Pluspunten

Je word zo netjes geholpen, ik heb letterlijk 100 vragen gesteld, en allemaal werden ze beantwoord via Whatsapp ! Ook toen ze de ketel kwamen plaatsen, alles werd uitgelegd, ik kreeg nog wat tips, en na afloop hebben ze zelfs de boel gestofzogen ! Top service, en aardige mensen ! Ik ben tot zover zeer tevreden ;D

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben snel geholpen en heb ook deskundig advies gehad bij het vervangen van mijn CV-Ketel. Monteur was aardig en heeft alles netjes achter gelaten, meteen een onderhoudsabbonnement afgesloten!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en super snelle service. De monteurs ook erg vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zijn super tevreden. Snelle service, ‘smorgens gebeld en ‘smiddags weer lekker warm in huis. Hele fijne mensen.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nu we in wat rustiger vaarwater zijn gekomen willen we jullie nog bedanken voor de snelle service op 24 januari. Onze complimenten voor jullie monteurs, ze kwamen hier binnen en vroegen gelijk naar onze dochter die s’nachts weer thuis gekomen was uit het ziekenhuis. De eerste vraag was of ze boven of beneden was want dan konden ze rekening houden met het lawaai. Na het boren van een paar gaten kwamen ze vragen of ze niet teveel lawaai hadden gemaakt en boden op voorhand al hun excuses aan hiervoor. Wat een service van jullie bedrijf, we zullen dit zekers blijven communiceren. Hartelijke groeten uit Hardenberg. Wim & Mirinda Merjenburgh

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne communicatie, direct en eerlijk. Monteurs ook vakbekwaam en hulpvaardig. Echt werkzaamheden verricht zoals extra kraan omdat dit veel handiger is! Erg te vreden!

Ger

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zodra je problemen hebt en belt naar Keteldienst word er heel snel gehandeld. Communicatie is heel goed.ketel plaatsen ging super. Word precies uitgelegd hoelang het gaat duren.nozorg zoals uitleg van de ketel is ook super.ze staan echt voor kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles keurig volgens afspraak en netjes geplaatst. Vriendelijk personeel, kortom zeer tevreden.

Niks op aan te merken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keteldienst ga zo door! Onze ketel had s'middags problemen, de besturing computer bleek kapot. De ketel was 18 jaar dus hadden we geen zin om er nog meer geld tegen aan te gooien. Na vakkundig advies werd de ketel de volgende morgen keurig geïnstalleerd. Super aardige monteur die alles netjes uitlegden en opruimden. Ook het afval namen ze weer netjes mee! Keteldienst is een bedrijf waar klantvriendelijkheid centraal staat. Ga zo door! Groetjes Jeannette

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies, snel actie ondernomen en hulpvaardige medewerkers!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We werden 10 minuten nadat we een offerte aanvraag deden al gebeld, aangezien het laat op de avond was dacht de monteur dat onze ketel direct ermee op was gehouden. Hr wilde ons letterlijk niet in de kou zetten. Vanaf het moment van offerte aanvraag tot na plaatsen is alles goed geregeld. Open en eerlijke communicatie.

Geen, ga zo door met jullie goede service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op aanvragen/ e-mails , concurrerende prijzen , duidelijke website zonder verrassingen achteraf

Groter assortiment aanbieden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Smorgens om 8 uur voor de deur en om 11 uur weer weg. Alles netjes achter gelaten,zeer professioneel echte vakmannen. En dan ook nog terug gebeld door keteldienst of we tevreden waren zeer vriendelijke mensen ook op kantoor. Goed bezig

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keurig op tijd, kachel in no time gerepareerd, iets wat een vorige onderhoudsbedrijf met een grote naam verzuimde. Professioneel, vriendelijk, netjes

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en volgens afspraak een ketel geplaatst en ook nog met spoed. De ketel werkt prima, het onderhoudsabbonnement (maandelijkse afschrijving) verloopt prima.

Pluspunten

Luisteren goed naar probleem en denken mee in oplossingen ! Goede prijs kwaliteit verhouding Nabellen of alles goed verlopen is/ of er nog vragen zijn. Word behandeld als mens...niet als nummer.

Monteurs stampend door het huis...verf trappen beschadigd. 1 vast persoon voor communicatie/afhandeling.

Pluspunten

Wij hadden 's avonds een storing dus bellen naar ketel dienst en binnen een uur stond de monteur op de stoep. Wat een klasse!