Pluspunten

Ik was aangenaam verrast na 2 bestellingen die ik had gedaan (dahlia's en knolbegonia's). Snelle levering, perfecte knollen, keurig verpakt in van luchtgaten voorziene plastic zakjes gevuld met droge turfmolm/zaagsel. Geweldig, wat een kwaliteit. Vergelijk dat eens met andere leveranciers bijv. grote tuincentra met eigen merk. Soms denk ik bij het lezen van reviews wel eens dat de schrijver zeker een vriendje van de leverancier is. Mocht u dit ook in mijn review denken, dan zit u echt fout.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een ontzettend leuke review Jan Willem! Bedankt dat je hier de tijd voor hebt willen nemen. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

snelle service goede verpakking, mag met minder plastic! ik heb bollen besteld, kwaliteit daarvan moet nog blijken...

verpakking zonder plastic?

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi, Bedankt voor je feedback! Helaas is plastic nodig om onze producten goed te kunnen bewaren en efficiënt te versturen. Wij proberen onze ecologische afdruk zo klein mogelijk te houden en gebruiken verpakking dat is gemaakt van 100% gerecycled PET.

Pluspunten

Ik dacht goed !

Pluspunten

Snelle levering, goede producten, grote variatie.

Waarom geen 5 sterren: vorig jaar aantal bollen niet uitgekomen :)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Angela, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wij vinden het dan ook jammer om te horen dat er een aantal bollen niet zijn uitgekomen vorig jaar! Wij hanteren 100% bloeigarantie, dus als dit het geval is compenseren wij dit normaliter met een nieuwe levering, een waardebon of een terugstorting. Kun je contact met ons opnemen via bulbshop@queenflowerbulbs.com ? Dan kunnen wij kijken of we je nog kunnen compenseren in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Overzichtelijke website. Zeer snelle bezorging

Pluspunten

Goed verpakt, snel gestuurd, nog geen idee of de knollen mooie planten opleveren, dat komt as zomer.

Geen. Eerste bestelling nog geen uitgebreide ervaring.

Pluspunten

Goede producten (natuurlijk wel het resultaat nog even afwachten

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering De bloeigarantie die u geeft

1. Had dikkere bollen verwacht 2. Één bol behoorlijk uitgeschoten maar bol twee totaal nog niet dus wellicht niet samen bloeiend 3. Ik had toch twee witte dubbelbladige bloemen besteld? Deze zijn volgend de voorbeeldkaart zacht roze met rode strepen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sjon, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je witte bloemen had verwacht. De bestelling bestond uit twee Amaryllis Sweet Nymph: roze met donkerroze strepen, dubbelbloemig. Wij hebben helaas geen invloed op wanneer de bollen precies gaan bloeien. Dit is meestal in 6 tot 8 weken. Het kan dus zijn dat het niet tegelijk in bloei staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! Vriendelijke groet, Merel van Queen

Pluspunten

Snelle levering. Goed verpakt en leuke aanbiedingen

Pluspunten

compliment voor de kwaliteit wat we hebben ontvangen

Een vermoedelijke leveringsdatum doorgeven

Pluspunten

Perfect.

Pluspunten

snelle levering en service kwalitatief goede producten

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie

Pluspunten

Snelle bezorging, bollen netjes verpakt.

Pluspunten

Prachtige bollen en een snelle levering in een woord prima

Pluspunten

Kwaliteitsvolle producten

Bij eerste bestelling lukte het niet om te betalen, na contact opnieuw geprobeerd. Geen communicatie rond niet afgeronde bestelling van het bedrijf zelf.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Valerie, Bedankt voor je feedback en positieve cijfer! Wat vervelend dat je eerste bestelling niet helemaal was gelukt. Gelukkig zijn de producten goed ontvangen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Merel van Queen

Pluspunten

De afwikkeling heeft correct plaats gevonden.

Ik had via de site een bestelling gedaan en meteen betaald. Later kreeg ik bericht dat de bestelde tulpenbollen niet meer leverbaar waren. Minpunt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste van Rees, Bedankt voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor deze fout. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bloembollen niet meer geleverd konden worden. Uw betaling is daarom ook uiteraard volledig terugbetaald. Daarnaast willen wij u graag een kortingscode aanbieden voor een eventuele bestelling in de toekomst. Wij sturen deze kortingscode per e-mail. Wij hopen u hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Mooi, veilige verpakking!!! Snel antwoord op gestelde vragen.

Pluspunten

Veelkeus. Leuke aanbiedingen. Niet zo duur

In de kerstdrukte duurde het een dag of 4 voordat ik de bestelling binnen kreeg.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik ben niet positief.

Een betere klachtenafhandeling. Je hebt nl rechten als consument als je niet tevreden bent. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hiervoor ook gebeld, foto’s gemaakt, gemaild, maar het antwoord is dat ik maar 3 weken moet afwachten, terwijl ik de amaryllis bollen had gekocht als kerstcadeau’s. Ik koop hier echt nooit meer.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Astrid, Bedankt voor uw feedback. Wij nemen uw klacht zeer serieus. Onze collega heeft geconstateerd dat de bol er gezond uitziet. In zo'n situatie kunnen wij alleen maar afwachten of de natuur haar werk doet. Is dit ondertussen niet het geval? Dan kunnen wij uiteraard geld terugstorten of u een nieuw exemplaar aanbieden. Onze oprechte excuses voor dit misverstand. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u het gevoel te geven dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Wij hopen op een reactie en komen graag tot een oplossing! Vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs

Pluspunten

Pluspunten

Snel Correct

1 bloembol zat onderste boven in de doos, waardoor er een top van een blad geknakt was.

Pluspunten

Snelle levering!! Alles goed verpakt en goede kwaliteit wax amarylissen !!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement