GOED

ALLES GOED VERLOPEN JUISTE ONDERDELEN ONTVANGEN

Andere vervoerder kiezen

Het transportbedrijf dat jullie kiezen is uitermate rampzalig. De trekhaak is nu al meer dan een week onderweg en gisteren bij een compleet fout adres afgeleverd. Van de kabelset heb ik nog helemaal niks gehoord verder.

TOP!

Helemaal top service gehad

Goede en snelle afhandeling van order. Geleverd product conform de omschrijving.

Nette aflevering en bezorging. Wel telefonisch onxbereikbaar, jammer.

Supersnel

Fijne website, spullen voor mijn type auto waren snel gevonden en besteld. Levering de volgende dag, supersnel.

Ervaring met automotive was zeer goed

Goede service ben goed geholpen met vragen over product goede communicatie en wordt goed te woord gestaan retourneren en omruilen is ook goed gegaan mail wordt goed beantwoord en terug betalen is oke groetjes adrie

Goed bedrijf snelle reactie

Snel bestel en geleverd

Makkelijke overzichtelijke website

Snel bestel en geleverd

Makkelijke overzichtelijke website

Snelle reactie, communucatie site niet singroom met werkelijkheid

Snelle reactie, communucatie site niet singroom met werkelijkheid .

Supersnelle levering

Snelle levering. Product als omgeschreven.

Betrouwbaar

Vlug geleverd, goede kwaliteit-prijs.

Perfect !!

Snelle verzending

Twee weken terug een trekhaak besteld,maar nog niet ontvangen.

Verder wel goed,maar duurt lang.

Trekhaak is binnen gekomen en zo ver beschadigd

Trekhaak is binnen gekomen en zo ver beschadigd dat de trekhaak op heel veel punten blank was de lak was op veel punten pleiten Waardoor ik de trekhaak naar een spuiter heb gebracht vanwege de blanke stukken staal dat zo onder je reet wegroest !!!! Zeer jammer dat ik dus nog een 150 euro ex kwijt ben aan het extra coaten van de trekhaak!!! Bestel er eens en nooit meer!!!!

Ik vraag om een kar Om Tafels te verplaatsen En dan krijg ik steek karren te zien Daar kan ik miks mee

Goede webshop

Keurig het juiste artikel verzonden en goede informatie via de mail.

Vriendelijk, deskundig en zeer attent

Iedere keer kreeg ik goede informatie en men nam de tijd om mijn vragen goed te beantwoorden en uit te leggen wat goed en degelijk is en ook de mogelijkheden voor het merk auto waarvoor ik belde. Top hoor !!

Slecht

Product was niet goed en nu moet ik toch 14 euro verzendkosten betalen volgende keer niet meer hier

Service erna advies, gemist onderdeel Snel nageleverd

Geen service na verkoop!!!!

Ik heb een trekhaak + priesset besteld voor Range Rover Evoque, priesset was geleverd zonder de juiste montage schema, ik heb hier meerdere malen een mail voor gestuurd maar kreeg geen oplossing voorgesteld... Ik heb de priesset gedemonteerd en bij een andere shop een nieuwe set + montage schema besteld! Ik meerdere keren contact op genomen maar geen oplossing gekregen! De priesset van 53.68€ is in de vuilbak verdwenen!

Snelle levering. Perfecte match

dakdragers waren exact wat ik verwacht had...

Tot nu toe goed.

Tweede helft van deellevering was te laat. Hierdoor moest garage zelf een kabelset bestellen. Nu afwachten hoe de retourzending afgehandeld wordt.