Duidelijk verhaal en snelle levering.

Duidelijk verhaal en snelle levering.

Dakdragers en box

Snel geleverd. Precies pas voor mijn auto( Nissan Juke) erg blij mee

goed advies

Netjes ontvangen

levering volgens afspraak

Service/garantieverzoek netjes afgehandeld, snelle reactie op contact verzoek

Bestelling is tijdens transport vermoedelijk beschadigd geraakt. Hierop mail verstuurd, waarop snel een reactie gekregen. Op locatie langs geweest voor retourneren product. Netjes afgehandeld!

TNX, heldere site en snelle levering

TNX, heldere site en snelle levering

Keurige afhandeling.

Snelle afhandeling van bestelling.

Zeer vlot en correct

Goede ervaring

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering van de bestelling in een nette en solide verpakking.

duidelijke site en snelle levering

super!

snelle en fijne medewerkers

niet te duur snelle en goede servise

Slechte ervaring met geleverde producten

In december '22 heb ik een trekhaak met 13 polige bekabeling gekocht. Na installatie en controle van de aansluiten blijken de signalen vanuit de lampen niet bij de 13 polige stekker te komen. Alles wijst op een defect electronisch schakelkastje. Inmiddels diverse keren contact gehad met het bedrijf en uiteindelijk heb ik het schakelkastje aangeboden. Men zou het testen, maar op basis van wat ze voorheen hebben geschreven dat ze geen testfaciliteiten hebben betwijfel ik of ze het echt hebben kunnen testen. Het is weer teruggestuurd met het bericht dat het kastje goed is. Nadat we het kastje weer hebben aangesloten bleek hetzelfde defect te zien: het kastje is defect, maar leverancier neemt geen verantwoordelijk om het probleem goed op te lossen. Helaas.

Vlotte levering, belletje van te voren om misverstand te voorkomen. Top

Teveel verzend en retour kosten.

Beste, ik heb de kettingen besteld zodat ze 2 dagen voor mijn vakantie thuis bezorgd zouden worden. Al snel kreeg ik een bericht dat ze 1 dag voor mijn vakantie bezorgd zouden worden. Geen probleem.. Op de dag van mijn vertrek kreeg ik een mail dat het over het weekend getild zou worden. Heel erg balen maar aan de andere kant weet ik al weken dat ik op wintersport ga en had ik eerder mijn kettingen moeten controleren die dus stuk bleken te zijn. Ik heb op de dag van vertrek gelukkig nog sneeuwkettingen kunnen kopen op marktplaats, toen ik thuis kwam stond er een bezorger voor de deur.( de kettingen). Nou blijkt dat ik binnen 5 dagen de kettingen terug zou moeten sturen. Ook dat nog op mijn laatste dag voor mijn vakantie want op 7 dagen na de levering zou ik pas thuis komen. En tot slot moet ik ook nog verzend kosten betalen. Conclusie: Te slechte info over verzenden, teveel bezorg/retour kosten. In het vervolg bestel ik veel liever bij een Bol.com want daar worden dit soort problemen vooraf al duidelijk gemaakt. Mvg Stephan Veenstra

Snelle en correcte bezorging.

Top spul

Zo als beschreven geleverd prijs was goed

Apparaat werkt goed

Vlotte bezorging volgens afspraak.

Alles volgens afspraak/belofte getealiseerd: juiste artikel geleverd, op beloofde tijdstip geleverd.

levering prima, maar word pas in gebruik genomen in Juni

levering prima, maar word pas in gebruik genomen in Juni

Snelle en correcte service

Snelle en vlotte levering, een aanrader

goede klantenservice

Ik had een aantal vragen over een dakdrager en die zijn goed en snel beantwoord. De geleverde dakdrager is overigens ook prima.