Pluspunten

Snelle goede levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Ina, Bedankt voor je aanbeveling en feedback. Fijn dat we al contact hebben gehad om tot een goede oplossing te komen. We onderzoeken of we nog betere verpakkingen voor de schalen met bloembollen kunnen ontwikkelen, zodat ook tijdens het vervoer de producten in goed conditie blijven. Uw feedback nemen wij mee inde volgende evaluatie met onze bezorger. Met vriendelijke groet, Ton van Queenflowerbulbs

Pluspunten

Ik was aangenaam verrast na 2 bestellingen die ik had gedaan (dahlia's en knolbegonia's). Snelle levering, perfecte knollen, keurig verpakt in van luchtgaten voorziene plastic zakjes gevuld met droge turfmolm/zaagsel. Geweldig, wat een kwaliteit. Vergelijk dat eens met andere leveranciers bijv. grote tuincentra met eigen merk. Soms denk ik bij het lezen van reviews wel eens dat de schrijver zeker een vriendje van de leverancier is. Mocht u dit ook in mijn review denken, dan zit u echt fout.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een ontzettend leuke review Jan Willem! Bedankt dat je hier de tijd voor hebt willen nemen. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi, Bedankt voor je feedback! Helaas is plastic nodig om onze producten goed te kunnen bewaren en efficiënt te versturen. Wij proberen onze ecologische afdruk zo klein mogelijk te houden en gebruiken verpakking dat is gemaakt van 100% gerecycled PET.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Angela, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wij vinden het dan ook jammer om te horen dat er een aantal bollen niet zijn uitgekomen vorig jaar! Wij hanteren 100% bloeigarantie, dus als dit het geval is compenseren wij dit normaliter met een nieuwe levering, een waardebon of een terugstorting. Kun je contact met ons opnemen via [email protected] ? Dan kunnen wij kijken of we je nog kunnen compenseren in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sjon, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je witte bloemen had verwacht. De bestelling bestond uit twee Amaryllis Sweet Nymph: roze met donkerroze strepen, dubbelbloemig. Wij hebben helaas geen invloed op wanneer de bollen precies gaan bloeien. Dit is meestal in 6 tot 8 weken. Het kan dus zijn dat het niet tegelijk in bloei staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! Vriendelijke groet, Merel van Queen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Valerie, Bedankt voor je feedback en positieve cijfer! Wat vervelend dat je eerste bestelling niet helemaal was gelukt. Gelukkig zijn de producten goed ontvangen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Merel van Queen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste van Rees, Bedankt voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor deze fout. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bloembollen niet meer geleverd konden worden. Uw betaling is daarom ook uiteraard volledig terugbetaald. Daarnaast willen wij u graag een kortingscode aanbieden voor een eventuele bestelling in de toekomst. Wij sturen deze kortingscode per e-mail. Wij hopen u hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Mooi, veilige verpakking!!! Snel antwoord op gestelde vragen.

Pluspunten

Veelkeus. Leuke aanbiedingen. Niet zo duur

In de kerstdrukte duurde het een dag of 4 voordat ik de bestelling binnen kreeg.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Astrid, Bedankt voor uw feedback. Wij nemen uw klacht zeer serieus. Onze collega heeft geconstateerd dat de bol er gezond uitziet. In zo'n situatie kunnen wij alleen maar afwachten of de natuur haar werk doet. Is dit ondertussen niet het geval? Dan kunnen wij uiteraard geld terugstorten of u een nieuw exemplaar aanbieden. Onze oprechte excuses voor dit misverstand. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u het gevoel te geven dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Wij hopen op een reactie en komen graag tot een oplossing! Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Avis sur Kiyoh