig verkleurd waren en slap en zacht, terwijl die groen en knapperig zouden moeten zijn.

Response from the business owner

Dag Corrie, fijn dat je blij wordt van onze groenten. Natuurlijk streven we naar 5 sterren ;-) Als er een artikel niet naar wens is laat ons dat dan weten via een mailtje naar [email protected]. Dan ben ik daar direct van op de hoogte en kunnen we er extra aandacht aan besteden. Sperzieboontjes kwamen tot heden nog uit Marokko of Italie. Bij importproducten wil er wel eens wat mindere kwaliteit tussen zitten. Vanaf deze week hebben we ze zelf in onze eigen kas. Beter kan niet ;-) Groeten, Peter van Kampen

Heerlijke fruit en groenten op een vriendelijke manier aan huis gebracht.

Wij genieten altijd erg van ons fruit en groentepakket. We worden creatief in het bereiden van gezonde maaltijden met alle verschillende soorten die ons worden aangeboden. Een enkele keer zit er iets in ons pakket wat we minder lekker vinden of waarvan we hebben aangegeven het liever niet te willen ontvangen. Maar dit is zeer sporadisch, Wij zijn zeer tevreden en heel blij met onze vriendelijke bezorger!

9 Noordwolderweg Noordwolde 9784 TA

050 30 17 166