Slecht

Ik heb tot op heden nog niet alles ontvangen, ik mis de kabelboom nog en kan ook geen track en trace terugvinden.

Was goed

Goede trekhaak

Trekhaak voor een mini cooper. Was niet op voorraad, mail alert aangezet.Maar kwam geen mail dat hij op voorraad was. Doordat ik regelmatig naar de website keek zag ik dat hij er weer was.Besteld en keurig geleverd.Prima trekhaak.

Hele slechte comunicatie

Ik had een trekhaak besteld en betaald kreeg ook keurig bericht dat de betaling ontvangen was. 5 minuten later kreeg ik een bericht dat de betaling nog niet binnen was. En dat klopte het was ook niet afgeschreven dus handmatig overgemaakt. Even later kreeg ik het bericht dat het geld was ontvangen. De volgende morgen kreeg ik een betaalherinnering. Dus een mail gestuurd dat ik had betaald. Ik kreeg ook antwoord dat het was ontvangen. Even later bericht dat de order is geannuleerd. Dus weer bericht gestuurd en kreeg als antwoord de financiële afdeling gaat er naar kijken. Twee dagen later toch maar twee uur aan de telefoon gehangen voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Deze meneer hielp mij erg goed en snapte ook niet waarom het zo raar ging. Hij is zelf het magazijn in gegaan en heeft mijn spulletjes gepakt en direct klaar gelegt voor verzending. Het heeft 12 dagen geduurd voordat ik mijn trekhaak thuis had.

Super tevreden

Snel levering en duidelijk site

Snelle service, TOP

Alles prima geregeld

Besteld en snel geleverd.

kan ik nog niet geven

Ik heb een trekhaak en kabelset besteld ,de kabelset is geleverd , maar de trekhaak schijnt nog niet bij de leverancier besteld te zijn (na 10 dagen) Dus tot op heden ben ik niet tevreden

Netjes allemaal

Allesdrager voor oudere Golf gezocht en besteld. Uitzoeken was makkelijk, bestellen was makkelijk en de levering ging perfect.

Snel en accuraat

Goed bedrijf

Prima pasvorm en snelle levering.

Alles werd snel en keurig verpakt geleverd. Het is van uitstekende kwaliteit.

Exact volgens bestelling

Tevredenstellend

Geen

Snelle levering en goed product

De bestelling omvatte universele beugels voor de dakdragers. Het product was precies zoals omschreven op de website. De bestelling ging snel en werd de volgende dag al geleverd.

Tot nu toe ,nog wel okay

Heb een deel van mijn bestelling terug gestuurd, foutieve order .

Snelle verzending maar te hoge verzendkosten

Op zoek naar een reservesleutel voor de dakdragers kwam ik uit op deze websites. Verzendkosten van €9,95 van iets wat door de brievenbus past is niet meer van deze tijd en buitenproportioneel. Wel blij met de snelle verzending.

Stevig product en nette prijs

Past prima nette prijs goed afgewerkt product

perfecte kwaliteit

Levering duurde langer dan verwacht maar je hebt dan wel wat!

Goede service.

Voldoende,

Prima haak, jammer dat de levertijd lang is doordat het niet uit Nederland komt

Geleverde waren als geadverteerd

Positieve ervaring

Bestelling en dienstverlening na de bestelling was super!

Een dikke proficiat

Een top firma ik ben zelf al heel me leven ondernemer. Ik heb al veel bedrijven mee gemaakt maar dit bedrijf is top. Ze komen 100% de belofte na. Het was voor mij de eerste keer dat ik er zaken mee heb gedaan het geweldig. Nog eens bedankt grtj Will.

Kasteleinenkampweg 10

5222 AX