Goede en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service, goede en smaakvolle producten. Aflevering aan huis is heel fijn.

Fijne producten, mooi vers spul, en fijn dat t bezorgd wordt!

Ben blij dat ik jullie bedrijf ontdekt heb! Makkelijke manier voor mij om bio producten in huis te halen! Alleen jammer dat er relatief veel in plastic verpakt is! Verder zijn de producten zelf van prima kwaliteit! Heerlijk dat t bezorgd wordt! Ben blij met jullie, dank!

Bedankt voor je leuke review Carolien. De reden dat we meer groenten en fruit leveren in een verpakking is een gebrek aan personeel. Voorheen pakten we het meeste zelf in. Gelukkig gebruikt onze leverancier zoveel mogelijk biologisch afbreekbaar plastic. Peter van Kampen

Goede kwaliteit en fijne service!

De producten zijn vers en van goede kwaliteit. Op een email wordt altijd snel en attent gereageerd. Mijn enige minpunt is dat sommige producten alleen in bulkverpakking verkrijgbaar zijn.

Super bedrijf!

Biologisch, kleinschalig, lokaal. Mooie en verse groenten. Een vriendelijke en behulpzame eigenaar, die mailtjes persoonlijk beantwoord. Al jaren krijg ik wekelijks mijn groente en fruit pakket van De Ekonoom. Soms bestel ik nog wat extra uit de webwinkel. Erg blij mee!

Elke week kakelverse groente!

Vers, gevarieerd, voldoende, de ekonoom regelt het. Ik en mijn gezin (vriendin, kids 2 en 5) genieten er wekelijks van. Mijn zoon van 5 helpt altijd met uitpakken, groente herkennen. Korte lijntjes, bij foutje (gebeurd zelden) prima en snelle nalevering.

wij zijn super tevreden

Volop keus in biologische producten en ook nog eens thuisbezorgd. Ook erg fijn dat er recepten beschikbaar zijn op de site.

Ik ben altijd heel tevreden over de verscheidenheid van groenten en fruit. groente en fruit

Alles altijd netjes thuis bezorgd. Ook zeer sympathieke bezorger.

Heel tevreden

Altijd prima producten geleverd, groot assortiment biologische artikelen.

Goede kwaliteit producten, zeer vers

Zeer betrouwbaar bedrijf, goede producten, goed gevarieerd aanbod in de groente en fruitpakketten. Heel attent een mailtje als iets toch niet leverbaar blijkt.

Gewoon goed.

Zoals altijd zeer tevreden over de levering. Heerlijke groentes en fruit. Aan huis geleverd. Wat wil je nog meer.

sinds ruim twintig jaar zijn wij zeer tevreden over kwaliteit, assortiment en aflevering

Goeie levering lokaal en betaalbaar

Lekkere groente en fruit

Echt lekker biologische groenten!

Je proeft echt het verschil met supermarkt groenten. Daarnaast weet je precies waar het vandaan komt. Zij hebben ook bij het bedrijf een automatiek waar je verschillende bio groenten kunt ophalen als je tekort komt, en zij leveren verse groenten en fruit aan huis wat goed bevalt.

Goede, biologische, deels lokaal geproduceerde producten

En goede bezorging. Tevens makkelijk te bereiken bij vragen en/ of hulp bij bestelling. Al met al flexibele en betrouwbare service.

Prima service en goede kwaliteit artikelen

Wij, als kinderdagverblijf, zijn zeer tevreden met de Ekonoom als onze leverancier. De producten zijn van goede kwaliteit, levering betrouwbaar en als we een verzoek hebben denkt men altijd met ons mee. Tot zover altijd met een positief eindresultaat. Wij raden de Ekonoom ten zeerste aan.

Zeer goede producten Prima thuisbezorgd

Altijd op tijd geleverd

Ik ben heel blij met de rauwe melk. Ben niet mobiel genoeg om het te halen bij de boer, dus ik ben blij dat het gebracht wordt.

Persoonlijk ! en makkelijk te bestellen

Mooie producten veel keuze en goede communicatie

duidelijk en overzichtelijk

duidelijk en overzichtelijke site 'en prima mensen die hard werken voor goed voedsel

Lekkere producten en prima service

Goed bedrijf, aardige mensen en lekkere gezonde producten!

Top kwaliteit

Complete webshop met kwaliteit producten.

Altijd positief

Geen negatieve ervaringen met de Ekonoom Altijd positieve reacties! Zo fijn dat alles vers thuis gebracht wordt.

Keurig afgeleverd en de producten zien er mooi ui!

altijd verse producten en vriendelijke bestelling op het afgesproken moment.

Zie hierboven...

Fijn contact en goede producten.

Zie boven.