Goed advies. De Aguri fietsendrager is perfect

Prettig contact. Goed advies. Snel en netjes geleverd. De Aguri fietsendrager is geweldig. Zeker gelet op prijs kwaliteit verhouding. Ik begrijp niet dat mensen nog een ander merk aanschaffen

2delen van de 3 snel geleverd

Helaas weer lang wachten op mijn trekhaak de schuld word bij ups neergelegd maar geen controle vanuit trekhaakland 2 delen van mijn bestelling zeer snel geleverd maar het belangrijkste de trekhaak is zoek Wacht nu al 3 weken

Snelle levering!

Concurrentieke prijs voor dakdrager

Goed te bestellen en redelijke prijs

Mooie set, maar de gebruiksaanwijzing is wel erg cryptische. Gelukkig heb ik verstand van deze dingen, maar kan begrijpen dat veel mensen er moeite mee hebben.

keurige levering conform afspraak, snel binnen

Materiaal netjes en snel geleverd, voldoet aan verwachtingen, eigenlijk zoals t hoort

goed, snel en wat ik had besteld !!

Mooie roofrails, prima prijs en snelle levering

redelijk tot goed

goede serieuze communicatie die mij vertrouwen gaf over levering van populaire artikelen die niet voorradig bleken.

perfect

goede service

We moesten redelijk lang wachten vanwege een interne storing, maar na dat ik gebeld had, was het met een dag in huis. De dragers die ik had besteld zijn van een uitstekende kwaliteit.

Snel en compleet geleverd

Snel en compleet geleverd.

Super behandeld en top service

Zeer nette afhandeling van laatste puntjes

goede service

na het bestellen van een dakkoffer kwam ik er achter bij het openen van de doos dat deze beschadigd was er zat een scheur in de deksel dat is even balen maar na contact te hebben gehad met de klanten service en na het sturen van een foto van deze schade werd er direct een nieuwe opgestuurd en dus na twee dagen had ik een nieuwe. dat vind ik een goede service zonder teveel problemen.

Goed opgelost.

Probleem opgelost snel geregeld goed werk bedankt.

Service is goed

Zowel in de showroom in 's Hertogenbosch als snelle verzending is prima. Een extra artikel was vergeten mee te zenden, maar na een telefoontje was dit snel opgelost en werd dit de volgende ochtend al geleverd. Helaas paste dit artikel niet en is dit retour gezonden. Wel weer portokosten betaald. Het vooraf betaalde bedrag was snel weer op de bankrekening bijgeschreven.

Perfect geregeld

Goede aankoop en prima service.

Goede aankoop en prima service.

Verkeerd geleverd, niet best bereikbaar maar wel snel opgelost

Ik heb dakdragers besteld. Eerst duurde het al een aantal dagen langer voor het geleverd werd. Toen het geleverd werd was het verkeerd. Telefonisch lastig bereikbaar maar als je eenmaal iemand hebt word het wel snel opgelost Op basis van deze bestelling, levering en het contact net een voldoende Producten zijn wel perfect.

In een woord geweldig

Super blij mee! Super degelijke en betaalbare oplossing

Ik wilde voordelige dakdragers, aangezien ik ze maar weinig ga gebruiken. Deze oplossing is prima. De dakdragers zijn super degelijk. Weinig tot geen geluid onderweg. De montage was goed te doen, maar koste mij wel wat tijd en moeite. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het product. Dat is echter wel de reden om een 8 ipv een 10 te geven. Maar erg tevreden.

komen na wat er gezegd en geschreven staat; TOP !!!

zie bovenstaand

Ik wilde een fietsendrager bestellen. Maar op de site op dit moment ner de fietsendrager iets leverbaar. Wel op de site aangeven als levering weer mogelijk was,dat er mailtje gestuurd wordt. Na 2 dagen bericht,meteen bestel en betaald. Na 2 dagen kwam per courier fietsendrager binnen. Ik ben heel tevreden over de drager van degelijke en van goede kwaliteit.

Alles perfect geleverd.

Contact leggen lukt niet , dus geen informatie over de levering,waardeloos

Telefonisch NIET bereikbaar

Zoals het hoort!

Prima geholpen! De auguri fietsen drager (voor 3 fietsen ) was niet op voorraad toen ik in de showroom was. Maar wel een hele prettige uitleg gekregen van de beste man! 2 weken later een mailtje dat de drager op voorraad was! Dag later in huis!! Makkelijke te monteren en super makkelijk in gebruik. Maakt een hele degelijke indruk. Prijs kwaliteit dik in orde!:-)