Prachtige amarillis stand Keukenhof

Stand Keukenhof bezocht zeer goed advies gehad plus mooie amerillis gekocht

Pluspunten

Hallo Wij kunnen Ger slechten punten vinden Alles is perfect de bollen de service

Voor ons is alles oké Onze tuin was net een klein Keukenhof prachtig

Pluspunten

Alles prima verlopen zeker aan te raden dit bedrijf.

Pluspunten

Pluspunten

Degelijke verpakking en snelle levering van het product van zeer hoge kwaliteit

Pluspunten

Bestellen makkelijk, snelle levering.

Gern

Pluspunten

Snelle levering, kwaliteit en veel keus !

Pluspunten

Bestelling e.d. Volgens afspraak verlopen. De bollen waren degelijk verpakt.

Er zat een overzicht bij met de betekenis van symbolen t.a.v. Plantdiepte/ plaats etc. Echter op het product waren geen symbolen te vinden waardoor dit vel overbodig was. Tip of verpakking voorzien van symbolen of dit vel weglaten met het oog op het milieu.

Beste Wim, Bedankt voor je goede review met feedback. Blijkbaar heb jij net de producten ontvangen waarvan de symbolen op de verpakking nog missen. Bedankt dat je ons dit hebt doorgeven zodat we onze service en informatie kunnen blijven verbeteren. Wij wensen je een kleurige tuin deze zomer. Alex van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

prima produkten

Pluspunten

Levering op vooropgestelde tijd

Enkel wortels gekregen je kan gewoon niet merken welke kleur de plant heeft !

Beste Nelly, Bedankt voor je review en bestelling. Wij leveren de bestelde producten als wortelstok, verpakt in een zakje met molm en bestickerd met de naam van het product, kleur en andere kenmerken. Op onze website, vindt je tevens de uitgebreide beschrijving en foto van de producten. Neem gerust contact op met de klantenservice indien je vragen hebt over de producten. Michiel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Snelle goede levering

Pluspunten

Snel. Redelijk goed ingepakt. Kan dus beter, zeker als het opgemaakte stukjes betreft. Zie verbeterpunten.

Zoek een andere bezorger. Schaal met bloembollen lag door de doos heen ondanks dat er pijlen op de doos staan. Heb dat ook gemeld bij Queen Flowerbulbs.

Hi Ina, Bedankt voor je aanbeveling en feedback. Fijn dat we al contact hebben gehad om tot een goede oplossing te komen. We onderzoeken of we nog betere verpakkingen voor de schalen met bloembollen kunnen ontwikkelen, zodat ook tijdens het vervoer de producten in goed conditie blijven. Uw feedback nemen wij mee inde volgende evaluatie met onze bezorger. Met vriendelijke groet, Ton van Queenflowerbulbs

Pluspunten

Ik was aangenaam verrast na 2 bestellingen die ik had gedaan (dahlia's en knolbegonia's). Snelle levering, perfecte knollen, keurig verpakt in van luchtgaten voorziene plastic zakjes gevuld met droge turfmolm/zaagsel. Geweldig, wat een kwaliteit. Vergelijk dat eens met andere leveranciers bijv. grote tuincentra met eigen merk. Soms denk ik bij het lezen van reviews wel eens dat de schrijver zeker een vriendje van de leverancier is. Mocht u dit ook in mijn review denken, dan zit u echt fout.

Wat een ontzettend leuke review Jan Willem! Bedankt dat je hier de tijd voor hebt willen nemen. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

snelle service goede verpakking, mag met minder plastic! ik heb bollen besteld, kwaliteit daarvan moet nog blijken...

verpakking zonder plastic?

Hi, Bedankt voor je feedback! Helaas is plastic nodig om onze producten goed te kunnen bewaren en efficiënt te versturen. Wij proberen onze ecologische afdruk zo klein mogelijk te houden en gebruiken verpakking dat is gemaakt van 100% gerecycled PET.

Pluspunten

Ik dacht goed !

Pluspunten

Snelle levering, goede producten, grote variatie.

Waarom geen 5 sterren: vorig jaar aantal bollen niet uitgekomen :)

Beste Angela, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wij vinden het dan ook jammer om te horen dat er een aantal bollen niet zijn uitgekomen vorig jaar! Wij hanteren 100% bloeigarantie, dus als dit het geval is compenseren wij dit normaliter met een nieuwe levering, een waardebon of een terugstorting. Kun je contact met ons opnemen via bulbshop@queenflowerbulbs.com ? Dan kunnen wij kijken of we je nog kunnen compenseren in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Overzichtelijke website. Zeer snelle bezorging

Pluspunten

Goed verpakt, snel gestuurd, nog geen idee of de knollen mooie planten opleveren, dat komt as zomer.

Geen. Eerste bestelling nog geen uitgebreide ervaring.

Pluspunten

Goede producten (natuurlijk wel het resultaat nog even afwachten

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering De bloeigarantie die u geeft

1. Had dikkere bollen verwacht 2. Één bol behoorlijk uitgeschoten maar bol twee totaal nog niet dus wellicht niet samen bloeiend 3. Ik had toch twee witte dubbelbladige bloemen besteld? Deze zijn volgend de voorbeeldkaart zacht roze met rode strepen

Beste Sjon, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je witte bloemen had verwacht. De bestelling bestond uit twee Amaryllis Sweet Nymph: roze met donkerroze strepen, dubbelbloemig. Wij hebben helaas geen invloed op wanneer de bollen precies gaan bloeien. Dit is meestal in 6 tot 8 weken. Het kan dus zijn dat het niet tegelijk in bloei staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! Vriendelijke groet, Merel van Queen

Pluspunten

Snelle levering. Goed verpakt en leuke aanbiedingen

Pluspunten

compliment voor de kwaliteit wat we hebben ontvangen

Over Queen Flowerbulbs