Zeer slecht

Niet het juiste materiaal geleverd, na contact te hebben gehad te horen krijgen dat er geen garantie op het product zit

Snelle levering en niet duur,

Mooie dakkoffer,keurig bezorgt helemaal goed.

slechte service

Trekhaak besteld. Vervolgens code ontvangen van Fedex als de dag van levering niet uitkomt. Maar dat was prima. Helaas niets ontvangen. Maar ook geen bericht de code werkte niet om te kijken waar mijn product was. Perfect Fit gebeld die zegt dat moet je met fed ex uitzoeken. Helaas Fed ex vind ook dat de code niet werkt vervolgens Perfect fit weer gebeld en gemaild. Uiteindelijk komen ze er ook achter dat het niet werkt en zijn het gaan uitzoeken. Maar voor mij was de levering te laat. Ik moest de levering maar wel aannemen en dan terug sturen. Dat had ik dus niet moeten doen want nu kost het mij € 15 verzendkosten om terug te sturen en die krijg ik niet terug.

Bij het bestellen was er wat onduidelijk voor mij. Na telefonisch contact was dat opgehelderd. Snelle en keurige levering.

Ik had per ongeluk verkeerde dakdragers besteld. Na 1 belletje hielp de dame aan de telefoon mij keurig om de juiste te bestellen. De andere netjes teruggestuurd en enkele dagen later stond dat bedrag weer op onze rekening. Prima service dus.

Trekhaak bmw x2 met voertuig specifieke aansluitset besteld. Snel geleverd de beschrijving was duidelijk en de montage eenvoudig. Alles werkt zonder dat eea door de dealer moest worden geactiveerd. Al met al met 3 uurtjes werk ruim €1000,- bespaard.

Verkeerde kabelset, retourkosten niet terugbetaald

Er is een onjuiste kabelset gestuurd. Ik moest deze helaas retourneren. De retourkosten worden ondanks onderbouwd verzoek dmv emails niet terugbetaald.

Weet ik nog niet

Ik heb op 15 augustus een trekhaak en kabels besteld de kabels heb ik nog steeds niet binnen ik heb nu extra kosten ik heb een caravan gekocht en kan hem niet ophalen ik betaal nu de staanplaats en de stalling waneer kan ik de kabels verwachten groetjes roel borgers Ik heb keuze ja in gevuld omdat ik niet kan invullen mischien om dat ik nog steeds wacht op de kabel

Er ontbrak een onderdeel van de bestelde skidrager

Nog voor ik de oude had terug gestuurd was er al een nieuw pakketje onderweg. Dit keer helemaal compleet! Top service!

Prijsafspraak niet nakomen

Na diverse mailtjes over de prijs en na een bevestigend bericht moest ik ineens via de website de nodige bestellingen plaatsen. Hierdoor werd de prijs ca. € 200,00 duurder. In mijn poging om het ontstane prijsverschil, welke was ontstaan buiten mij om, te middelen, werd direct van tafel geveegd. Hierdoor heb ik alles geannuleerd. Perfect Fit voelde hierdoor voor mij niet betrouwbaar.

Professioneel, snel en vriendelijk.

Ik ben heel erg tevreden over de service en kan iedereen dit adres aanraden!

Goede ervaring alles zat er bij

Nog de puntjes op de i aan het zetten

Helaas is het geleverde (nog) niet wat het zijn moet, maar we hebben goede hoop dat de juiste onderdelen alsnog geleverd kunnen worden.

goed, meer moet dat niet zijn

Slechte communicatie

Trekhaak snel geleverd, kabelset in backorder met de vraag om chassisnummer en kenteken door te geven voor een alternatief. Gedaan, en daarna niks meer vernomen… Tot op heden nog steeds geen reactie op mijn 3-tal mails in twee weken tijd, telefonisch alleen voor de middag bereikbaar en niet door kunnen komen ivm drukte. Order van de kabelset maar gecanceld en ergens anders besteld hierdoor, deze week nog maar een keer contact opnemen want ook op de opzegging van de order nog geen reactie.

Levertijd is vele malen langer

Order incompleet ontvangen, geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klantenservice maar zijn onbereikbaar en per mail duurt de reactie ook lang. Vervolgens zou het ontbrekende onderdeel nageleverd worden binnen 3-5 werkdagen wat ook niet behaald wordt.

Prima product, dure verzendkosten

Product is prima, het was alleen een brievenbuspakket, dus €9,95 vond ik wel aan de dure kant voor verzendkosten

Prima,

Heb alleen beugels besteld. Goede en snelle levering

Past grotendeels

Moet één extra gat boren

Perfect passende trekhaak

Trekhaak besteld voor Volvo xc90 samen met kabelset op tijd geleverd kabelsetje kwam iets later maar was ook in 1 keer goed kortom prijs kwaliteit is echt top!

Het was een goede ervaring

Was perfect

Snel geleverd!

Goed product,zeer content mee!

Artikel zoals beschreven. Heel vlugge levering Goede prijs-kwaliteit