lage prijs voor hoge capiciteit accu

Ik heb een TOSHIBA-laptopbatterij besteld. Ik koos voor een grotere capaciteit dan het origineel. Ik vroeg om een nieuwe ter vervanging. en gratis opgestuurd.

snel binnen

geen klachten

Blij mee

Mijn laptop accu was vlak voor de vakantie kapot gegaan. Heel vervelend, en ik wou zsm een nieuwe bestellen. Ik ben goed geadviseerd over het juiste model. Met de feestdagen had ik verwacht dat ik mijn accu misschien niet voor het weekend zou hebben maar bedankt voor de snelle service, nu kan ik eindelijk mijn laptop weer gebruiken!

Deze was t goedkoopst en nog vrij snell gekregen

Deze was t goedkoopst en nog vrij snell gekregen

Goed en snel

Goede accu, lage prijs, redelijk snel ( 2 dagen)

Pluspunten

Accu goed ontvangen, verder nog geen ervaring met de rest

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Had een laptopadapter besteld, echter vond ik de verwachte levertijd toch te lang. Na een mailtje om de bestelling te annuleren dag later reactie dat bestelling geannuleerd was en het betaalde bedrag teruggestort zou worden. Binnen 2 dagen was dit geregeld inclusief terugstorten! Perfect!!

Uiteindelijk toch een te lange "verwachte" levertijd.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prima accu

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Niks op aan te merken, had em volgende dag in huis en werkt goed

Beter kunnen zoeken op de website

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerst werd een lange levertijd gecommuniceerd voor een item dat volgens de site op voorraad was. Na hiermee akkoord te zijn gegaan viel alle communicatie stil. Na 2x de (reeds lange) levertijd heb ik contact opgenomen. Meer dan: "dit gaan we bekijken" heb ik niet teruggekregen. Een tijdje later komt het pakje toch aan, volledig onaangekondigd. en zonder verder bericht.

• Afspraken nakomen

Beste Jens, Bedankt voor uw feedback. Dit is inderdaad niet goed verlopen. Uit het mail contact blijkt dat u op 6-11 heeft gevraagd naar de status van uw order. Hierop hebben wij 7-11 een reactie verstuurd. Na het vaststellen van het probleem hebben we op 13-11 de bestelling alsnog verstuurd. Het spijt ons voor de vertraging en gebrekkige communicatie. Wij verwachten dit de komende tijd te verbeteren. Als we u toch nog kunnen helpen om u meer tevreden te maken, horen we het graag. Groet, Max van Laptopaccushop

Pluspunten

geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf aanbevelen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uiteindelijk is er wel e-mailcontact geweest, heb ik de aankoop kunnen annuleren, en is het bedrag dat betaald was weer teruggeboekt op mijn rekening. Dat gedeelte is redelijk vlot verlopen.

Op 14 september online een accu besteld en betaald. Per mail een bevestiging van de betaling. Levering zou plaatsvinden binnen 48 uur. 18 september nog niets binnen. 19 september gebeld tussen 15.00-16.00 uur maar het nummer lijkt uitgeschakeld. 19 september een e-mail gestuurd via de website: geen reactie. 22 september na 10.00 uur gebeld: nummer is uitgeschakeld. uiteraard ook nog niets geleverd. Tot nu toe absoluut geen aanrader en lijken onbetrouwbaar, laten niets van zich horen, communicatie per e-mail of telefoon is onmogelijk. Mijn slechte ervaring hoeft geen graadmeter te zijn voor anderen.

• Nazorg & Garantie

Beste Marco, Spijtig dat dit zo amateuristisch is verlopen. tijdens onze verhuizing afgelopen maand waren wij inderdaad niet voldoende bereikbaar. Wij begrijpen dat de bestelling nu geannuleerd is. Als we toch nog wat voor u kunnen betekenen, zijn we nu weer goed bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Max van Laptopaccushop

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Er wordt geleverd wat er besteld is en snel

Betere communicatie omtrent de leverdag

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

De gemaakte fout werd snel hersteld.

Eerst werd een accu geleverd, die volgens de website moest passen, maar hij was te lang.

2 sterren: slechter dan verwacht

Op jullie site moet je een account aanmaken. De postcode die ik invulde kwam niet overeen met mijn adres (twee straten met zelfde postcode). Uw medewerker gaf aan dat ik gewoon moest bestellen. Hij zou adres dan wijzigen. Pakket toch verkeerd bezorgd en dus later afgeleverd op het foutieve adres!!! Afspraken hoor je na te komen!

• Nazorg & Garantie

Dag Frank, Bedankt voor de feedback en vervelend dat dit fout is gegaan. Gelukkig is het pakket uiteindelijk toch goed bij u aangekomen. We zijn inmiddels met een nieuwe website bezig waarbij dit probleem ook verholpen wordt. Gr Max van Laptopaccushop.nl

Pluspunten

Zéér snelle levering, ondanks dat een artikel (van de 3) niet leverbaar was werd via een andere partij eenzelfde artikel geleverd tegen dezelfde prijs en de volgende morgen al in huis! Dit ondanks dat via de telefoon en mail was aangegeven dat e.e.a. daardoor langer kon duren. Chapeau! Kwaliteit ziet er goed uit, maar met accu's en adapters is daar pas op de langere termijn iets over te zeggen, dus daarom een voorzichtigere 8 gegeven. In ieder geval voldoen de artikelen aan de opgaven op de site en eerste metingen laten zien dat ze ook prima werken.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Niets te klagen, snel gevonden en bestelt